Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiinnostus mieheen katosi, koska hän oli liian hillitty ja hallittu koko ajan!

Vierailija

Oli tainnut lukea treffioppaasta miten pitää olla ja hänhän oli!
Oli ostanut aamiaisvermeet valmiiksi - missä spontaanisuus? Tuli heti sellainen fiilis, että on suunnitellut kaiken valmiiksi - not good!
Liian siisti koti, ihan tiptop, ei pölyn pölyä missään - merkki suunnitelmallisuudesta! Not good!
Treffeillä aina ylisiisti pukeutuminen, jopa lätkämatsiin mennessä! Miksi ei voisi "vaihtaa vapaalle"? Ei aina tarvitse pukeutua kauluspaitaan!

Mutta miten tästä eteenpäin? Kiinnostus taisi mennä, mutta paperilla hän on täydellinen.. :/
Ja siis toki plussaa siitä, että suunnitteli treffit etukäteen, mutta liika on liikaa!

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Jätä se sika. Ota joku jännä renttu mistä ei voi koskaan tietää mitä impulsiivisen jännää se tekee, vetääkö turpaan vai pettääkö. Se on sitä jännitystä ja kipinää jota kunnon suhde vaatii!

Vierailija

Ahaa, kaikki kunnolliset miehet siis lukevat treffioppaasta elämänohjeensa, ja wt-naiselle tämä kaikki on liikaa?

Muuta sinne keravan perukan vuokramurjuun jännän prätkämiehen kanssa lapsia pykäämään, riittää sitä jännää sitten olan takaa. Joku diileri tai pyöräkerholainen ois varmaan aika ihq?

Vierailija

Olimme siis ihan samaa tasoa (koulutus, asuinalue, perhetausta...), mutta jotenkin pientä jännitystä olisi kaivannut suhteeseen (deittailuvaihe vasta). Esim. olisi voinut soittaa spontaanisti ja pyytää lähikahvilaan tai leffaan tai olisi voinut ottaa kädestä kiinni (kysymättä onko se sallittua) tms..  

ap

Vierailija

Jos ensi vuonna tehdään uusi kausi Hottiksista , niin hae ihmeessä mukaan!

Kai olet sellainen "räväkkä, hyvä muija, joka tietää mitä haluaa ,eikä tyydy vähempään" ?

Vielä vähän wt ulkonäkö? Olisit oikein sopivaa matskua ko. sarjaan.

Voin alkaa manageriksesi, otan vain 80% pakkioista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ehkä on vain epätavallista, että miehistä löytyy joku muut huomioon ottava yksilö.

Ehkä tämä yllättää vain miesvihapalstalla päivästä toiseen aikansa viettävän naisen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ehkä on vain epätavallista, että miehistä löytyy joku muut huomioon ottava yksilö.

Totta!  Ehkä on vaan vaikea uskoa, että joku on tuollainen aidosti. Tulee vaan teennäinen fiilis, kun tuntuu suunnittelevan asiat liian tarkkaan.  Taidan jatkaa vielä tapailua ja sittenhän se selviää.

Mulle spontaanius olisi esim. autolla haku töistä ja siitä leffaan (n. 10 km ajoa yhteensä) tms, eli en ole tullut tutuksi aggressiivisten/alkoholistimiesten tarjoaman jännityksen kanssa, vaan sellaista, että tulisi tunne, että hän oikeasti haluaa keksiä mitä vaan, että voisi tavata mua!

Kiitos :)

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Totta!  Ehkä on vaan vaikea uskoa, että joku on tuollainen aidosti. Tulee vaan teennäinen fiilis, kun tuntuu suunnittelevan asiat liian tarkkaan.  Taidan jatkaa vielä tapailua ja sittenhän se selviää.

Mulle spontaanius olisi esim. autolla haku töistä ja siitä leffaan (n. 10 km ajoa yhteensä) tms, eli en ole tullut tutuksi aggressiivisten/alkoholistimiesten tarjoaman jännityksen kanssa, vaan sellaista, että tulisi tunne, että hän oikeasti haluaa keksiä mitä vaan, että voisi tavata mua!

ap

Aina se jostain mättää. Ihankuin se N, joka tuli kirkkoon puku päällä, mutta avojaloin.

(N=yhtäkuin se kielletty mustahipiäistä tarkoittava ei niinkään halventava sana)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

ap

Prinsessaharhoista voi kasvaa uloskin.

Vierailija

Mikäs vika tuossa nyt sitten? Jospa on vaan kotona opetettu hyville tavoille ja halusi tehdä sinuun vaikutuksen? Jatka tapailua vaan, mutta siten että olet itse spontaani ja katsot millainen mies sitten on?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat