Jaksateko te lukea pitkiä, satojen kommenttien ketjuja?

Vierailija

Minä en ainakaan, ja tuo ylläpidon suosittelema ohje yhdestä avauksesta Pariisia koskien on uuvuttava. Kun nyt vasta tulin palstalle, on kejussa jo 300 kommenttia. Lue nyt sitten kaikki alusta alkaen!

En muutenkaan klikkaile auki ikiketjuja ja ikivanhoja avauksia. Ei tee mieli nostattaa trollaaja ja provoilijoita, jotka usein niiden takana ovat ja tekohengittävät omia avauksiaan.Veikkaan, että myös ylläpidossa on ihmisiä, jotka näitä ikiketjuja luovat.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Huono systeemi, jos yhdestä auheesta voi olla vainbyksi ketju. Kun jotain suurta tapahtuu, tulee tarve esittää otsikoita eri näkökulmista.

Vierailija

Mitä eroa onko viisi ketjua samasta aiheesta vai yksi? Yhtä paljon niitä kommentteja on, en ymmärrä tätä logiikkaa. Vai onko pelkästään tarve tykittää omaa mielipidettä eikä halua lukea mitään?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä eroa onko viisi ketjua samasta aiheesta vai yksi? Yhtä paljon niitä kommentteja on, en ymmärrä tätä logiikkaa. Vai onko pelkästään tarve tykittää omaa mielipidettä eikä halua lukea mitään?

Noin suuri tapaus herättää niin paljon huomiota että ei voi sanoa enää että kyse on vain yhdestä aiheesta. Tapahtumaan liittyvistä asioista on täysin mahdotonta puhua yhdessä ainoassa jättimäisessä ketjussa. Minua ei esim. kiinnosta päivitykset siitä montako on jo kuollut tai mamukriittisten mölinät.

Vierailija

Oiskohan kyse tosiaan moden aloittamasta ketjusta niin kuin joku väitti? Narsisismissaan haluaa ylläpitää vain sitä jotta saa jättimäisen ketjun aikaiseksi?

Vierailija

Yksi sivu alkaa olla jo liikaa ... muutenkin tämä on paskaa luettavaa, kun mitään kunnon kategorisointeja (metatagejä) ei näissä ole.

Vierailija

Aika hassua että pimpinkarvojen sheivaamisesta saa olla kymmeniä ketjuja, mutta maailman ykkösuutista pitäisi käsitellä yhden vanhentuneen otsikon alla.

Vierailija

Vastaus aloittajan kysymykseen: harvoin, riippuu aiheesta. Joskus on jännäkin lukea ihan alusta alkaen, tai jos on oikeasti aihe mikä itseä kiinnostaa. Tympimään alkaa siinä vaiheessa kun haluaisi vastata johonkin kommenttiin jotain, mutta kun katsoo että ai tuo on lähetetty jos 5 päivää sitten, eli antaapa olla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oiskohan kyse tosiaan moden aloittamasta ketjusta niin kuin joku väitti? Narsisismissaan haluaa ylläpitää vain sitä jotta saa jättimäisen ketjun aikaiseksi?

Näin minä sen koen. Tuolla on joku yksittäinen tyypi, joka pitää kunnia-asianaan saada aikaiseksi "suosittuja" ketjuja. Jos joku rivipalstalainen onnistuu herättämää todellista, hyvää keskustelua jostakin aiheesta, hän käy luutimassa sen pois viimeistään sitte, kun on itse käynyt tappelemassa ap:t avastaan ja jäänyt alakynteen.

Tosi läpinäkyvää usein myös se, että ottaa pitkäksi aikaa hampaisiinsa tämän tietyn IP:n. Olen sen joutunut kokoemaan banneilla niusaamista myöten. Kimpussa oli aina, jos olin pöytäkoneella (koti-IP), muttei tunnistanut kännykällä palstaillessani.

Vierailija

Yksi ketju noi järkyttävästä aiheesta on liian vähän. Ei sitä jaksa lukea.

Boikotoin järjestelmällisesti, tartun kaikkiin muihin avauksiin mielummin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En jaksa, enkä viitsi. Siellä on jo kaikki tarpeellinen sanottu. Uutta ketjua peliin.

Mitä siihen uuteen ketjuun tulee jos vanhassa on jo kaikki tarpeellinen sanottu?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat