Mitä mies ajattelis jos joku tuntematon nainen
puristais perseestä tai ehdottelis juttuja suoraan? Mä en vaan pysy nahoissani kun näen yhtä kundia. Se on niin kuuma! Haluisin vaan repiä sen vaatteet pois ja hypätä syliin.
Kommentit (30)
Riippuu siitä miten tuntematon olisi kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Lähesty jo sitä kahvitreffipyyntöines! Mitä on pahinta mitä voi käydä on saada pakit muttei siinä naamaansa menetä ja life goes on. Parasta sen sijaan mitä voi tapahtua on että hän näyttää vihreää valoa. :)
No en mä minnekkään treffeille halua, hyi. Mua ei sinänsä kiinnosta tutustua siihen muuta kuin fyysisesti, muu on ajan hukkaa ; p -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähesty jo sitä kahvitreffipyyntöines! Mitä on pahinta mitä voi käydä on saada pakit muttei siinä naamaansa menetä ja life goes on. Parasta sen sijaan mitä voi tapahtua on että hän näyttää vihreää valoa. :)
No en mä minnekkään treffeille halua, hyi. Mua ei sinänsä kiinnosta tutustua siihen muuta kuin fyysisesti, muu on ajan hukkaa ; p -ap
No mitäs väärää on haluta vain seksiä, kun noin alapeukutatte? -ap
Kyllä te mammat ootte miehistänne mustasukkaisia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitäs väärää on haluta vain seksiä, kun noin alapeukutatte? -ap
On väärin rikkoa toisen koskemattomuutta, vaikka kuinka haluaisi seksiä.
Vierailija kirjoitti:
puristais perseestä tai ehdottelis juttuja suoraan? Mä en vaan pysy nahoissani kun näen yhtä kundia. Se on niin kuuma! Haluisin vaan repiä sen vaatteet pois ja hypätä syliin.
Löisin turpaan ja potkisin nivusiin. Opin siitä aiemmasta kähmintäketjusta olevan ainakin naisille ok reagointitapa, joten lienee sitä näinä tasa-arvon aikoina myös miehelle.
Ahdistuisin ja alkaisi seisomaan ihan satavarmasti jonka seurauksena ahdistuisin vielä lisää. Keitetty rapu ilmaantuisi kuvioihin punaisella värillään kaiken valaisten ja tuoden jouluisen tunnelman keventämään noloa tilannetta. Persettäni on hipelöity julkisella paikalla ja se ahdisti niin paljon, että häivyin paikalta. Persettäni hipelöitiin kiusaamismielessä, ihan vain selvennyksenä ettei kukaan pidä minua minään hyväpeppuisena komistuksena.
Terveisin Naispelko22
Totta kai tykkäisin asiasta, jos tykkäisin naisesta "silleen" (ulkonäön perusteella jos ei muuta tietoa olisi). Nuorten naisten tapauksessa tämä ei edes ole harvinaista, mutta valitettavasti koko naispopulaation tapauksessa on.
En tykkäisi muussa tapauksessa.
Jos aapee näyttäisi mun silmissä pantavalta niin se olisi selväpeli, samantien naimaan.
Panettaa muutenkin ja oma akka vaan pihtaa.
Missä ap asuu? Minkä näköistä ja ikäistä kundia bongailet?
Miltä näytät, ikä, kriittiset mitat?