Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruokailu ja Viking Grace

Vierailija
15.11.2015 |

Hei! Onko joku käynyt hetkeen ruotsinlaivalla? Pohdin, kannattaako ottaa buffet-illallinen, vai täyttää vatsansa vaikka sweet&salty caféssa, josta saa myös lämmintä ruokaa. Buffetissa on kiusaus ylensyödä eikä se oikein käy, kun pitäisi olla vedossa tanssilattiallakin. ;-)
Onko tietoa s&s cafén ateriahinnoista? Ravintolat Frank's ja Oscar tulevat käytännössä maksamaan saman verran kuin buffa. Tietty buffet-setelit käyvät maksuksi niissäkin.
Mielipiteitä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiskohan nyt vastauksia :) ja suosituksia... Elokuulle risteilyä olen varaamassa ja buffetin ja ala varten välillä mietin.

Vierailija
2/24 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiva lähtee varmaan vielä elokuussakin klo 21 tienoilla, kuinka paljon olet tottunut siihen aikaan syömään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suosittelisin buffettia.

Kun ottaa kahvilasta niin tulee nopeesti kalliimmaksi kuin syödä kunnolla kerralla.

Ja voin sanoa, että ne kahvilan hinnat vasta härskejä ovatkin.

Vierailija
4/24 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se missä et koe houkutuksia, jos noin sairaalla mielellä olet..

Vierailija
5/24 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Jos ei raha ole este niin buffet. Otan sen itse aina, on niin paljon kaikkea hyvää ruokaa ja juomakin kuuluu siihen. Mielelläni maksan sen summan.

Vierailija
6/24 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sweet and salty on hyvä. parempi kuin sen laivan buffet. jos haluaa ahtaa itsensä täyteen buffetissa mikä ei oo hyvä niin mikäs siinä.

Vierailija
7/24 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummassa niissä on sellaista ruokaa, mistä sä eniten tykkäät? Vai onko se hinta/määrä se mikä ratkaisee? Mä valitsen ruokani maun, en määrän enkä hinnan mukaan.

Vierailija
8/24 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muka laskee muutaman euron perään... siis haloo!!!!!!!!!

Vierailija
9/24 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön itse sillä laivalla kun olen niin yl aina illalla sweet and saltyssa. aamiaisellekkaan en kauheen korkeaa arvosanaa anna.

Vierailija
10/24 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gracen buffet-pöytä on todella hyvä, samoin Frank's, sieltä saa tosi maukkaita hampurilaisia ja pisto ja. S&s on ihan normi kahvila, kalliit hinnat voileivissä ym. ja jos haluaa syödä lämmintä, se ei ole mitään erikoista (kilohinnalla lihapullia, perunoita ym) ja hinnaksi tulee helposti juomien kanssa ainakin yhdeltä ihmiseltä 20 euroa.

Vierailija
11/24 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gracen buffet-pöytä on todella hyvä, samoin Frank's, sieltä saa tosi maukkaita hampurilaisia ja pisto ja. S&s on ihan normi kahvila, kalliit hinnat voileivissä ym. ja jos haluaa syödä lämmintä, se ei ole mitään erikoista (kilohinnalla lihapullia, perunoita ym) ja hinnaksi tulee helposti juomien kanssa ainakin yhdeltä ihmiseltä 20 euroa.

Täh, minkäisen ämpärillisen oikein otat niitä lihapullia vai shampanjaako juot niiden kanssa, jos maksaa 20 egeä/naama? Itse olin juuri viime viikolla Gracella ja söin lihapulla-annoksen (6 lihapullaa, kauhallinen muusia ja loput lautasesta erilaisia salaatteja ja hinta oli 6,40 egeä.

Vierailija
12/24 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä söin buffet ja oli todella hyvä ja monipuolinen (oon tosi nirso sen suhteen mitä syön). Ekalla kerralla kävin Frank'sissa ja oli hyvää, maksanu maissa enemmän ns. laaturavintolassa huonommasta ruoasta.

Vierailija
13/24 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tykättiin tuosta Frank'sista lasten kanssa. Buffameininki ei vaan miellytä. Toi oli kiva, kun kaikki Hinta ei ollut ensisijainen kriteeri, joskin järkevänhintaista haluttiin, ei mitään finediningia. Ei muistaakseni ollut mitenkään kallis, vaikkakin buffa olisi varmaan tullut halvemmaksi.

Vierailija
14/24 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi sitten kävin Gracella. Aamupala ja päivällisbuffet oli aivan loistavia, niitä voin ainakin suositella. Frank'sin hampparin otin illalla. Ihan ok, ei mitenkään tajunnanräjäyttävää. Katkarapuleipä on mulle aina yksi traditio, syön sen joka kerta jossain kohtaa. :)

Vierailija
15/24 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin pari viikkoa sitten gracella ja tykkäsin aivan todella paljon buffasta. Ottaisin sen ehdottomasti. Voit valita mitä syöt, viimeksi oli mm tuoreita mansikoita jälkiruuaksi. Ei ole pakko vetää övereitä.

Seuraavana päivänä käytiin erikoisaamiaisella (ihan ok) ja sitten otin jotakin pastaa lounaaksi. Se kahvila oli aika kallis, katkarapuleipä jotain kympin luokkaa muistaakseni.

Vierailija
16/24 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh, minkäisen ämpärillisen oikein otat niitä lihapullia vai shampanjaako juot niiden kanssa, jos maksaa 20 egeä/naama? Itse olin juuri viime viikolla Gracella ja söin lihapulla-annoksen (6 lihapullaa, kauhallinen muusia ja loput lautasesta erilaisia salaatteja ja hinta oli 6,40 egeä.

Taidat muistaa hinnan hiukan alakanttiin tai sitten kauhalla muusia tarkoittaa pikkulusikallista. Salaatinlehdet eivät nyt paljoa paina.

Vierailija
17/24 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lounasbuffetissa sama sisältö kuin päivällisellä?

Vierailija
18/24 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat muistaa hinnan hiukan alakanttiin tai sitten kauhalla muusia tarkoittaa pikkulusikallista. Salaatinlehdet eivät nyt paljoa paina.

No kuule en muista ja kuittikin on tallella. Kilohinta 12,90, joten kyllä siinä aikamoisen satsin saa vetää, että lähemmäs 20 euroa tulee täyteen. Ja kauhallinen on kauhallinen ja erilaisia salaatteja ei tarkoita pelkkiä salaatinlehtiä! Mutta joo, jos haluaa syödä kilokaupalla, niin ei kun buffettiin vaan vetämään niin paljon kuin jaksaa!

Vierailija
19/24 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounasbuffet on hiukan niukempi kuin päivällinen mutta ihan hyvä sekin. Ja kyllä on kallis tuo Sweet & Salty eli ääni buffetille täältäkin.

Vierailija
20/24 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

19,90 e oli Vikingin Amorellalla tuo kahvilan buffetpöydän kilohinta, onko tosiaan Gracella noin paljon halvempi? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi