Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannatti varmaan tehdä lapsi parin kuukauden tuntemisen jälkeen! TYHMÄ!!

Vierailija
13.11.2015 |

Mies ja nainen tapasivat eräänä kesänä. Kahden kuukauden kuluttua oli jo lapsi tulossa suunnitellusti. Lapsia tuli kaksi melkein peräkkäin ja vanhemmat erosivat pian toisen lapsen syntymän jälkeen. Nyt sitten tappelevat käräjillä jatkuvasti ja lähestymiskieltoa on haettu molemminpuolin ja vielä jommankumman sukulaisillekin. Että semmosta.

Sillälailla. Onko nyt hyvä fiilis? Kannatti varmaan alkaa leikkimään kotia käytännössä täysin tuntemattoman ihmisen kanssa. Nyt sitten vollataan ja käräjöidään jatkuvasti kun se ei ollutkaan unelmien suhde. Vittu että jotkut voi olla tyhmiä!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli uskovainen tuttu nainen opiskeluaikana, törmäsi sitten "siihen oikeaan". Menivät kihloihin 2 vko tapaamisesta, naimisiin 2 kk kuluttua. Saivat sitten kohta lapsen ja sen perään pian kaksoset. Viimeksi kuulin heistä, kun kaksoset olivat pieniä, mies ei osallistunut lasten tai kodin hoitoon mitenkään.

Joillakin lahkolaisilla ja muutenvaan syvästi uskovilla on tuo tapa että naimisiin mennään mahdollisimman nopeasti heti kun tulee maaginen 18v ikä täyteen. Tulevan kumppanin kanssa ei olla välttämättä vietetty edes yhtäkään yötä yhdessä tai edes pussattu, joten siinä on sitten täysi arpa että mitä saa.

Vierailija
22/28 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja silti te uskotte johonkin ensi treffit alttarilla -formaattiin...

Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa parit on valkattu jonkin sortin asiantuntijoitten voimin.

Todennäköisyys matchiin on tietystikin suurempi kuin känniääliönä kapakasta löydetty sielunkumppani.

Samaan tapaan useankin meidän isoisoisovanhemmat (ainakin maalla) on naitettu sopiviin taloihin ja sopiville kumppaneille.

Paljon järkevämpää, kuin tämä nykyaikainen äkkirakastuminen ja naapurienkin korviin kantautuva intohimo...

Oot ajastasi jäljessä noin oli ennen kuin meillä oli muslimit, järjestetyt avioliitot on jo täällä. Hirvittää vaan kuinka nuoria morsiammia tulee. Kirjoissahan nämä kakiiki vaimot on yksinhuoltajajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset pois tuosta kodista! Järkyttävää!

Vierailija
24/28 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten on niitä minun tapauksia missä on oltu yhdessä kymmenisen vuotta ennen esikoisen syntymää. Esikoisen kanssa parisuhde ja perhe on ok, mutta toisen lapsen saatuaan mies sekoaa. Mies alkaa käyttään alkoholia reippaasti, alkaa olla väkivaltainen minua ja lapsia kohtaan ja pahoinpitelee meidät. Pakenen lasten kanssa turvakotiin. Hain avioeron, eksälle valvotut tapaamiset ja lähestymiskielto.

Että ei se niin aina menee että pitkä suhde onnistuu ja on ongelmaton.

Vierailija
25/28 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten on niitä minun tapauksia missä on oltu yhdessä kymmenisen vuotta ennen esikoisen syntymää. Esikoisen kanssa parisuhde ja perhe on ok, mutta toisen lapsen saatuaan mies sekoaa. Mies alkaa käyttään alkoholia reippaasti, alkaa olla väkivaltainen minua ja lapsia kohtaan ja pahoinpitelee meidät. Pakenen lasten kanssa turvakotiin. Hain avioeron, eksälle valvotut tapaamiset ja lähestymiskielto.

Että ei se niin aina menee että pitkä suhde onnistuu ja on ongelmaton.

Näissä tapauksissa aina mietin, että mikä sen "sekoamisen" sitten on aiheuttanut? Siis onko puhjennut jokin mielisairaus/piilevä persoonallisuushäiriö tullut esiin? 

Ei kuitenkaan ole ihan hirvittävän yleistä, että rehti ja mukava perheenisä/-äiti yhtäkkiä vaan sekoaa ja hakkaa perheensä. 

Vierailija
26/28 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi, mä aloin odottaa esikoista vajaa 2kk tapaamisesta, nyt 2 lasta ja 8 v takana ;)

Onnea. Sulla on käynyt hyvä tuuri kun on osunut hyvä mies kerralla kohdalle. Monella ei vaan käy yhtä hyvä tuuri....

Niin jos suhde onnistuu noin lyhyen ajan tuntemisen jälkeen kun tulee lapsi se on jees mutta jos sattuukin sitten joskus eroomaan ei voida kuin todeta että oletpas idiootti... -.-

eli jos suhde kariutuu vaikka 20v päästä, olen ollut idiootti?! Muutimme silloin heti yhteen, kihloihin mentiin 20 päivän tuntemisen jälkeen. Kyllä sen vaan tietää kun oikea kolahtaa!

Vierailija
27/28 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi, mä aloin odottaa esikoista vajaa 2kk tapaamisesta, nyt 2 lasta ja 8 v takana ;)

Onnea. Sulla on käynyt hyvä tuuri kun on osunut hyvä mies kerralla kohdalle. Monella ei vaan käy yhtä hyvä tuuri....

Niin jos suhde onnistuu noin lyhyen ajan tuntemisen jälkeen kun tulee lapsi se on jees mutta jos sattuukin sitten joskus eroomaan ei voida kuin todeta että oletpas idiootti... -.-

eli jos suhde kariutuu vaikka 20v päästä, olen ollut idiootti?! Muutimme silloin heti yhteen, kihloihin mentiin 20 päivän tuntemisen jälkeen. Kyllä sen vaan tietää kun oikea kolahtaa!

Ei tämä ei siis ollut mielipiteeni vaan tällä palstalla näyttää moni ajattelevan noin..

Mielestäni on siis tyhmää että ajatellaan niin että kun suhde on onnistunut ja ollaan loppuelämä yhdessä niin ei ole väliä vaikka olisi tuntenut päivän kun tuli raskaaksi mutta JOS suhde päätyykin jossain vaiheessa eroon niin täällä huudellaan kuinka idiootti ihminen on.. Kaikkea kun ei voi etukäteen tietää

Vierailija
28/28 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies muutti mun ja lasten luokse 1 kk seurustelun jälkeen. 4 kk myöhemmin mentiin naimisiin ja siitä pari viikkoa niin olin raskaana. Nyt yhteisiä vuosia takana 15 ja edessä toivottavasti vielä paljon enemmän. Päivääkään en ole katunut. ❤

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä