Mä haluan tosi komean miehen vaikken
itse ole mikään kaunotar. Mua ärsyttää jos en saa. En todellakaan tyydy mihinkään muuhun. Sitten olen yksin mieluummin.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Oikein!
No onko mahdollista edes? Mitä luulet jos tarpeeksi laittaa itseään likoon, ja tekee aloitteita, niin voiko tärpätä? ap
kyllä voi onnistua, ei kaikki ole niin keskittyneitä ulkonäköön kuin sä.
Sanotaanko näin, että pitää luonteen olla aika jees, koska mikään ei ole vastenmielisempää kuin ruma ihminen sisältä.
Vierailija kirjoitti:
Sanotaanko näin, että pitää luonteen olla aika jees, koska mikään ei ole vastenmielisempää kuin ruma ihminen sisältä.
Musta tuntuu että se riittää että suostuu kaikkeen mitä se haluaa sängyssä, ;) , paitsi kolmanteen osapuoleen ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein!
No onko mahdollista edes? Mitä luulet jos tarpeeksi laittaa itseään likoon, ja tekee aloitteita, niin voiko tärpätä? ap
Ei se ainakaan mahdotonta ole. Jos ei mikään muu kelpaa kuin komea mies tai yksin olo, niin sinuna yrittäisin tosissani. Eipähän tarvitse ainakaan sitten myöhemmin miettiä, että olisikohan mulla ollut mahdollisuus jos olisin uskaltanut yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein!
Ei se ainakaan mahdotonta ole. Jos ei mikään muu kelpaa kuin komea mies tai yksin olo, niin sinuna yrittäisin tosissani. Eipähän tarvitse ainakaan sitten myöhemmin miettiä, että olisikohan mulla ollut mahdollisuus jos olisin uskaltanut yrittää.
Se vaan vaatii niin paljon työtä.Mutta yritetään ap
Vierailija kirjoitti:
Sarjassamme näitä mahtuu 13 tusinaan.
pyh, ei mahdu ap
Mä yritän rumia miehiä, kun luulen että sellaisen sään ainakin pysymään luonani. Mutta nynnyjä miehiä en kestä, tossuja. Eli mun ihannsmies on ruma ja hieman ilkeä mulle. Huokaus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein!
Kyllä voit seksiä saada komeilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein!
No kylhän minä nyt sen tiedän jo kokemuksestakin. Mutta kyse on pitempiaikasesta kumppanista ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein!
No kylhän minä nyt sen tiedän jo kokemuksestakin. Mutta kyse on pitempiaikasesta kumppanista ap
Voit saada pitkään suhteeseen muttet ikiomaksi ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein!
Voit saada pitkään suhteeseen muttet ikiomaksi ;)
Kelpaa mulle. Eihän ketään voi omistaa. En itsekään usko pysyvään mihinkään, enkä halua ap
Ole huoleti, AP. Kadulla kulkee jatkuvasti komeita miehiä rumien naisien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu että se riittää että suostuu kaikkeen mitä se haluaa sängyssä, ;) , paitsi kolmanteen osapuoleen ap
Tuossa on tärkeä ero naisten ja miesten välillä.
Mies ei voi todellakaan tehdä vaikutusta naiseen sanomalla "teen sängyssä mitä ikinä haluat!" koska silloin nainen häviää kuin salama. Nainen haluaa olla objekti ja miehen kääntelevän naista asentoihin ja tyydyttävän tarpeensa naiseen eikä päinvastoin.
-Mies 29v + 1v-
Oikein!