"Käsitteletkö"provoilla omaa vihaasi?

Vierailija

Vai onko se sinulle terapiaa?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Lähinnä jonkinlaista hupia rankan työpäivän jälkeen tai sitten pakenen ajoittaista tylsyyttä. Tosin mun provot ovat aika kilttejä.

Vierailija

En kirjoittele mitään provoja. Eikä ole sellaisia vihan tunteita mitä pitäisi mihinkään purkaa, jos vituttaa niin kiroan kunnolla, ja kyllä se siitä taas.

En ymmärrä provojen kirjoittamista kuin lapsellisten ihmisten huvitteluna. Mun elämä on sellaista että kun olen joskus kirjoittanut jotain täysin totta, on joku väittänyt provoksi, elämä on tarua ihmeellisempää kun on vähän kauemman elänyt ja kaikenlaista kokenut.

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Jos kirjoitan jonkun provon, niin haluan nähdä millaista keskustelua se herättää; esim.voiko joku todistaa sen provoväitteen ihan vääräksi. Joskus ihan vain leikittelen myös, mutta tarkoituksena ei ole aiheuttaa pahaa mieltä ihmisille eikä ikinä yksittäisille henkilöille ja vihamielisiä provoja en siis tee. Toki jotkut mielipiteet saattavat silti ärsyttää joitakin ihmisiä enemmän kuin varsinaiset provot.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija

Suvakit ainakin, niillähän muutenkin on vakavia ongelmia mielenterveyden ja todellisuuden hahmottamisen kanssa.

Esim

Pariisin iskuja ei ole tapahtunut ja jos onkin, niin ei ainakaan muslimit ole mitenkään syyllisiä (vaikka olivatkin juuri muslimeja ja huusivat alluha akbariaan tappaessaan satoja viattomia.

Tai pitzeriansa ja parit somalaiset polttanut kebab-mies, suvakit oli järjestämässä marssia suomalaisia vastaan, siis uhreja vastaa, Eva Biudetin johdolla.

Tai kun suomalaisäiti antoi tyttärensä vankilomilla olevalle somalimiehelleen valvomatta ja mies raiskasi 4v tyttärensä.

Suvakit kun joutuu valehtelemaan sekä itselleen että muille niin tulee liian raskaaksi ja mielenterveyshän noilla menee lopullisesti.

Sitten riehuvat kiakkovieraina ja hakkavat paikkoja paskaksi.

Samaan aikaa muliminsa reaiskaa näiden idioottien sisarukset.

ps Tiedämpä jopa tapauksen, jossa mamu houkutteli suomalaisen jättämään siskonsa yksi pyytällä tätä nopeasti apuun sivummalle, jossa hänen ystävää "hakka".

Lähti juosten somalin perässä Koffin puistoon, jossa saikin itse pataan jasisko katosi.

Sisko löytyi seuraavana pvä sairaalasta seksuaalirikoksen rikastuneena, kuten Jutta Urpilainenkin sanoisi.

Ps2 Jutan velkojahan ja matuja näillä veronkorotuksilla ja leikkauksilla oikeasti maksetaan.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat