Millainen ihminen on pelottava?

Vierailija

Otsikossa kysymys. Pelkäätkö jonkinlaisia ihmisiä ja millaisia? Esim. varot enemmän sanomisiasi ko. henkilön seurassa, tai vältät olla tekemisissä hänen kanssaan (pelottavuuden takia eikä esim. ärsyttävyyden).

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Pelkään syrjäytyneen näköisiä lyhyitä ja rumia miehiä, joilla on vihainen ilme. Ajattelen, että he ovat niitä netin naisvihakirjoittelijoita.

Vierailija

Ainakin sellaiset jotka raivostuu tai suuttuu todella helposti (ja mahdollisesti alkaa samantien myös riehumaan ja huutamaan, alan heti itkemään jos mulle huudetaan), tai sitten sellaiset todella oudot ihmiset. 

Oudolla en nyt tarkoita jotain joka kulkee kaulapannassa ja ketunkorvissa julkisilla paikoilla, vaan esimerkiksi sellaisia ihmisiä jotka jatkuvasti puhuu ääneen itselleen, paasaa ihan oudoista ja pelottavista asioista, vitsailee väkivallalla.. 

Vierailija

Sairaudentunnottomat "hullut". Ne jotka ovat hakeneet apua ja ovat tasaisesti lepolaitoksessa eivät ole pelottavia, he tietävät itse päässään välillä pimenevän ja ympäristö tietää kanssa ja kaikille on luontevaa, että pimentyessä soitetaan apua. Mutta nuo sairaudentunnottomat jotka syyttävät kaikkea muuta eivätkä näe itsessään mitään vikaa, he osaavat kyllä esittää tervettä siinä vaiheessa kun yritettään saada hoitoon.

Toinen ryhmä on katkerat pitkävihaiset joilla ei ole edes oikeaa syytä olla suuttunut. Saati sitten nämä sukupolvia kestävät katkeruudet, joku on sitä mieltä että isopappasi veli (kuollut lapsettomana) huijasi katkeran isopappaa maakaupoissa koska myi sen yhden pläntin joutomaata jollekin toiselle joka tarjosi maasta oikean hinnan eikä vaatinut kaverialennusta eli olisi pitänyt myydä alle puoleen hintaan. Ja sitten "huijatun" jälkeläiset vannovat kostoa henkilöille jotka eivät ole edes kuulleet asiasta eikä edes ole saaneet mitään hyötyä niistä rahoista (koska se isopapan veli pelasi ja ryyppäsi ne rahat). Tämä on vain esimerkki, mutta aika lähelle tätä se tietämäni tapaus oli mutta en viitsi sitä sellaisenaan tänne levitellä. Näiden "huijatun" jälkeläisten kanssa ei kukaan uskalla mainita mitään mikä liittyy varallisuuteen tai rahaan, kun muuten saa taas kuulla sen saman raivoamisen ja saa pelätä että nyt ne oikeasti lähtevät kirveen kanssa liikkeelle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ainakin sellaiset jotka raivostuu tai suuttuu todella helposti (ja mahdollisesti alkaa samantien myös riehumaan ja huutamaan, alan heti itkemään jos mulle huudetaan), tai sitten sellaiset todella oudot ihmiset. 

Oudolla en nyt tarkoita jotain joka kulkee kaulapannassa ja ketunkorvissa julkisilla paikoilla, vaan esimerkiksi sellaisia ihmisiä jotka jatkuvasti puhuu ääneen itselleen, paasaa ihan oudoista ja pelottavista asioista, vitsailee väkivallalla.. 

Olen toista mieltä. Ne jotka näyttää tunteensa ei ole pelottavia, vaan ne jotka patoaa, eikä näy muutakuin hillitty kuori. Mä oon vähän räjähtelevä, eikä mua tarvi pelätä. Koska kun suutun ja puran sen jutun se ei jää vaivaamaan. Nää patoavat katkeroiksi muuttuvat, päässään asioita suurentelevat on pahimpia. Ne joilla jää kytemään, eikä sano jos mieltä painaa jokin.

Vierailija

Alkoholia tai päihteitä holtittomasti käyttävät ihmiset, naiset ja miehet. Tiedättehän ne paskalta, kuselta, oksennukselta ja viinalta haisevat laitapuolen kulkijat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olen toista mieltä. Ne jotka näyttää tunteensa ei ole pelottavia, vaan ne jotka patoaa, eikä näy muutakuin hillitty kuori. Mä oon vähän räjähtelevä, eikä mua tarvi pelätä. Koska kun suutun ja puran sen jutun se ei jää vaivaamaan. Nää patoavat katkeroiksi muuttuvat, päässään asioita suurentelevat on pahimpia. Ne joilla jää kytemään, eikä sano jos mieltä painaa jokin.
Samaa mieltä! Se nk "kiltin" ihmisen kytevä viha ja katkeruus voi muuttua vaikka miksi ja vaikka ei mitään suurempia tapahtuisikaan, niin se viha/katkeruus on todella myrkyttävää. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Alkoholia tai päihteitä holtittomasti käyttävät ihmiset, naiset ja miehet. Tiedättehän ne paskalta, kuselta, oksennukselta ja viinalta haisevat laitapuolen kulkijat.
Rapajuopoista harvemmin haittaa, tiettyjä huumeita käyttävistä voi olla osa pelottavan arvaamattomia.

Vierailija

Semmoiset autoritaarisen oloiset ja empatiakyvyttömät johtaja-tyypit. Semmoisten seurassa ei uskalla puhua mistään mitättömistä arjen ongelmista kun reaktiona on vähättelevä ja minut mitätöivä tyhjä katse, jota saatta parhaassakin tapauksessa siivittää kevyt ylimielinen hymy.

Vierailija

Tunnekylmiä/-sokeita tyyppejä mieluusti välttelen. Koskaan ei tiedä mitä keksivät toisen kiusaamiseksi, etenkin jos muita ei ole paikalla. Jotain ihme vääntöä niillä aina on menossa.

Vierailija

Ailahtelevat, äkkiväärät ja passiivis-aggressiiviset ihmiset. Myös kaikesta loukkaantujat, koska ikinä ei tiedä mistä kulloinkin vetevät herneen nenään ja alkaa katkera vihanlientsonta sitten selän takana.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat