outo seksikokemus työpaikalla

marje

Mulle sattu yks päivä varmaan maailman oudoin seksikokemus. Mä oon yhen kauppakeskuksen kahvilassa töissä. Päätettiin poikakaverin kanssa harrastaa kerran seksiä mun ruokatunnilla. Henkilökunnan tiloissa on sellanen varasto, mihin mentiin hoitaan hommat. Poikakaveri hoiteli ensin mut eli nuoli mulle orgasmin. Sit se veti housut alas ja sano et nyt on sen vuoro. Mä katoin kelloo ja huomasin, että työaika alkais kymmenen minuutin päästä. Poikakaveri alko vängätä vastaan ja sano, että sillä ei menis ku minuutti. Mä yritin slittää, että mun pitäs käydä vielä paskallakin ennen sitä. Sit mun poikakaveri teke jotain tosi yllättävää. Se ottaa jonkun tyhjän maalipurkin hyllyltä ja asettaa sen lattialle ja sanoo, että väännä tohon samalla. Sit se työntää mut kyykyyn ja tunkee kyrpänsä mun suuhun. Aika outo tilanne, mutta alan kuitenkin imee, ja ponnistan samalla pitkän pökälee siihen purkkiin. Samalla tunnen, miten poikakaveri laukee mun suuhun. Mua alkaa naurattaa. Mahdan kyllä näyttää tosi huvittavalta siinä kykkimässä ison perseeni kanssa pienen purkin päällä. No, kun on saatu hommat hoidettua, niin poikakaveri saattaa mut takas duuniin ja lähtee. Vasta siinä vaiheessa muistan, että se paskakippo unohtu korjata pois, sinne se jäi keskelle lattiaa. Jäi kyl jotenkin tosi outo tunne koko jutusta, tavallaan kiihotti, mutta tavallaan nolotti samaan aikaan.

Kommentit (7)

Vierailija

Tää on kyl räävittömyydessään hauskinta mitä oon lukenu pitkään aikaan. Lisäarvoa huumoriin tuo noi käyttäjien närkästyneet kommentit.

eräleikki

tilrulilrlei. katselin nuotiota ja kussin siihen samalla kun emäntä piti keskijalast ohjaillen suihkuu. nuotio sammui. tiättekö miksi?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat