Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostus mieheen katosi, koska hän oli liian hillitty ja hallittu koko ajan!

Vierailija
15.11.2015 |

Oli tainnut lukea treffioppaasta miten pitää olla ja hänhän oli!
Oli ostanut aamiaisvermeet valmiiksi - missä spontaanisuus? Tuli heti sellainen fiilis, että on suunnitellut kaiken valmiiksi - not good!
Liian siisti koti, ihan tiptop, ei pölyn pölyä missään - merkki suunnitelmallisuudesta! Not good!
Treffeillä aina ylisiisti pukeutuminen, jopa lätkämatsiin mennessä! Miksi ei voisi "vaihtaa vapaalle"? Ei aina tarvitse pukeutua kauluspaitaan!

Mutta miten tästä eteenpäin? Kiinnostus taisi mennä, mutta paperilla hän on täydellinen.. :/
Ja siis toki plussaa siitä, että suunnitteli treffit etukäteen, mutta liika on liikaa!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Ota joku jännä renttu mistä ei voi koskaan tietää mitä impulsiivisen jännää se tekee, vetääkö turpaan vai pettääkö. Se on sitä jännitystä ja kipinää jota kunnon suhde vaatii!

Vierailija
2/32 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sana = jännämies. Siinä se mitä kaipaat. Taidat olla aika wt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, kaikki kunnolliset miehet siis lukevat treffioppaasta elämänohjeensa, ja wt-naiselle tämä kaikki on liikaa?

Muuta sinne keravan perukan vuokramurjuun jännän prätkämiehen kanssa lapsia pykäämään, riittää sitä jännää sitten olan takaa. Joku diileri tai pyöräkerholainen ois varmaan aika ihq?

Vierailija
4/32 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko mies Ensitreffien Jouni?

Vierailija
5/32 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme siis ihan samaa tasoa (koulutus, asuinalue, perhetausta...), mutta jotenkin pientä jännitystä olisi kaivannut suhteeseen (deittailuvaihe vasta). Esim. olisi voinut soittaa spontaanisti ja pyytää lähikahvilaan tai leffaan tai olisi voinut ottaa kädestä kiinni (kysymättä onko se sallittua) tms..  

ap

Vierailija
6/32 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ensi vuonna tehdään uusi kausi Hottiksista , niin hae ihmeessä mukaan!

Kai olet sellainen "räväkkä, hyvä muija, joka tietää mitä haluaa ,eikä tyydy vähempään" ?

Vielä vähän wt ulkonäkö? Olisit oikein sopivaa matskua ko. sarjaan.

Voin alkaa manageriksesi, otan vain 80% pakkioista.

Vierailija
7/32 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut Jouni.

ap

Vierailija
8/32 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on vain epätavallista, että miehistä löytyy joku muut huomioon ottava yksilö.

Vierailija
9/32 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä on vain epätavallista, että miehistä löytyy joku muut huomioon ottava yksilö.

Ehkä tämä yllättää vain miesvihapalstalla päivästä toiseen aikansa viettävän naisen.

Vierailija
10/32 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan haluaisi mitään pedanttia miestä, eikä se mua :)

Vierailija
11/32 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta!  Ehkä on vaan vaikea uskoa, että joku on tuollainen aidosti. Tulee vaan teennäinen fiilis, kun tuntuu suunnittelevan asiat liian tarkkaan.  Taidan jatkaa vielä tapailua ja sittenhän se selviää.

Mulle spontaanius olisi esim. autolla haku töistä ja siitä leffaan (n. 10 km ajoa yhteensä) tms, eli en ole tullut tutuksi aggressiivisten/alkoholistimiesten tarjoaman jännityksen kanssa, vaan sellaista, että tulisi tunne, että hän oikeasti haluaa keksiä mitä vaan, että voisi tavata mua!

Kiitos :)

ap

Vierailija
12/32 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta!  Ehkä on vaan vaikea uskoa, että joku on tuollainen aidosti. Tulee vaan teennäinen fiilis, kun tuntuu suunnittelevan asiat liian tarkkaan.  Taidan jatkaa vielä tapailua ja sittenhän se selviää.

Mulle spontaanius olisi esim. autolla haku töistä ja siitä leffaan (n. 10 km ajoa yhteensä) tms, eli en ole tullut tutuksi aggressiivisten/alkoholistimiesten tarjoaman jännityksen kanssa, vaan sellaista, että tulisi tunne, että hän oikeasti haluaa keksiä mitä vaan, että voisi tavata mua!

ap

Aina se jostain mättää. Ihankuin se N, joka tuli kirkkoon puku päällä, mutta avojaloin.

(N=yhtäkuin se kielletty mustahipiäistä tarkoittava ei niinkään halventava sana)

Vierailija
13/32 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

NOT GOOD!!!

Vierailija
14/32 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Prinsessaharhoista voi kasvaa uloskin.

Vierailija
15/32 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs vika tuossa nyt sitten? Jospa on vaan kotona opetettu hyville tavoille ja halusi tehdä sinuun vaikutuksen? Jatka tapailua vaan, mutta siten että olet itse spontaani ja katsot millainen mies sitten on?

Vierailija
16/32 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme siis ihan samaa tasoa (koulutus, asuinalue, perhetausta...), mutta jotenkin pientä jännitystä olisi kaivannut suhteeseen (deittailuvaihe vasta). Esim. olisi voinut soittaa spontaanisti ja pyytää lähikahvilaan tai leffaan tai olisi voinut ottaa kädestä kiinni (kysymättä onko se sallittua) tms..  

ap

No mikset itse tee noin?

Vierailija
17/32 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tapana usein treffeille huudahtaa yhtäkkiä jotain tajunnanvirtaa tyyliin "eskimopapukaija puree silmähyytelöä!" ja saatan tehdä jotain arvaamatonta kuten vaihtaa naisen kahvin koneöljyyn sillä aikaa kun hän ei katso. Tämä taitaakin olla syynä miksi naiset käyvät niin kuumana minuun.

Vierailija
18/32 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miehellä pitää olla paskainen kämppä , tyhjä jääkaapi ja  mieluiten bensalenkkari.

Kyllä sulle sellainenkin mies löytyy, älä mussu huolestu.

Vierailija
19/32 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Minulle taas tuollainen olisi painajaista. Jos minä oon aatellut lähteä töistä kotiin, niin minä todellakin sitten haluan sinne kotiin. Mitä ihanaa on siinä, että väsyneenä ja nuhjuisena, nälkäisenä ja vessahädässä työpäivän päätteeksi raahataan jonnekin elokuvateatteriin kärvistelemään. Minä haluan töiden jälkeen pienen hengähdystauon, sitten lähden kyllä mielelläni taas jonnekin.

Vierailija
20/32 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi