Otin kaapista kaksi pulloa punkkua..

Vierailija

..mies meni nukuttamaan lapsia, nautitaan illan päälle ja saunotaan.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Paljonko ehdit juoda ennen kuin mies vapautuu? (Enkä siis kysy v*ittuillakseni vaan ihan vakavissani...)

En lasiakaan....

Vierailija

Punkusta tulee hirveä jysäri. Olisit vaan ostanut mietoja tai sitten viinaa. Tosin eipä pari pulloa punkkua kahdelle mihinkään riitä.

Vierailija

lapset kotona tai ei, mutta kaksi pulloa viiniä? Eli pullo per naama? Järjetön määrä. 

Ja siis itse kyllä nautiskelen punkkua, mutta pullollinen yhdessä illassa on todella paljon jopa tottuneelle käyttäjälle, varsinkin kun monissa viineissä alkaa prosentti olla 14% pintaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
lapset kotona tai ei, mutta kaksi pulloa viiniä? Eli pullo per naama? Järjetön määrä. 

Ja siis itse kyllä nautiskelen punkkua, mutta pullollinen yhdessä illassa on todella paljon jopa tottuneelle käyttäjälle, varsinkin kun monissa viineissä alkaa prosentti olla 14% pintaan.

Kukkahatuilta oli pääsy kielletty, hus pois.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No höpöti höpöti. Mulla lipsahtaa helposti parikin pulloa jos sille päälle satun. Ja ihan sporttinen hyvin voiva normaalikokoinen nainen olen.. Niin ja aamusta oon jo toimintakunnossa jos nukun normiunet :)

Vierailija

Mäkin ajattelin juovani ton toskanalaisen vuosikertaviinin, mutta jätänkin huomiselle. Sopii paremmin varmaan ruuan kanssa juotavaksi, aika rotevan oloinen. Ja vahvaa...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

no olen kaikkea muuta kuin kukkahattu, punkku maistuu liiankin hyvin. Silti pullo illassa on ihan järjetön määrä naiselle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

no olen kaikkea muuta kuin kukkahattu, punkku maistuu liiankin hyvin. Silti pullo illassa on ihan järjetön määrä naiselle.

No ei todellakaan ole mikään JÄRJETÖN määrä. Riippuu kai ihmisestä kuinka känniin menee, mutta en minä ainakaan ole sukat solmussa tuosta. Varsinkin jos sitä pulloa juo koko illan.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat