Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muodikas miksi pukeudut muodikkaasti

Vierailija

Esimerkiksi käytät nyt lenkkareita bleiserin kanssa, kun kuitenkaan vaikkapa viisi vuotta sitten et tehnyt niin?

Kommentit (10)

Vierailija

Koska muoti on harrastukseni.
Harrastan toki muutakin, minulla on oma hevonen, jonka kanssa menee paljon aikaa. Muoti on se harrastus, jota toteutan tallin ulkopuolella, esim. töissä.

Vierailija

Miksi muoti on harrastus, eikä pukeutuminen tai vaatteet? Juuri se ärsyttää muotitrendeissä, että jos vaikka lenkkarit ovat muotia, niin ne pukee jalkaansa ihmiset jotka viisi vuotta sitten nyrpistivät niille nenäänsä ja kulkivat ballerinoissa tai korkkareissa. Oikea tyylitaituri olisi ymmärtänyt jo 5 vuotta sitten lenkkareiden olevan makeita ja sopivia tyylikkään kaupunkiasunkin seuraksi, olivat ne sitten trendikkäitä tai ei.

Vierailija

Kaikilla maku muuttuu muodin mukana, katsokaa kuvia eri vuosikymmeniltä, ja kyllä sen näkee. 'Muotitietoiset' ovat tässä etunenässä, mutta kukaan meistä ei oikeasti pukeudu ajattomasti.

Vierailija

Mä haluan näyttää raikkaalta ja ajanmukaiselta ja uusiutua. En oikein tiedä miten olisin seuraamatta muotia, se on ihan tapakin. En ole sellainen ihminen jolla on kestotyyli, kuten rock tai klassinen tyyli. En silti kuluta tolkuttomasti vaan koetan tehdä hyviä hankintoja. Myös vien joskus vaatetta varastoon ja haen sieltä korot, jotka on menneet muodista joskus ja tulleet takaisin!

Vierailija

Mulle tulee kaunis ja hyvä olo kun pukeudun muodikkaasti. Mulla on kyllä oaljon persoonallisempi ja rohkeampi tyyli kun perus muodin seuraajilla. Mä aina kuvittelen että mä en muotia seuraa mutta sit huomaan että alkaan yhtäkkiä tykkäämään aina just siitä mikä on muodissa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat