Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex haluaisi päivän mun ja uuden liittoni lapsen kanssa

Vierailija
10.02.2006 |

Nyt on aivan kamalan solmussa ajatukset. Ehkä näin kirjoittamalla ne selkiytyy ja ehkä ulkopuolisen on helpompi antaa vinkkiä, mitä tehdä.

Ex on vakavasti sairas. Emme ole pitäneet vuosiin yhteyttä eron jälkeen, kunnes hän otti yhteyttä jokunen kuukausi sitten.

Hän haluaisi viettää (ennen kuin on niin huonossa kunnossa, ettei pysty enää matkustamaan) päivän minun ja 1,5 vuotiaan poikani kanssa " tavallisen perhepäivän" . Ei siis sanonut, että haluaisi vaan tavata ja vaihtaa kuulumisia.

Kerrottakoon vielä, että päädyimme 15 vuoden yhdessäolon (aloimme seurustella 13 vuotiaina) jälkeen eroon, kun muutin työharjoitteluun ulkomaille.

Hän haluaisi kokea " millaista meillä olisi voinut olla" tai " mitä hän elämältä jossain vaiheessa eniten toivoi" .

Mä olen aivan rikki. En tietenkään voi suostua, mutta tuntuu jotenkin niin julmalta kieltää häneltä yksi päivä. Sellainen päivä, jonka hän haluaisi vielä kunnossa ollessaan, vaikkakin eihän se totta olisikaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä näyttäisit parhaimman puolesi ja lapsesi olisi vieraskorea ym.

Voithan pyytää häntä kylään sinun ja miehesi luokse sinne porvooseen.

Vierailija
2/10 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän varmaankaan mitään tuon kummempaa haaveile...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtoista elämää ei ole, on tämä minkä valitsit ja muusta ei voi tietää. Sen asian kanssa on vain elettävä. Ja kuoltava.

Vierailija
4/10 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ehdotti, että kylään pyytää meille. Ei taida mieheni suostua, eikä exä miestäni haluakaan tavata.

Lohdutti, että joku vastasi, että voisi moiseen suostuakin. Siksikin olen rikki, että edes haluaisin suostua, koska se varmasti loukkaisi miestäni, jos tietäisi että edes harkitsen asiaa.

Vierailija
5/10 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taitaisin suostua.

Vierailija
6/10 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä antaisin kyllä miehelleni luvan vastaavassa tilanteessa.

Vierailija
7/10 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oman puolisonne ex haluaisi vastaavan " palveluksen" mieheltäsi ja teidän yhteiseltä lapseltanne? Suostuisitteko oikopäätä?

Henk. koht olen sitä mieltä, että aika kipeä juttu kaikenkaikkiaan. Ketä moinen hyödyttää? Mitä iloa sairaalle ihmiselle olisi saada joku vääristynyt kuva siitä millaista elämä olisi voinut olla...

Vierailija
8/10 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha alkaa mitään kotia leikkimään.

Vierailija
9/10 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavata isäänsä.

Vierailija
10/10 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää olla niin pirun mustasukkaisia. Ei haittaisi yhtään, jos mieheni tapaisi ex:n jonkun perustellun syyn takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän