Tänään kaupassa nähtyä nainen väkätti miehelleen

Vierailija

Takanani kulki pariskunta. Nainen riivinrautaäänellään miehelleen "etsitään se majoneesi ja munat" aluksi en kommentoinut mutta kun kulkivat takanani ja mäkätys jatkui alkoi säälittää ja kerroin mistä kyseiset tuotteet löytyivät.
Ihmiset ovat kummia. Miksi ei voi rauhallisesti puhua ja etsiä, tai kysyä joltakin?

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi ne on aina naiset jotka mäkättää puolisoilleen, miehet ei ikinä

Ja hah! Kyllä mun mies huonona päivänä mäkättää! Naisilla on enemmän hormooni heittelyä kuin miehillä ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Takanani kulki pariskunta. Nainen riivinrautaäänellään miehelleen "etsitään se majoneesi ja munat" aluksi en kommentoinut mutta kun kulkivat takanani ja mäkätys jatkui alkoi säälittää ja kerroin mistä kyseiset tuotteet löytyivät.
Ihmiset ovat kummia. Miksi ei voi rauhallisesti puhua ja etsiä, tai kysyä joltakin?

No mikä tuossa ehdotuksessa oli mäkättämistä? Vai tarkoititko että naisen ääni oli epämiellyttävä sinun korvillesi?

Itse olen pitänyt mäkättämisenä sitä, että joku turhaan valittaa/haukkuu keskustelukumppaniaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No mikä tuossa ehdotuksessa oli mäkättämistä? Vai tarkoititko että naisen ääni oli epämiellyttävä sinun korvillesi?

Itse olen pitänyt mäkättämisenä sitä, että joku turhaan valittaa/haukkuu keskustelukumppaniaan.

Se oli se ääni ja tapa jolla puhui toiselle ihmiselle. En ikinä puhuisi niin alentavaan sävyyn kellekkään. Jos en tiedä missä jokin tavara kaupassa on niin etsin rauhallisesti ja jos en löydä kysyn myyjältä tai toiselta asiakkaalta. Mitä se auttaa määkiä siipalle jos hänkään ei tiedä asiaa sen paremmin. Löytyykö tuotteet nopeammin jos nalkuttaa? Epäilen...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olipas akka pihalla. Munat ja majoneesi on joka jannulla mukana.

Jos tuo kyseinen yksilö oli munaton mies?

Täysin munaton. Mutta ah muuten niin ihana! Ja nainen oli varmaan kaunis kuin kaunein kukkanen, jota oli kiva esitellä.

Vierailija

Tyypillinen tilanne missä nainen on mielestään joutunut tyytymään johonkin huonoon mieheen koska ei kelvannut sille miljonääribisnesmieslätkätähdelle. Tätä huonoa ja turhautumista oloa sitten puretaan siihen miespoloon.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat