Mistä ostaa 8-9 lk pojat collegehousuja?

Vierailija

Vai farkuissako vaan menee?

Kommentit (14)

Vierailija

Meidän 11-vuotiaskaan ei käytä enää collegehousuja, farkuissa vaan. Joku ysiluokkalainen collegehousuissa voisi olla aika naurettava näky.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meidän 11-vuotiaskaan ei käytä enää collegehousuja, farkuissa vaan. Joku ysiluokkalainen collegehousuissa voisi olla aika naurettava näky.

Anna kun arvaan: kaikki perheenne miehet käyttävät farkkuja, joiden haarukset roikkuvat polvissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos itse joutuisit ajoittain auttamaan vammaista lastasi pukemisessa niin voi olla että sen miettiminen että näyttääkö verkkareissa naurettavalta vai ei, voisi olla murheistasi pienimpiä. Toivottavasti et ikinä ko. tilanteeseen joudu.

Vierailija

Pakko puuttua tähän ja todeta, että yläastelaisilla 13-16v on sekä collegehousuja että farkkuja mutta useammin noita collegehousuja pojilla näkyy. Ei siis ole lainkaan naurettava näky.

Ja ei, minulla ei ole tuonikäistä lasta mutta olen aineenopettaja.

Vierailija

9-luokkalainen hiihtelee farkuissa, mutta onhan monilla sellaisia siistejä college-housuja. En tiedä mistä lähtisin etsimään,ehkä Jack&Jones, koska sieltä on hankittu hyvännäköisiä huppareita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jos itse joutuisit ajoittain auttamaan vammaista lastasi pukemisessa niin voi olla että sen miettiminen että näyttääkö verkkareissa naurettavalta vai ei, voisi olla murheistasi pienimpiä. Toivottavasti et ikinä ko. tilanteeseen joudu.

No kylläpä sitä nyt närkästyttiin. Olisit heti alussa kysynyt vammaisvaatekauppalinkkejä, niin olisin niistä voinut vinkata.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No kylläpä sitä nyt närkästyttiin. Olisit heti alussa kysynyt vammaisvaatekauppalinkkejä, niin olisin niistä voinut vinkata.

Et olisi tiennyt kuitenkaan kun farkuissa vaan menette.

Vierailija

Meidän pojat käyttää toinen H&M:n ja toinen Hollisterin lökäreitä. Käyttävät farkkuja enimmäkseen, mutta välillä otetaan vähän rennommin. 

Ja mitä olen niiden kavereita katellut, ei ne lökärit ole mitään tiettyä merkkiä. Malli ratkaisee eli mikä kellekkin sopii.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Et olisi tiennyt kuitenkaan kun farkuissa vaan menette.

Tiedän työni puolesta hyvinkin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat