Ikävät kommentit laihtumisesta :(

Vierailija

Olen 4. lapsen jälkeen laihtunut 20kg terveellisen ruuan ja liikunnan avulla, vaatekoko muuttunut koosta 42/44 kokoon 36. Suurin osa ihmisistä ei ole kommentoinut mitään, mutta ihmettelen ilkeitä kommentteja. En ole hehkuttanut muutosta, mutta käytän istuvampia vaatteita. Esim. miehen sisko rupesi selittämään "sä oot kutistunut. Joillekin se ulkonäkö on niin tärkeää" ja ystäväni "minulla ei olisi ikinä aikaa itseeni noin paljon ". Miksi ihmiset puhuvat näin ja miten pitäisi vastata ? Ollaan kaikki 30-40v

Kommentit (11)

Vierailija

Voimia, on hieno saavutus laihtua noin paljon ja vaatii paljon tahdonvoimaa.

Taustallahan tässä on se että läskit ovat kateellisia. Ei tuohon oikein ole mitään varmaa ja selvää tapaa vastata, koita kestää ja pysy ylpeänä saavutuksestasi.

Vierailija

Ole iloinen saavutuksestasi! Ne on vaan kateellisia! Tiedän itse kun laihduin 30kg toisen lapsen jälkeen 90 -> 60kg. Toiset ei sanoneet mitään mut sitten toiset taas ihmetteli miten mulla oli aikaa siihen ja miten elämässä on tärkeämpiäkin asioita esim. lapset. Heille ei sitten tullu mieleen että voi liikkua ja treenata lasten kanssa ja että lasten nukkumaanmenon jälkeen voi myös ihan kotonakin treenata! Eikä ketään vahingoita se et pitää itsestään huolta ja laittautuu :)

Vierailija

Pakko vielä lisätä että salilla olen käynyt vasta lasten nukkumaanmenon jälkeen, mutta sitähän kukaan ei tiedä paitsi oma perhe. Ap

Vierailija

Älä välitä, todennäköisesti tosiaan kateellisia! En kyllä ymmärrä miksi laihtuminen välttämättä vaatisi yhtään enemmän aikaa kuin se ylipainokaan :D todennäköisesti sulla han on nyt enemmän aikaa olla lastesi kanssa koska elinikä nousee hyvinvoinnin myötä..

Vierailija

Kateus. Ei siinä muuta. Nekin jotka on "huolissaan susta", ei oikeastinole huolissaan susta. Onhan se kauheeta kun saatat näytttää paremmalta kuin he😉

Vierailija

Kateellisia ja tietämättömiä siitä, että syömisillä on suurin merkitys painonpudotuksessa. Voit sanoa, ettei fiksusti syömiseen mene yhtään enempää aikaa kuin lihottavasti syömiseen, päinvastoin, kun ei tarvitse olla koko ajan puputtamassa herkkuja ja opettamassa lapsille vääristynyttä syömismallia.

Vierailija

Ikävänsävyisiä kommentteja, mutta jotkut voivat olla oikeasti huolissaan rajusta painonpudotuksesta jos se on tapahtunut nopeasti. Ap:n viestissä ei kerrottu, miten nopeasti paino putosi.

Itse pudotin muutama vuosi sitten painoa kolmessa kuukaudessa 15 kiloa, ja kyllähän se herätti huolestuneitakin kommentteja.

Mutta tuollaiset aika- ja ulkonäkökommentit ei kovin ystävällisiltä kuulosta :/

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö on tärkeää -kommenttiin vastaisin, että hyvä olo ja terveys on tärkeäintä, ulkonäkö bonusta.

Just näin !

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat