Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Susanna Penttilä on sanonut että sisäinen kauneus on tärkeintä eikä hän ole mielestään kaunis

Vierailija

Aika erikoista, että itsestään varmaan päivittäin keikistelykuvia ottava sanoo näin.

Kommentit (6)

Vierailija

Jännä kuinka kauniit jaksaa tästä monesti jankuttaa. Aina yhtä irvokasta kuulla tämä jonkun supermallin suusta esim. 

waude

Helvetti. Googletin tyypin. On vanha kääkkä, eli kai ikäiseni mutta näyttää enkeliltä. Ja on ilmeisen fiksukin jos putiikki on ollut 20 vuotta pystyssä.

Tässä on kiinnostava ihminen.

Ja kun toisessa ketjussa kysyttiin, että vaaditaanko kauniilta ihmisiltä parempaa käytöstä, niin kyllä, jos tuon näköinen nainen nalkuttaisi, meuhkaisi, pitäisi epäsopivia vaatteita, mulkoilisi, tai tekisi jotain töykeää, kiinnittäisi huomion ja saisi lehtitilaa, toisin kuin jonkun 150-senttisen persjalkaisen tekemänä samat asiat jäisivät noteeraamatta.

Vierailija

On se tosi sexy nainen mun mielestä. Oon kateellinen sille rumalle hevarille, joka saa ruikkia joka puolelle Susannaa

Vierailija

Penttilän koottuja: "Näytän isorintaisemmalta kuin oikeasti olen". Tästä on jo yli 10 v aikaa, jostain naistenlehdestä luettiin ja naurettiin äidin kanssa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat