Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään kaupassa nähtyä nainen väkätti miehelleen

Vierailija
14.11.2015 |

Takanani kulki pariskunta. Nainen riivinrautaäänellään miehelleen "etsitään se majoneesi ja munat" aluksi en kommentoinut mutta kun kulkivat takanani ja mäkätys jatkui alkoi säälittää ja kerroin mistä kyseiset tuotteet löytyivät.
Ihmiset ovat kummia. Miksi ei voi rauhallisesti puhua ja etsiä, tai kysyä joltakin?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sentään sanoi että "etsitään" eikä "etsi"

Kun mul viel oli puoliso, me hajaannuttiin kaupassa niin, että (esim.) mä etsin munat ja ukko majon. Sovittiin tapaaminen kassoilla. ;-)

Sittemmin olen todennut, että paree kun vain yksi hlö käy kaupassa. Siinäkin säästyy hermoja, kun ei tarvi arpoa toisen kanssa ostoista. Kauppalistaan vaan mitä haluaa, niin toinen tuo, ja kaupassakävijällä on sitten vapaat kädet itse ostaa ja löytää ilman eri säätöä.

Sääliksi käy kaltaisesi ihmiset. Minä käyn naiseni kanssa rauhallisesti kävellen ja jutellen yhdessä hakemassa tuotteet ja samalla pohdiskelemme, että otettaisiinko vielä tuota ja voisiko tuota lisätä siihen ja siihen ruokaan.

Toiset sitten saa stressin itselleen kaikesta. Mies

Vierailija
22/24 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olipas akka pihalla. Munat ja majoneesi on joka jannulla mukana.

Naisella ollu vaan siitä puhe mistä puute.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sentään sanoi että "etsitään" eikä "etsi"

Kun mul viel oli puoliso, me hajaannuttiin kaupassa niin, että (esim.) mä etsin munat ja ukko majon. Sovittiin tapaaminen kassoilla. ;-)

Sittemmin olen todennut, että paree kun vain yksi hlö käy kaupassa. Siinäkin säästyy hermoja, kun ei tarvi arpoa toisen kanssa ostoista. Kauppalistaan vaan mitä haluaa, niin toinen tuo, ja kaupassakävijällä on sitten vapaat kädet itse ostaa ja löytää ilman eri säätöä.

Sääliksi käy kaltaisesi ihmiset. Minä käyn naiseni kanssa rauhallisesti kävellen ja jutellen yhdessä hakemassa tuotteet ja samalla pohdiskelemme, että otettaisiinko vielä tuota ja voisiko tuota lisätä siihen ja siihen ruokaan.

Toiset sitten saa stressin itselleen kaikesta. Mies

Tossu mikä tossu, minkäs sille voi. :(

Vierailija
24/24 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehet ei meinaa oppia kaupassakäyntiä, mikä siinäkin on ? Raaka menetelmähän se mäkätys on, mutta ku ei piiskatakaan voi, ainakaan julkisesti