Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä haluan tosi komean miehen vaikken

Vierailija
13.11.2015 |

itse ole mikään kaunotar. Mua ärsyttää jos en saa. En todellakaan tyydy mihinkään muuhun. Sitten olen yksin mieluummin.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein!

Vierailija
2/27 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein!

No onko mahdollista edes? Mitä luulet jos tarpeeksi laittaa itseään likoon, ja tekee aloitteita, niin voiko tärpätä?     ap

Vierailija
4/27 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenne kohdallaan!

Vierailija
5/27 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Vierailija
6/27 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

No koska olen pinnallinen kakkapää    ap

Vierailija
7/27 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä voi onnistua, ei kaikki ole niin keskittyneitä ulkonäköön kuin sä.

Vierailija
8/27 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko näin, että pitää luonteen olla aika jees, koska mikään ei ole vastenmielisempää kuin ruma ihminen sisältä.

Vierailija
9/27 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaanko näin, että pitää luonteen olla aika jees, koska mikään ei ole vastenmielisempää kuin ruma ihminen sisältä.

Musta tuntuu että se riittää että suostuu kaikkeen mitä se haluaa sängyssä, ;) , paitsi kolmanteen osapuoleen  ap

Vierailija
10/27 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein!

No onko mahdollista edes? Mitä luulet jos tarpeeksi laittaa itseään likoon, ja tekee aloitteita, niin voiko tärpätä?     ap

Ei se ainakaan mahdotonta ole. Jos ei mikään muu kelpaa kuin komea mies tai yksin olo, niin sinuna yrittäisin tosissani. Eipähän tarvitse ainakaan sitten myöhemmin miettiä, että olisikohan mulla ollut mahdollisuus jos olisin uskaltanut yrittää.

Vierailija
11/27 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein!

Ei se ainakaan mahdotonta ole. Jos ei mikään muu kelpaa kuin komea mies tai yksin olo, niin sinuna yrittäisin tosissani. Eipähän tarvitse ainakaan sitten myöhemmin miettiä, että olisikohan mulla ollut mahdollisuus jos olisin uskaltanut yrittää.

Se vaan vaatii niin paljon työtä.Mutta yritetään     ap

Vierailija
12/27 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjassamme näitä mahtuu 13 tusinaan.

Vierailija
13/27 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarjassamme näitä mahtuu 13 tusinaan.

pyh, ei mahdu    ap

Vierailija
14/27 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritän rumia miehiä, kun luulen että sellaisen sään ainakin pysymään luonani. Mutta nynnyjä miehiä en kestä, tossuja. Eli mun ihannsmies on ruma ja hieman ilkeä mulle. Huokaus!

Vierailija
15/27 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein!

Kyllä voit seksiä saada komeilta.

Vierailija
16/27 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein!

No kylhän minä nyt sen tiedän jo kokemuksestakin. Mutta kyse on pitempiaikasesta kumppanista    ap

Vierailija
17/27 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein!

No kylhän minä nyt sen tiedän jo kokemuksestakin. Mutta kyse on pitempiaikasesta kumppanista    ap

Voit saada pitkään suhteeseen muttet ikiomaksi ;)

Vierailija
18/27 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein!

Voit saada pitkään suhteeseen muttet ikiomaksi ;)

Kelpaa mulle. Eihän ketään voi omistaa. En itsekään usko pysyvään mihinkään, enkä halua   ap

Vierailija
19/27 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole huoleti, AP. Kadulla kulkee jatkuvasti komeita miehiä rumien naisien kanssa.

Vierailija
20/27 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu että se riittää että suostuu kaikkeen mitä se haluaa sängyssä, ;) , paitsi kolmanteen osapuoleen  ap

Tuossa on tärkeä ero naisten ja miesten välillä.

Mies ei voi todellakaan tehdä vaikutusta naiseen sanomalla "teen sängyssä mitä ikinä haluat!" koska silloin nainen häviää kuin salama. Nainen haluaa olla objekti ja miehen kääntelevän naista asentoihin ja tyydyttävän tarpeensa naiseen eikä päinvastoin.

-Mies 29v + 1v-