Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En uskalla lähteä edes kauppaan

Vierailija

Tilaan kaiken verkkokaupoista kotiovelle. Viranomaiset tietenkin sanovat että kyllä voi lähteä ulos mutta heillä onkin suurin pelko että kauppa pysähtyy ja talous romahtaa.

Kommentit (7)

Vierailija

HÄ??? Mitä meinaat että tapahtuisi jos kaikki tekis ku sinä?  Kuka sulle toimittais ne mitä sä tilaat? Ja mitä sä pelkäät Suomessa?

Vierailija

Mä tilaan usein verkkokaupoista ruokaakin. Helppoa ja kätevää. Työllistän sillä kaupan kassan sijasta ostosteni kerääjän sekä toimittajan. 

Vierailija

Vaikka oletkin provo, niin suurin todennäköisyys onnettomuuksiin on kotona. Minä aion yhä lähteä tammikuussa reissuun ja elää normaalisti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
HÄ??? Mitä meinaat että tapahtuisi jos kaikki tekis ku sinä?  Kuka sulle toimittais ne mitä sä tilaat? Ja mitä sä pelkäät Suomessa?

Menikö sulta ohi eilinen uutinen että Suomessa on Italian mukaan terrorisoluja. No ei ihme jos meni ohi kun valtamedia sensuroi kaiken

Vierailija

Valitettavasti pelkäämisellä ja kotiin linnottautumisella ei voi vaikuttaa kohtaloonsa. Tuuripeliä tämä elämä on. Nauti elämästä täysillä. Yhtälailla voit huomenna kuulla olevasi parantumattomasti sairas ja se tappaa sinut. Tai sitten voit elää vielä 40 vuotta peläten ja varoen kaikkea, mutta onko se elämistä?

Vierailija

Kaupassa käyntiä ei tarvitse pelätä. Valitse joku pieni kauppa. Suurimmat iskun mahdollisuudet ovat massa taphtumissa ja viikonloppuisin suurissa kauppakeskuksissa.

Vierailija

Tervetuloa tähän elämään. Itse olen pelännyt lähes kaikkia ihmisiä sen jälkeen kun täytin 9 vuotta ja tajusin että on oikeasti ihmisiä jotka ovat uskiksia.

Sen jälkeen olen joutunut elämään pelossa siitä että milloin joku näistä mielenvikaisista päättää tappaa minut, koska en kuulu heidän hulluun kuolemankulttiinsa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat