Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teetkö itse jotain mikä yleensä ostetaan kaupasta valmiina, esim. levitettä leivälle, pesuaineita, ihovoiteita...

Vierailija
13.11.2015 |

Onko jotain reseptiä jonka haluaisit jakaa? Olen viime aikoina innostunut näistä ja olisi kiva kuulla muiden kokemuksia :)

Oma resepti levitteelle: 1 paketti voita, 3 dl valinnaisia kasviöljyjä, puoli desiä viileää vettä. Odota että voi pehmenee vatkattavaksi, ja sekoita ainekset sitten sähkövatkaimella.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän elintarvikkeita kosmetiikan asemasta. Esimerkiksi vartalon kuorinnassa käytän oliiviöljyä ja merisuolaa, kasvojen kuorinnassa hunajaa ja sokeria/suolaa. Kasvojenpesun jälkeen pyyhin usein kasvot kurkulla ja sitten voitelen oliiviöljyllä.

Vierailija
2/4 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerikuorinnan vartalolle teen itse: desi hienoasokeria, öljyä sen verran että kostumus on sopivan notkeaa käytettäväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levitettä teen minäkin, voista ja oliiviöljystä, ilman vettä, niin ei räisky paistaessa. 

Vierailija
4/4 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorinta-aineena käytän usein kookosöljyä ja suolaa. Hiukset pesen usein ruokasoodalla ja hoitoaineena käytän omenaviinietikkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme