Voin tulla, jos ei tule muuta - tyypit. Aarrrggh.

Vierailija

Hitto että ottaa päähän yksi ystäväni, joka ei voi tietää ikinä etukäteen pääseekö tulemaan vai ei. Jos lyö jonkun tapaamisen kalenteriin ja vain päättää, että menee sinne niin eikö se ole sillä selvä?? Vai onko se niin että odottaa jonkun paremman tarjouksen tulemista vai miksi se on niin vaikea päättää?

Nytkin pyysin tätä ystävääni viikonloppuna kylään, niin hän taas tavoilleen uskollisena vastasi, että tulee, jos ei tule muuta. Hän kyllä pitää itse aktiivisesti yhteyttä minuun eli en usko, että ei haluaisi tavata että siitä tuskin on kyse, mutta ihan joka kerta nämä tapaamiset on tyyliin tulen jos ei tule muuta.

Kommentit (3)

Vierailija

Miksi et kutsu ystävääsi kylään siten, että "kiva jos tulisit lauantaina, jos minulle ei tule mitään muuta". Yhtä lailla ehdollinen kutsu on mahdollinen.

Vierailija

Älä ylennä tuollaista tyyppiä ystävän asemaan. Anna hänen mielummin pärjätä omillaan ja ehdottaa itse tapaamisia. Joku ylpeys sinullakin pitäisi olla.

uyjhgjgh

Kyllähän tuo pistää ärsyttämään kun moneen kertaan kysyy ja aina tulee vain sama vastaus, vaikka olisi vain pari päivää itse tapahtumaan. Ei tällainen tyyppi ajattele lainkaan sitä, että kysyjä haluaisi ehkä itsekin järjestää itselleen muuta tekemistä tai kysyä vaikka jotain muuta jos tämä ei tulekaan.

Itse tykkään sopia menemiseni hyvissä ajoin ja jos en tiedä heti, niin sanon kysyjälle ne asiat, jotka voivat päätökseeni vaikuttaa, jolloin hän voi itse arvioida tulemiseni todennäköisyyttä.

Mielestäni tuollainen sanamuoto on jo lähtökohtaisesti jokseenkin loukkaavaa, koska ei pidä menoa lainkaan tärkeänä ja tulee vain jos ei mielenkiintoisempaa löydy.

Jos tyyppi kovin pitkään jossittelee, niin katson itsekin oikeudekseni perua homman tämän tyypin kanssa, vaikka aivan viime tipassa jos saankin itse jotai muuta seuraa tai tekemistä. En jaksa päivystää viimeiseen asti, että tuleeko vai eikö tule.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat