kiva..en kohta kirjoita tänne enään mitään ikinä
Onko kellään muulla ollut tämmöistä et on kysynyt jotain ja sit joku on mollannut maanrakoon kaikki kysymykset mitä on kysynyt ja kaikki kommentit mitä on kirjoittanut.Ennen täällä oli aina hauska käydä mutta nyt ei enään ole niin kivaa.Tosi hauskaa:(Ainakaan en enään kysy tyhmiä. Ikäeronkin miettiminen on olevinaan tyhmää. Siis onko tääl oikeasti kaikilla alueilla semmosia ilkeitä ihmisiä jotka seurailee aikansa et onko ketään ketä vois mollata ja sit alkaa mollata. Tiedän ettei pitäsi välittää mutta hassua että just minun kimppuun käydään.Hauskaa nyt kun on raskaana ja tunteet pinnassa niin lukea tommosia mollauksia!
Kommentit (20)
Täällä nyt aina välillä on ilmapiiri sellainen, että toisia äitejä pitää alkaa mollaamaan ja sitä kautta ilmeisesti pönkitetään omaa egoa. Tyhmiä kysymyksiähän ei ole olemassakaan;)
Itsekin kuulun näihin suuriin murehtijoihin, jotka kehittävät probleeman milloin mistäkin asiasta, vaikka tiedänkin etteivät asiat murehtimalla parane, mutta kuten sandin jo tuolla toisessa pinossa sanoikin, niin se on näitä luonnekysymyksiä, joille kukaan ei voi mitään. Se on hyvä ja hieno juttu, jos toiset osaavat ottaa rennosti, mutta pitäisi myös yrittää ymmärtää, että ihmiset ovat erilaisia:)
Jaja rv 17+4 (neljäs masussa ja edelleen murehdin...)
minäkään en muista lukeneeni kysymyksiäsi taikka saamiasi kommentteja...
maailmaan mahtuu juu kaiken näköistä tallaajaa,mutta muista että on täällä meitä kivojakin ;)
älä lähde pois! annat vaan niitten inhottavien kommenttejen mennä ohi " silmien" :)
krisse
en lähde pois.tänne on kiva kirjoitella
Tosiaan inhottavaa jos muut heti " tiedoillaan" latistaa omat kyselyt tai kirjoittelut! Sellaiset saattaa olla kaikkitietäviä ja kapeakatseisia.
Älä sä lannistu, jatka vaan kyselyjä! Mäkin oon kysellyt välillä niin pöhköjä, että välillä itteekin naurattaa, mutta parempi on kysyä kun yksin asioita vatvoa!
Ei muuta kuin iloista odotusta sinulle!
Muistan kerran kaun olin vauva-lehden palstalla (oli vielä se vanha) ja mun esikoista haukuttiin ihan matalaks et " kauhee läski" ja niin edelleen kun vertailtiin vauvoja ja mun esikko oli pienenä tosi pullukka. olin silloin raskaana, odotin mun tokaa, (siitä yli 3 vuotta) ja mua itketti ja musta tuntui tosi pahalta. onneks on suurin osa noista karsittu just ton rekisteröimisen myötä mut vieläkin pyörii sellaisia joita huvittaa toisten haukkuminen. pitää muistaa et menee yhestä korvasta sisään ja toisesta ulos. mut kuten varmaan suakin, niin mua se ei paljon lohduttanu silloin. kiitos vaan sille, jos vieläkin pyrit täällä!!
Tsemppiä titsu82 ja älä välitä! =)
my_selene ja Frööken rv 24++ (entinen Pulu)
älä tosiaan välitä pätkän vertaa niistä jotka alkaa mollaamaan, niitä on lopulta todella vähä. Itsekkin olen kysellyt monestikkin hölmöjä täällä mutta siihen nähden hyvin harvoin törmännyt asiattomiin vastauksiin.
Ja sitten jos semmoiseen olen törmännyt niin totean vaan itsekseni hymy suupielis että " ohos, onpas tyypillä huono päivä=)" . Hormoonithan meillä odotuspuolella olijoilla helpolla heittelee, niin sen piikkiin voi nuo tylyt vastauksetkin pistää, ei niillä kannata mieltä pahoittaa, suurin osa täällä on hyviä tyyppejä=)
my_selene:
Muistan kerran kaun olin vauva-lehden palstalla (oli vielä se vanha) ja mun esikoista haukuttiin ihan matalaks et " kauhee läski" ja niin edelleen kun vertailtiin vauvoja ja mun esikko oli pienenä tosi pullukka. olin silloin raskaana, odotin mun tokaa, (siitä yli 3 vuotta) ja mua itketti ja musta tuntui tosi pahalta. onneks on suurin osa noista karsittu just ton rekisteröimisen myötä mut vieläkin pyörii sellaisia joita huvittaa toisten haukkuminen. pitää muistaa et menee yhestä korvasta sisään ja toisesta ulos. mut kuten varmaan suakin, niin mua se ei paljon lohduttanu silloin. kiitos vaan sille, jos vieläkin pyrit täällä!!Tsemppiä titsu82 ja älä välitä! =)
my_selene ja Frööken rv 24++ (entinen Pulu)
Olin juuri saanut kuopukseni 2002 ja kerroin sitten lyhykäisesti synnytyksestäni vanhalla vauvapalstalla. Yhdeltä henkilöltä sain tällaisen vastauksen: " Ällöttävää avautumista. Oikean läskipalleron ponnistit!" :O Vauvan mitat oli 52 cm ja 4250 g, että lie sitten ollut läski ;-). Ja mahtoiko tuo avautuminen tarkoittaa kohdunsuuta vai sitä että kerroin synnytyksestäni, en osaa sanoa. Mutta täytyy sanoa, että olo oli kyllä kuin puulla päähän lyöty ja olin tietty pahoillani. Nikkini oli silloin LL, joka tuli nimikirjaimistani. Moni tuntui luulevan, että tarkoittaa lääketieteenlisensiaattia ja se herätti joissain ilmeisesti ärtymystä ;-).
Tsemppiä titsu! Jokaisella on oikeus kysyä mitä haluaa. Jos kysymykset jota kuta ärsyttää, niin eihän niihin ole pakko vastata.
neronja rv10+1
Älä välitä, jotkut ihmiset ovat niin negatiivisia ja omaan elämäänsä kyllästyneitä/pettyneitä, ylimielisiä jne. ettei heillä ole parempaa tekemistä kuin haukkua muita. Huomaan sen itse siinä, että minua on parhaillaan alettu haukkua sen takia, kun olen sanonut, että aion käyttää kestovaippoja. Sellaista ei kuulemma saisi olla päättänyt JO alkuraskaudessa, kuten ei synnytysasentojakaan jne.
Elikkä koetetaan olla välittämättä heistä, jotka keskittävät energiansa (kun eivät omaa parempaa tekemistä) muitten haukkumiseen!
Ymmärsinkö oikein, että kun joku kirjoittaa jonkun epämiellyttävän vastauksen, on tämä heti kaiken tuon nimittelyn arvoinen...eli teitä ei saa mollata mutta te saatte kyllä muita??
Ikävää, että joku pahoittaa mielensä tällä palstalla. Muistuttaisin kuitenkin, että TÄMÄ ON KESKUSTELUPALSTA. Meitä on täällä paljon erilaisia, ajattelemme erilailla ja kirjoitamme omalla tylillämme. Parempi pysyä poissa, jos on liian herkkä kovammalle mielipiteelle!
Jos aloitukset ovat laatua...
*pitääkö viinirypäleet kuoria?
*värjäsin tukkani mustaksi, syntyykö lapsenikin mustatukkaisena?
*vaikuttaako lapsen kehitykseen, laittaako hänelle ensin vasemman vai oikean kengän jalkaan?
*naapurimme kissa käveli pihamme poikki, sainko nyt listerian vai klamydian?
*matkustin samassa autossa kuin mieheni kossupullo, olenko nyt hidastanut lapseni kehitystä?
...niin voi olettaa, että joukossa on muutama massasta poikkeava vastaus (ja esimerkeillä en viitannut ap:een), jotka eivät kauhean paljon sisällä myötätuntoa kysyjää kohtaan.
Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. Sana on vapaa, niin hassuille aloituksille kuin napakoille vastauksillekin. Herkkyys pois naiset!
Kuule turturro
Me ei olla tässä mollattu muita yhtään sen enempää kuin heidän oman, ilkeän käytöksensä perusteella. Se on ihan eri asia, että sanoo jotain tyyppiä inhottavaksi sen takia, miten hän käyttäytyy epäasiallisesti muita kohtaan, kuin se, että joku kysyy viattomasti jotain tai kertoo omista näkemyksistään ja sen takia joku alkaa häntä haukkua " tyhmän" kysymyksen tai " tyhmän" näkemyksen takia eli siksi, kun se eroaa jonkun toisen näkemyksestä, joku katsoo oikeudekseen alkaa haukkua muita.
En siis todellakaan mielestäni mollaa ketään, jos totean, että sellainen ihminen on k..sipää joka vain arvostelee muita vaikkapa sen takia, että tämä käyttää joko kertakäyttö tai kestovaippoja! Ihmiset ovat erilaisia ja on eri tapoja, se ei oikeuta ketään haukkumaan toista. Mutta alkuperäiset haukkujat ovat pohjasakkaa, ikäviä ihmisiä.
Kun taas esim. titsu82 on saanut tosi inhottavaa palautetta muilta!
Esim äsken joku taas AV:lla teki oikein oman aloituksen kyseisestä nimimerkistä!
Kyllä välillä sitten sieppaa...
Kurmeli ja Teuvo 25+3
Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty, mutta kuitenkin...
Ja hei, jos tuntuu, että nimimerkkisi on joutunut silmätikuksi niin ainahan sen voi vaihtaa eriksi! Ei ainakaan sillä enää sitten tahtomattaan houkuttele ketään katsomaan että " jahas, taas tuo nimimerkki, mitähän se nyt taas on keksinyt..." vaan voit aloittaa tiina tuntemattomana " puhtaalta pöydältä" !!
siis kauheeta tuo kun vainoaa minua tuo henkilö.USkon sen olevan yksi ja sama.Siis en ymmärrä että mitä olen tehnyt hänelle väärin.Hän on seurannut juttujani kaikista alueilta ja mollaa nyt kaikkialla.Ei ole enään hauskaa.Kiitos kurmeli kun puolustit minua!
En ole seurannut sinun juttujasi mutta elävästi jäi mieleen n. vko sitten jossa kerroit kuinka äärimmäisen vihainen olet 16 v lapselle joka oli tehnyt abortin.
Kun tällaisia kommentteja sanoo jonkun toisesta lapsesta, ja sinulla on omia lapsia ja näin palstalla jossa odotetaan lisää maailmaan lapsia niin minun mielestä päässä viiraa.
En sano tätä pahalla mutta välillä on mentävä myös itseensä, meidän jokaisen!!!
Kysyä saa minunkin mielestä mitä ikinä tahtoo mutta rajansa on Titsu82 sinunkin kommenteilla, ei vain meidän muiden!!
Itse kommentoin nyt ekan kerran aloituksessasi koska tuntuu ettet ole huomannut omien vastauksien laatua ilmeisemmin muille =(
..kuin miksi se on tarkoitettu. Siitä kun puuttuu hymy, äänenpainot yms sanomaa pehmentävät asiat. Mielipiteitä on monia. On kuitenkin eri asia keskustella mielipiteestä, kun haukkua toisen keskustelun aloitukset tyhmäksi.
Haulla katsoin mitä Titsu on kirjoittanut ja kyllä Suomesssakin saa aborttia vastustaa. Kannattaa kuitenkin muistaa että abortin tehnyt nainen elää ratkaisunsa kanssa loppuelämänsä. Tuskin se mikään kevyt taakka on kantaa.
Pari partta mietintämyssyyn itse kullekin;
1. Älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi.
2. Hän joka kysyy voi näyttää typerykseltä hetken, mutta hän joka jättää kysymättä säilyy typeryksenä ikänsä.
No niin, tälläisiä tänä iltana! Mukavaa viikonloppua kaikille:-)
Lila75
ei kannata välittää!!!
täältä löytyy joka lähtöön..kaikilla on mielipiteensä,mutta niitäkin voi miettiä miten ilmaisee.
täällä on paljon myös se llasii " täydellisii äitejä" jotka luulee tietävänsä kaikesta kaiken,mut tosiaan toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos :)
ja myös sitä että tottakai kannattaa kysyä jos ihmetyttää joku.
OLEMASSA EI OLE YHTÄÄN TYHMÄÄ KYSYMYSTÄ!! KOITA JAKSAA!! *HALI*
Täällä ei ole kysymyksiäni mollattu, mutta jos kysyy samat kysymykset aihe vapaalla niin saa valmistautua tyrmäykseen.
Tytteli-83 rv 22+4
en siis valitettavasti voi sanoa, miksi joku/jotkut sua mollaa... Olen pahoillani, että sellaista tapahtuu. En itse ole kokenut toistaiseksi vastaavaa enkä itse halua ketään myöskään mollata. Voin vain sanoa, että yritä olla välittämättä. Täällä kun voi kuka vain kirjoitella mitä vain nikin takana. Ei tarvii olla vastuussa sanomisistaan... Surullista, mutta totta, että kyllä täällä liikkuu myös niitä, jotka hyökkäävät jonkun kimppuun.
Charlotte