Tajusin just, että miesystäväni ei olekaan mulle se oikea.

Vierailija

Tuntuu jotenkin pahalta. Olen nyt saanut häneltä ensimmäisiä kertoja ns. kännipuhelu ja. On hän aiemminkin soittanut humalassa, mutta se oli ihan suhteen alussa ja olin tietysti hyvin ihastunut. Kaikista kamalimmalta tuntuu hänen alkoholiongelmansa, minkä vasta nyt tajusin. Sitten myös holtiton käytös. Kaatuilua, riitatilanteita tuntemattomien kanssa ja ettei vaan osaa lopettaa juomista ajoissa. Selvinpäin ei näistä kerro, mutta nyt kun on soittanut humalassa ja kertonut mitä tapahtunut. Todella pettynyt on itseensä ja katuu, mutta silti jatkaa tuota kännäilyään. Mulla vaan tulee tunne etten halua noin käyttäytyvää miestä ja arvostus häntä kohtaan laskee ja laskee. On mulla tunteita vieläkin, mutta tulipa huomattua ettei hän olekaan niin täydellinen mitä luulin. En oikein tiedä mitä tekisin.

Kommentit (1)

Vierailija

No. Suhteen edetessä alkaa huomata toisessa myös sellaisia asioita mistä ei niin tykkää. Sitten vain valitsee pystyykö sietämään niitä toisen "ei niin kivoja"- piirteitä ja kuinka pitkään. Toista ei voi muuttaa, vain hän itse voi itsensä muuttaa niin halutessaan. Joten valitse, äläkä tunne huonoa omatuntoa jos päätät lähteä suhteesta. Mies on hurmannut sinutkin joskus, hän löytää kyllä jonkun uuden.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat