Mä haluan tosi komean miehen vaikken
itse ole mikään kaunotar. Mua ärsyttää jos en saa. En todellakaan tyydy mihinkään muuhun. Sitten olen yksin mieluummin.
Kommentit (27)
Mies 29v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotaanko näin, että pitää luonteen olla aika jees, koska mikään ei ole vastenmielisempää kuin ruma ihminen sisältä.
Musta tuntuu että se riittää että suostuu kaikkeen mitä se haluaa sängyssä, ;) , paitsi kolmanteen osapuoleen ap
Tuossa on tärkeä ero naisten ja miesten välillä.
Mies ei voi todellakaan tehdä vaikutusta naiseen sanomalla "teen sängyssä mitä ikinä haluat!" koska silloin nainen häviää kuin salama. Nainen haluaa olla objekti ja miehen kääntelevän naista asentoihin ja tyydyttävän tarpeensa naiseen eikä päinvastoin.
-Mies 29v + 1v-
Oikeasti olen dominatyyppinen aina ollut, mutta olen avannut mieltäni. Jos on todella komea ja sytyttävä mies, niin olisin valmis tekemään mitä vain. Mutta se on poikkeus sääntöön. Miehen on oltava siis todella kuuma! ap
Mies 29v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotaanko näin, että pitää luonteen olla aika jees, koska mikään ei ole vastenmielisempää kuin ruma ihminen sisältä.
Musta tuntuu että se riittää että suostuu kaikkeen mitä se haluaa sängyssä, ;) , paitsi kolmanteen osapuoleen ap
Tuossa on tärkeä ero naisten ja miesten välillä.
Mies ei voi todellakaan tehdä vaikutusta naiseen sanomalla "teen sängyssä mitä ikinä haluat!" koska silloin nainen häviää kuin salama. Nainen haluaa olla objekti ja miehen kääntelevän naista asentoihin ja tyydyttävän tarpeensa naiseen eikä päinvastoin.
-Mies 29v + 1v-
Mies 29+n v: Et ole nainen etkä kirjoituksistasi päätellen edes juurikaan naisten kanssa tekemisissä. Mitä jos lakkaisit tehtailemasta itsekeksittyjä diagnooseja pienellä miespäälläsi. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein!
No onko mahdollista edes? Mitä luulet jos tarpeeksi laittaa itseään likoon, ja tekee aloitteita, niin voiko tärpätä? ap
Kyllä voit seksiä saada komeilta.
No kylhän minä nyt sen tiedän jo kokemuksestakin. Mutta kyse on pitempiaikasesta kumppanista ap
Niin sitä tuossa tarkoitettiin, että tuohon taitaa jäädä. Mutta eihän sitä koskaan tiedä, onni voi suosia. Toisaalta sanoit että olet ollut dominatyyppinen, jos puhut seksistä etkä muusta suhteesta niin siinä roolissahan sinulla on parhaat kertoimet, muistaakseni yhdeksän kertaa enemmän miehiä mistä valita verrattuna vaniljaan. Jos taas tarkoitit "bossy" makuuhuoneen ulkopuolella, niin todennäköisesti päinvastaiset kertoimet, heh.
No sitten olet ja haluut.
Ei siinä sen kummepaa.
t.mies
Voihan komea mies luulla olevansa tavallisen näköinen? Ainakin tiedän monta todella kaunista ystävää, jotka eivät tajua olevansa kauniita (heikko itsetunto).
t.hetero
Vierailija kirjoitti:
Voihan komea mies luulla olevansa tavallisen näköinen? Ainakin tiedän monta todella kaunista ystävää, jotka eivät tajua olevansa kauniita (heikko itsetunto).
t.hetero
Mikset oikaise niitä kavereitasi? Mulla on tapana kehua ihmisiä. Ymmärrän pointin kyllä ap
Kiitos, lohduttavista sanoista :D ap