Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttaisitko naisena kolmen miehen soluasuntoon?

Vierailija
14.11.2015 |

Vuokra kohtuullinen ja asunto todella hyvällä sijainnilla. Mietin tässä lähdenkö katsomaan asuntoa, enkai mä siinä ainakaan mitään menetä jos menen? Jännittää vaan jos ovella onkin kolme setämiestä, minä 24 v. opsikelija.. :D

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä pakko kysyä mikä tän lukon idea olisi? Miksi sellainen pitää olla?

No ettei sinne huoneeseen mennä ja kamoja räplätä. Kundeilla usein ei oo mitään sellaista "rajaa" että mitä käyttävät, joskus vaan ihan ajattelemattomuuttaan. Ja siis mä haluaisin sen lukon vaikka olisin naistenkin kanssa.

Vierailija
22/32 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se lukko on sitä varten ettei kukaan varasta sulta mitään. En nyt välttämättä tarkoita syyttää niitä kämppiksiä, mutta kyllä niillä kämppiksillä varmaan käy kavereitakin siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ettei sinne huoneeseen mennä ja kamoja räplätä.

Taidat olla vähän vainoharhainen. Se solukämpässä asuva nainen onkin varmasti niin varakas, että sen huone on täynnä arvokasta tavaraa, että sinne kannattaa mennä tonkimaan.

Vierailija
24/32 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa sotkuiselta.

Vierailija
25/32 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemusta on. Ei mitään ongelmaa. Ei tule kolmen viikon mykkäkoulua siitä, että laittoi salaattikuivurin osat väärin päin kaappiin, tai että joi toisen muumimukista. Eli siis paljon helpompaa kuin naisten kanssa. Kannattaa masinoida kirjalliset siivousvuorot ( jokainen siivoaa omalla vuoroviikollaan yleiset tilat) niin pysyy joku järjestys. Jos olet itse nainen, joka saa itkupotkuraivarit siitä, että viemärissä on karva, ja meet huoneeseesi mököttämään odottaen että prinssit matelee pyytämään anteeksi, niin älä muuta ;) Kaikki on paljon rennompaa, mutta pitää itekin osata höllätä.

Tuo on ihan stereotypia!!! Minä asuin yhden miehen kämppiksenä toisena opiskeluvuonna. Saatana, että se huusi, jos olin unohtanut astiat pesemättä tiskipöydälle tai join hänen New York-mukistaan. Kukaan ei ole koskaan missään vetänyt sellaisia pultteja mukin lainasta. Ihmettelen, miten nykyinen vaimo kestää häntä.

Apua, okei :D no itse edelleen olen sitä mieltä, että toi on parempi. Naisten kanssa tulee se kolmen viikon mykkäkoulu ja kyräily, josta ei ota Erkkikään selvää, mistä se johtuu. Sitten pitää jostain tarot-korteista selvittää että mistä se johtuu, ja lopulta selviää että oli niinkin vakava juttu kun joku vitun muki. Mies räyhää päin naamaa-> asia selvitetty. Jee!

-Yksinkertaiset yleistäjät tekevät elämästä itselleen helppoa, muille raskasta...

Vierailija
26/32 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huolestuttais ekana se että joudunko siivoamaan kolmen jätkän sotkuja😀. Jos ois homoja niin muuttaisin. Ne on yleensä siistejä

Vierailija
27/32 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ettei sinne huoneeseen mennä ja kamoja räplätä.

Taidat olla vähän vainoharhainen. Se solukämpässä asuva nainen onkin varmasti niin varakas, että sen huone on täynnä arvokasta tavaraa, että sinne kannattaa mennä tonkimaan.

No ei "huomaamaton" toisen ruokakaapeilla käyminenkään ole mikään ennen kuulumaton harvinaisuus, joten miksi ottaa riski että kämppis kävisi verottamassa jotain tavaroita toivoen että toinen luulisi kadottaneensa ne itse? Yksi kämppis vei minultakin muuttaessaan uudet siivousvälineet siivouskomerosta, ja sekin ärsytti tarpeeksi vaikka niiden arvo oli varmaan alle 30 e. Jotkut ihmiset myös ovat niin sairaita ja uteliaita, että käyvät tonkimassa toisten papereita ihan huvikseen.

Vierailija
28/32 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä pakko kysyä mikä tän lukon idea olisi? Miksi sellainen pitää olla?

Vähän sama idea kuin asunnon ulko-ovessa olevalla lukolla: pitää ulkopuoliset pois huoneesta. Sillä ei ole väliä, ovatko kämppiset miehiä vai naisia vai molempia. Siellä huoneessa on kuitenkin asukkaan melkein koko omaisuus, kuka tahansa normaalijärkinen yleensä haluaa suojella sitä.

Vierailija
29/32 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut niin mies- että naiskämppisten kanssa, ei mitään ongelmaa kunhan yhteiset pelisäännöt on sovittu. Ja ihmettelen joitain kommentteja, ei minua ainakaan ole yhdessäkään kämpässä ahdisteltu! Kerran tosin kämppiksen kanssa rakastuimme toisiimme ja seurustelimmekin muutaman vuoden.

Vierailija
30/32 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No periaatteessa voisin, kunhan kestäisin ajatuksen, että jossain vaiheessa he todennäköisesti näkisivät minut esim. suihkusta tulossa tai keittiössä yöpaidassa ja aika suurella varmuudella myös miettisivät minua siinä mielessä... Koska miehet ja miesten ihana mielikuvitus :).

Me naisethan emme KOSKAAN mieti ketään muuta miestä siinä mielessä kuin omaa aviomiestämme ja velvollisuudesta häntäkin.

Me naiset olemme siveitä eikä meillä ole mielikuvitusta.

Vierailija
31/32 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No periaatteessa voisin, kunhan kestäisin ajatuksen, että jossain vaiheessa he todennäköisesti näkisivät minut esim. suihkusta tulossa tai keittiössä yöpaidassa ja aika suurella varmuudella myös miettisivät minua siinä mielessä... Koska miehet ja miesten ihana mielikuvitus :).

Me naisethan emme KOSKAAN mieti ketään muuta miestä siinä mielessä kuin omaa aviomiestämme ja velvollisuudesta häntäkin.

Me naiset olemme siveitä eikä meillä ole mielikuvitusta.

No _just_ tätähän minä tarkoitinkin. Koska lyhyeen keskustelupalstaviestiin on mahdollista sisällyttää jokaikinen näkökulma kattavasti ja aukottomasti...

Tässä kysyttiin muuttaisitko miesten kanssa soluun. Vastaukseni on, että kyllä, jos tuo ajatus ei häiritsisi.

Jos oltaisiin kysytty, että miehet, ottaisitteko naisen soluunne asumaan, olisin voinut kommentoida, että itse saattaisin heitä vaikka joskus vähän himoitakin, jos kemiaa löytyisi, mutta muuten yhteiselo sujuisi varmaan ihan mukavasti.

Vierailija
32/32 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunutkin ainoana naisena kundien kämppiksenä. Tosin olivat tuttuja ja kavereitani jo entuudestaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme