Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ruokailu ja Viking Grace

Vierailija

Hei! Onko joku käynyt hetkeen ruotsinlaivalla? Pohdin, kannattaako ottaa buffet-illallinen, vai täyttää vatsansa vaikka sweet&salty caféssa, josta saa myös lämmintä ruokaa. Buffetissa on kiusaus ylensyödä eikä se oikein käy, kun pitäisi olla vedossa tanssilattiallakin. ;-)
Onko tietoa s&s cafén ateriahinnoista? Ravintolat Frank's ja Oscar tulevat käytännössä maksamaan saman verran kuin buffa. Tietty buffet-setelit käyvät maksuksi niissäkin.
Mielipiteitä?

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Saiskohan nyt vastauksia :) ja suosituksia... Elokuulle risteilyä olen varaamassa ja buffetin ja ala varten välillä mietin.

Vierailija

Laiva lähtee varmaan vielä elokuussakin klo 21 tienoilla, kuinka paljon olet tottunut siihen aikaan syömään?

Vierailija

Jaa-a. Jos ei raha ole este niin buffet. Otan sen itse aina, on niin paljon kaikkea hyvää ruokaa ja juomakin kuuluu siihen. Mielelläni maksan sen summan.

Vierailija

sweet and salty on hyvä. parempi kuin sen laivan buffet. jos haluaa ahtaa itsensä täyteen buffetissa mikä ei oo hyvä niin mikäs siinä.

Vierailija

Kummassa niissä on sellaista ruokaa, mistä sä eniten tykkäät? Vai onko se hinta/määrä se mikä ratkaisee? Mä valitsen ruokani maun, en määrän enkä hinnan mukaan.

Vierailija

syön itse sillä laivalla kun olen niin yl aina illalla sweet and saltyssa. aamiaisellekkaan en kauheen korkeaa arvosanaa anna.

Vierailija

Gracen buffet-pöytä on todella hyvä, samoin Frank's, sieltä saa tosi maukkaita hampurilaisia ja pisto ja. S&s on ihan normi kahvila, kalliit hinnat voileivissä ym. ja jos haluaa syödä lämmintä, se ei ole mitään erikoista (kilohinnalla lihapullia, perunoita ym) ja hinnaksi tulee helposti juomien kanssa ainakin yhdeltä ihmiseltä 20 euroa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Gracen buffet-pöytä on todella hyvä, samoin Frank's, sieltä saa tosi maukkaita hampurilaisia ja pisto ja. S&s on ihan normi kahvila, kalliit hinnat voileivissä ym. ja jos haluaa syödä lämmintä, se ei ole mitään erikoista (kilohinnalla lihapullia, perunoita ym) ja hinnaksi tulee helposti juomien kanssa ainakin yhdeltä ihmiseltä 20 euroa.

Täh, minkäisen ämpärillisen oikein otat niitä lihapullia vai shampanjaako juot niiden kanssa, jos maksaa 20 egeä/naama? Itse olin juuri viime viikolla Gracella ja söin lihapulla-annoksen (6 lihapullaa, kauhallinen muusia ja loput lautasesta erilaisia salaatteja ja hinta oli 6,40 egeä.

Vierailija

Keväällä söin buffet ja oli todella hyvä ja monipuolinen (oon tosi nirso sen suhteen mitä syön). Ekalla kerralla kävin Frank'sissa ja oli hyvää, maksanu maissa enemmän ns. laaturavintolassa huonommasta ruoasta.

Vierailija

Me tykättiin tuosta Frank'sista lasten kanssa. Buffameininki ei vaan miellytä. Toi oli kiva, kun kaikki Hinta ei ollut ensisijainen kriteeri, joskin järkevänhintaista haluttiin, ei mitään finediningia. Ei muistaakseni ollut mitenkään kallis, vaikkakin buffa olisi varmaan tullut halvemmaksi.

Vierailija

Kuukausi sitten kävin Gracella. Aamupala ja päivällisbuffet oli aivan loistavia, niitä voin ainakin suositella. Frank'sin hampparin otin illalla. Ihan ok, ei mitenkään tajunnanräjäyttävää. Katkarapuleipä on mulle aina yksi traditio, syön sen joka kerta jossain kohtaa. :)

Vierailija

Me oltiin pari viikkoa sitten gracella ja tykkäsin aivan todella paljon buffasta. Ottaisin sen ehdottomasti. Voit valita mitä syöt, viimeksi oli mm tuoreita mansikoita jälkiruuaksi. Ei ole pakko vetää övereitä.

Seuraavana päivänä käytiin erikoisaamiaisella (ihan ok) ja sitten otin jotakin pastaa lounaaksi. Se kahvila oli aika kallis, katkarapuleipä jotain kympin luokkaa muistaakseni.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat