Mies pilaa kaikki mun kivat jutut
Aina kun minulla olisi jotain kivaa tekemistä tiedossa, vaikka olisin varmistanut mieheltä, että meno sopii, niin hetken lähestyessä mies alkaa syyllistää ja murjottaa. Kaikki harrastukset, kaikki minun mielestäni kiva tekeminen, kaikki menot mitä minä keksin, mies pilaa ne. Kaikki oma tekeminen on loppunut vähitellen, kun kaikkeen kivaan liittyy paha mieli. Minä en enää tykkää mun miehestä. Se on pilannut kaiken.
Kommentit (24)
ap, omistushaluinen miehesi kontrolloi sinua henkisellä väkivallalla. googlaa emotional abuse ja controlling husband. tuo on siis aika vakavaakin väkivaltaa, mutta Suomessa puhutaan jostain syystä vain fyysisestä väkivallasta.
Vierailija kirjoitti:
Pilaa, pilaa, pilaa. Et kuitenkaan anna mitään esimerkkejä?
Itselläsi ei ole siis mitään vastuuta omasta elämästäsi?
Oletko siis miehesi kanssa hääpäivänänne yhteen ommeltu siamilainen pariskunta, vai mikä sinua estää menemästä?
Olisiko aika kasvaa ulos niistä prinsessaharhoista?
Ap kirjoitti "Kaikki oma tekeminen on loppunut vähitellen, kun kaikkeen kivaan liittyy paha mieli." Sä et ilmeisesti osaa sisäistää tekstiä vaan sun pitää päästä parjaamaan kaikkia naisia (olet jo tunnettu harhoinesi).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies sanoo kun kerrot hänelle näistä tuntemuksistasi?
Vastaatko tähän?
Minuakin kiinnostaa vastaus tuohon kysymykseen: Mitä mies on sanonut kun ap on ottanut asian esille? Jos toiminta on kokoaikaista niin kyllähän tästä pakostakin tulee keskusteluita.
Vai onko tilanne se, että ap ei ole ottanut asiaa esille miehen kanssa? Jos näin niin palsta on väärä paikka keskustelulle.
Tämä on erittäin todennäköinen vaihtoehto. Itse asiassa ainut.