Mä haluan tosi komean miehen vaikken

Vierailija

itse ole mikään kaunotar. Mua ärsyttää jos en saa. En todellakaan tyydy mihinkään muuhun. Sitten olen yksin mieluummin.

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oikein!
No onko mahdollista edes? Mitä luulet jos tarpeeksi laittaa itseään likoon, ja tekee aloitteita, niin voiko tärpätä?     ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sanotaanko näin, että pitää luonteen olla aika jees, koska mikään ei ole vastenmielisempää kuin ruma ihminen sisältä.
Musta tuntuu että se riittää että suostuu kaikkeen mitä se haluaa sängyssä, ;) , paitsi kolmanteen osapuoleen  ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein!
No onko mahdollista edes? Mitä luulet jos tarpeeksi laittaa itseään likoon, ja tekee aloitteita, niin voiko tärpätä?     ap

Ei se ainakaan mahdotonta ole. Jos ei mikään muu kelpaa kuin komea mies tai yksin olo, niin sinuna yrittäisin tosissani. Eipähän tarvitse ainakaan sitten myöhemmin miettiä, että olisikohan mulla ollut mahdollisuus jos olisin uskaltanut yrittää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein!

Ei se ainakaan mahdotonta ole. Jos ei mikään muu kelpaa kuin komea mies tai yksin olo, niin sinuna yrittäisin tosissani. Eipähän tarvitse ainakaan sitten myöhemmin miettiä, että olisikohan mulla ollut mahdollisuus jos olisin uskaltanut yrittää.

Se vaan vaatii niin paljon työtä.Mutta yritetään     ap

Vierailija

Mä yritän rumia miehiä, kun luulen että sellaisen sään ainakin pysymään luonani. Mutta nynnyjä miehiä en kestä, tossuja. Eli mun ihannsmies on ruma ja hieman ilkeä mulle. Huokaus!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein!

Kyllä voit seksiä saada komeilta.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat