Millainen toleranssi sinulla on huonolle asiakaspalvelulle?

Vierailija

Tarkoitan tilanteita joissa kaupan kassoille on metrien jonot ja silti yli puolet kassoista on kiinni, aspan ammattitaito on selvästi puutteellinen tai hän on ylimielinen tms.

Miten kauan näitä kuuluu katsoa? Missä vaiheessa itse vaihtaisitte kauppaa?

Kommentit (12)

Vierailija

Sanotaanko että kerrasta ostokset tekemättä, ilmoitus huonosta palvelusta ja 7 päivän boikotti.

Toisesta sitten 7 viikkoa ja kolmannesta 7 vuotta.

Vierailija

Kyllä sanon heti suoraan jos kaupassa kassa ei vastaa kun moikkaan tai näyttää vittumaiselta että kannattaisi varmaan olla muualla töissä

Vierailija

En saa huonoa palvelua. Ei minulla ole kaupoissa kiire ja en edes muista, että olisin saanut joskus huonoa palvelua, päinvastoin. N41

Vierailija

En käy kaupoissa, joissa tiedän olevat järkyttävät jonot. Kauppias on vain niin pihi ettei halua palkata tarpeeksi henkilökuntaa ja asiakkaatkin vain nielevät kohtelun nyrpein ilmein. Joissain kaupoissa on ihan säännöllisesti pitkät jonot eikä silti asialle tehdä mitään (esim. Itiksen S-market ja Hgin Sokoksen S-market).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En käy kaupoissa, joissa tiedän olevat järkyttävät jonot. Kauppias on vain niin pihi ettei halua palkata tarpeeksi henkilökuntaa ja asiakkaatkin vain nielevät kohtelun nyrpein ilmein. Joissain kaupoissa on ihan säännöllisesti pitkät jonot eikä silti asialle tehdä mitään (esim. Itiksen S-market ja Hgin Sokoksen S-market).

Juurikin näin. Jos kauppias on ahne eikä halua antaa riittävää asikaspalvelua niin välttelen sellaista kauppaa. Autohuolto on vaihtunut monesti, koska tulee yllätyslaskuja tai huolto kestää paljon kauemmin mitä on sovittu ja joudun odottelemaan. Myös ravintolat joissa asiakaspalvelijat ovat hapannaamoja ovat ensimmäisen käynnin jälkeen pannassa. Autokaupat missä on asenne "nainen ei tiedä mitään." jäävät myös käymättä ensikäynnin jälkeen. Meillä olisi merkkihuolto Delta-autossa, mutta koska en päässyt törkeän myyjän kanssa sopimukseen auton hinnasta niin marssin toiseen autokauppaan mistä ostin auton ja vien auton toiseen merkkihuoltoon koska en halua tukea surkeaa asiakaspalvelua antavaa firmaa. Yleensä olen vain töykeä asiakaspalvelijoille takaisin, mikäli he ovat töykeitä.

Vierailija

Riippuu siitä mikä on syy. Jos on selkeästi kyse syystä jolle myyjä ei voi mitään (alimiehitys jne.) niin kärsivällisyyteni on todella pitkä.

Jos kyse on myyjän huonosta työstä niin menee hermo helposti. Välinpitämättömyys on  raivostuttavinta. Se että myyjää ei kiinnosta vaivautua tekemään MITÄÄN kun kyseessä on kuitenkin 1000-2000e kauppa eikä kyse muutaman euron maitopurkista. Se on törkeää asiakasta sekä myyjän palkan maksavaa yritystä kohtaan. 

Vierailija

Harvoin oon missään saanu huonoa palvelua. Ja eihän se myyjän vika ole, jos on pitkät jonot vaan kauppiaan, ettei halua pitää riittävästi väkeä tai järjestä kunnollista perehdytystä uusille työntekijöille.

Vierailija

Vinkki: jos jono on pitkä, älä raivoa ainakaan kassatyöntekijälle. Hän on painanut sata lasissa todennäköisesti jo vaikka kuinka pitkään ja saattanut palvella satoja ennen sinua. Häntä harmittaa ja väsyttää myös. Terv. Kassatäti ps: joskus joku kassa saattaa vaikka sairastua ja olla pois töistä eikä ketään saada nopeasti tilalle. Kassakin on ihminen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vinkki: jos jono on pitkä, älä raivoa ainakaan kassatyöntekijälle. Hän on painanut sata lasissa todennäköisesti jo vaikka kuinka pitkään ja saattanut palvella satoja ennen sinua. Häntä harmittaa ja väsyttää myös. Terv. Kassatäti ps: joskus joku kassa saattaa vaikka sairastua ja olla pois töistä eikä ketään saada nopeasti tilalle. Kassakin on ihminen.

Jos sitä sata lasissa painamista näkisi joskus muuallakin kuin lidlissä niin voisin melkeen peukuttaa tätä.

Mutta kun todellisuudessa se kassa vetää laiskasti tuotteen kerran 5 sekuntiin niin ei helvetti ihmekään että on jonoa ja se on juurikin sen kassan vika.

Vierailija

Ruokakaupalta siedän paljonkin. En edes odota siltä ihmeellisyyksiä, se on vain välttämättömien tarvikkeiden noutopaikka.

Sen sijaan esimerkiksi ravintolalta odotan myös hyvää ilmapiiriä, tunnelmaa, palvelua ja ruuan laatua. Jos ravintola on likainen, palvelu töykeää, ruoka huonoa, yksikin kerta riittää. Yksikin iso moka riittää, jos sitä ei esim. pahoitella.

Olen palannut ravintolaan, jossa ruokani sekaan oli eksynyt pala lihaa. Olen täysin kasvissyöjä ja liha aiheuttaa todella kovaa vastenmielisyyttä. Kun huomautin ruuastani, vastaan tuli äärimmäisen syviä pahoitteluja ja uusi ruoka, tilaisuus tulla uudelleen ilmaiseksi. - Kyllä, tässä ravintolassa käyn edelleen.

Vierailija

Ilmeisesti olen yliherkkä nipottaja, jos pidän epäasiallisena asiakaspalveluna sitä, että miespuoliset asiakaspalvelijat tuijottavat rintojani :D Tällaisen mielikuvan sain tänään aiemmin aloittamastani ketjusta.

Mutta joo, tällaisia kokemuksia on ollut viime aikoina jatkuvasti. Alussa hämmensi, nykyään suututtaa. En ihan oikeasti odota asiakaspalvelijoilta mitään sen kummempaa kuin asiallista käytöstä. Ei tarvitse nöyristellä, mutta olkaa nyt helvetti sentään edes peruskohteliaita asiakkaita kohtaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat