Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko on joululahjat ostettu?

Vierailija

Minulla on lähes kaikki joululahjat jo ostettuna omille lapsille ja muille lahjottaville. Nyt on ollut paljon hyviä aleja lelukauppoihin ym. niin pukinkontti on täyttynyt mukavasti. Seuraavaksi voikin keskittyä opettajien lahjoihin.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

On, kaikki lhjat on tehty ja ihan muutama ostettu, joulukortit tehty, osa toimitettu vanhempieni luo, ne jotka saa myös vanhemmiltani kortin.

Kortteja jää taas tänä vuonna yli n 120 kpl.
Jos työkaverit ne ostaa, hyvä. Jos ei, on 3 seuraavan vuoden kortit valmiina

Vierailija

Suurin osa ostettu ja osa jo lähetettykin lahjan saajille. Parissa kaupassa kun vielä käyn, niin lahjat on kasassa.

Kortit hankittu ja voisi alkaa jo niitä kirjoittelemaan.

Vierailija

Teini-ikäiset lapset eivät ole vielä päättäneet toiveitaan. Muut lahjat on suunniteltu ja osa jo ostettu.

Joulukortit (itsetehdyt) kirjoitin tänään ja laitoin kuoreen odottamaan postitusta. 

Vierailija

Mä olen hommannut myös jo kaikki. On niin helppo istua sohvalla ja tilata kaikki suoraan kotiin. Ja edullisesti,kun ulkomailta tilaa.

Vierailija

En oo edes alottanut.. pitäs kaikki siskontytön lahjat ostaa, sit veljelle, siskoille, ja miehelle.. itellekin ajattelin tänä vuonna ostaa hemmotteluks pyörän. Se tekee 1200 euron lommon mun joululahjabudjettiin :p jaiks.

Vierailija

Olen ostanut Operaatio joulun lapselle lahjat, ja parille muulle avustettavalle. Veronpalutuksista ostan omille tenaville. Ehtiihän tässä vielä, turha stressata.

Vierailija

Juu, omalle tytölle ostin jo kaiken listalta. Tässä vaiheessa kiitän itseäni yhdestä lapsestä, oli nimittäinen melkoisen pitä lista, yhteensä taisivat maksaa päälle 5000.. Muille ei mun tarvi ostaa yhtään mitään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Juu, omalle tytölle ostin jo kaiken listalta. Tässä vaiheessa kiitän itseäni yhdestä lapsestä, oli nimittäinen melkoisen pitä lista, yhteensä taisivat maksaa päälle 5000.. Muille ei mun tarvi ostaa yhtään mitään.

Minäkin kiitän itseäni yhdestä lapsesta ja varsinkin siitä etten ole opettanut häntä joulun kulutusjuhlaan. 50 € taitaa korkeimmillaan toivomansa lahja maksaa ja kelpuuttaisi kyllä halvempaakin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Minäkin kiitän itseäni yhdestä lapsesta ja varsinkin siitä etten ole opettanut häntä joulun kulutusjuhlaan. 50 € taitaa korkeimmillaan toivomansa lahja maksaa ja kelpuuttaisi kyllä halvempaakin.

En minäkään. Nyt hän vain sattuu olemaan lukiossa, pelkkä laskin maksoi 200€. Plus kaikki läppärit yms, ne vaan maksaa mutta on pakko ostaa, jos haluaa tehtävät tehdä.

Vierailija

En ole vielä edes miettinyt ensimmäistäkään joululahjaa. Päätettiin miehen kanssa, että tänä vuonna mennään matalalla profiililla lasten lahjojen suhteen. Viime vuosina ostettu aika kalliita lahjoja (osa tosin tarpeeseen,) mutta nyt ei ole kenelläkään ihmeempiä tarpeita, niin ostetaan vain edullisempia lahjoja muutama.

Mies kyllä aina joulun lähestyessä haluaakin antaa lapsille "hyviä" lahjoja, mutta nyt täytyy pitää pää kylmänä eikä lähteä miehen hörhöilyyn.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat