Muuttaisitko naisena kolmen miehen soluasuntoon?

Vierailija

Vuokra kohtuullinen ja asunto todella hyvällä sijainnilla. Mietin tässä lähdenkö katsomaan asuntoa, enkai mä siinä ainakaan mitään menetä jos menen? Jännittää vaan jos ovella onkin kolme setämiestä, minä 24 v. opsikelija.. :D

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Sehän menee juuri oikein päin. Yhdestä miehestä ei riitä kolmelle naisella, mutta yhdestä naisesta kyllä riittäää kolmelle miehelle.

Vierailija

Kävisin ainakin katsomassa. Huomioi yleinen siisteystaso, erityisesti keittiö ja kylppäri. Onko huoneen ovessa lukkoa. Millaisia muut asukkaat ovat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kävisin ainakin katsomassa. Huomioi yleinen siisteystaso, erityisesti keittiö ja kylppäri. Onko huoneen ovessa lukkoa. Millaisia muut asukkaat ovat.

Ja kenellä kaikilla on siihen lukkoon avain...

Vierailija

No periaatteessa voisin, kunhan kestäisin ajatuksen, että jossain vaiheessa he todennäköisesti näkisivät minut esim. suihkusta tulossa tai keittiössä yöpaidassa ja aika suurella varmuudella myös miettisivät minua siinä mielessä... Koska miehet ja miesten ihana mielikuvitus :).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ja kenellä kaikilla on siihen lukkoon avain...

Niin, tämäkin. Saattaisin edellyttää lukon uudelleen sarjoittamista.

Olen silti sitä mieltä, että kannattaa käydä katsomassa eikä ajatella automaattisesti pahaa.

Vierailija

Pelkäisin että niiden kämppisten joukossa olisi joku mammanpoika joka kuvittelee että naiset siivoavat muiden jälkiä mielellään, mutta jos asunto näyttäisi tarpeeksi siistiltä ja kämppikset tarpeeksi hiljaisilta ja muutenkin siedettäviltä, voisin hyvin muuttaa.

Vierailija

En kyllä menisi, ellei olisi homoja. Ei voisi olla vapaasti ilman rintsikoita ja inhottaisi miesten siisteystaso kuitenkin. Ja odotukset siitä että minä pidän siisteyttä yllä kun olen nainen. Eikä nekään varmaan tykkäisi mun hajuvesipilvistä yms.

Vierailija

Kokemusta on. Ei mitään ongelmaa. Ei tule kolmen viikon mykkäkoulua siitä, että laittoi salaattikuivurin osat väärin päin kaappiin, tai että joi toisen muumimukista. Eli siis paljon helpompaa kuin naisten kanssa. Kannattaa masinoida kirjalliset siivousvuorot ( jokainen siivoaa omalla vuoroviikollaan yleiset tilat) niin pysyy joku järjestys. Jos olet itse nainen, joka saa itkupotkuraivarit siitä, että viemärissä on karva, ja meet huoneeseesi mököttämään odottaen että prinssit matelee pyytämään anteeksi, niin älä muuta ;) Kaikki on paljon rennompaa, mutta pitää itekin osata höllätä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kokemusta on. Ei mitään ongelmaa. Ei tule kolmen viikon mykkäkoulua siitä, että laittoi salaattikuivurin osat väärin päin kaappiin, tai että joi toisen muumimukista. Eli siis paljon helpompaa kuin naisten kanssa. Kannattaa masinoida kirjalliset siivousvuorot ( jokainen siivoaa omalla vuoroviikollaan yleiset tilat) niin pysyy joku järjestys. Jos olet itse nainen, joka saa itkupotkuraivarit siitä, että viemärissä on karva, ja meet huoneeseesi mököttämään odottaen että prinssit matelee pyytämään anteeksi, niin älä muuta ;) Kaikki on paljon rennompaa, mutta pitää itekin osata höllätä.

Tuo on ihan stereotypia!!! Minä asuin yhden miehen kämppiksenä toisena opiskeluvuonna. Saatana, että se huusi, jos olin unohtanut astiat pesemättä tiskipöydälle tai join hänen New York-mukistaan. Kukaan ei ole koskaan missään vetänyt sellaisia pultteja mukin lainasta. Ihmettelen, miten nykyinen vaimo kestää häntä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tuo on ihan stereotypia!!! Minä asuin yhden miehen kämppiksenä toisena opiskeluvuonna. Saatana, että se huusi, jos olin unohtanut astiat pesemättä tiskipöydälle tai join hänen New York-mukistaan. Kukaan ei ole koskaan missään vetänyt sellaisia pultteja mukin lainasta. Ihmettelen, miten nykyinen vaimo kestää häntä.

Apua, okei :D no itse edelleen olen sitä mieltä, että toi on parempi. Naisten kanssa tulee se kolmen viikon mykkäkoulu ja kyräily, josta ei ota Erkkikään selvää, mistä se johtuu. Sitten pitää jostain tarot-korteista selvittää että mistä se johtuu, ja lopulta selviää että oli niinkin vakava juttu kun joku vitun muki. Mies räyhää päin naamaa-> asia selvitetty. Jee!

Vierailija

Tiesittekö, että monissa eurooppalaisissa suurkaupungeissa opiskelijasolukämpät jaetaan hakemusjärjestyksessä sukupuolta katsomatta, ellei opiskelija itse ilmoita asumisjärjestelyitä koskevista rajoituksista? Tästä huolimatta en ole kuullut, että naispuolisten opiskelijoiden ahdistelu olisi esimerkiksi jossain Amsterdamissa yhtään sen yleisempää kuin Suomessakaan. Miehet osaavat kyllä käyttäytyä, jos ei heille anneta vastuuvapautta tällaisella "pojat ovat poikia" -ajattelulla. Tässäkin ketjussa tuntuu moni ajattelevan, että on ihan normaalia, jos mies ahdistelee ja että on naisen vastuulla välttää tilanteita, joissa on mahdollisuus tulla ahdistelluksi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat