Kukaan ei tiedä totuutta siitä kuinka masentunut olen

Vierailija

Kunpa minua ei olisi tehty. Olen puhunutkin, yrittänyt niin valtavan paljon, mutta en minä enää jaksa.

Kommentit (13)

Vierailija

No älähän nyt. Sinä olet arvokas ihminen siinä missä me kaikki muutkin. Ansaitset hyvää ja ymmärtäväistä kohtelua. Yritä löytää yhteys jonkun luotettavan ihmisen kanssa. Hakeudu lääkäriin. Jos et saa ymmärrystä, niin hakeudu toiselle lääkärille. Älä luovuta. Koskaan ei tiedä mitä hyvää on tulossa, vaikka sitten vuosienkin taistelun jälkeen.

Vierailija

Olen saanut osakseni niin yksityiskohtaista haukkumista, ja ihan aikuiselta ihmiseltä viimeisin, jopa nenäni on haukuttu täysin. En osannut sitäkään aiemmin niin hävetä, mutta se on kuulemma liian lyhyt ja ruma. Mä olen nyt nähnyt tämän elämän. Mä en enää jaksa yhtään mitään, liika oli liikaa.

Vierailija

Olen aikoja sitten ruvennut päästämään toisten aivopierut suoraan Saharaan, joten ajattele vielä enemmän omilla aivoillasi - ja sinähän jaksat kun kaikki muutkin täällä jaksavat keppuroida!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tiedä totuutta minun elämästäni. Tai oikeastaan on joku esim. tapailemani mies, mutta eivät kai tajua tai välitä.

Ei kukaan voikkaan tietää totuutta kenenkään elämästä. Ei, vaika kertoisi asoitaan rehelliesti, siltikään ei voi tietää tarkalleen, miltä toisesta tuntuu.

Vierailija

Ammattini on haukuttu, elämäntilanteeni on haukuttu, ongelmiani on ivattu ja minua on haukuttu vielä lisää täysin vailla inhimillisyyttä, jopa hiuslaatunikin on haukuttu, kasvojeni malli nenää myöten, luonteeni. :( Minua on huiputettu useaan kertaan saman ihmisen taholta kieroin tavoin, yksityisyyttäni on loukattu. Ennen jaksoin löytää valon jostain, minussa eli sitkeä huumorintajukin, se oli ja eli, mutta nyt tiedän, ymmärrän ja käsitän. Ymmärrän kaiken. Jokin meni monta vuotta sitten niin rikki, sitten olin vain puolielossa mutta nyt käsitän kaiken. Säästäkää sananne. Ne ovat turhia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ammattini on haukuttu, elämäntilanteeni on haukuttu, ongelmiani on ivattu ja minua on haukuttu vielä lisää täysin vailla inhimillisyyttä, jopa hiuslaatunikin on haukuttu, kasvojeni malli nenää myöten, luonteeni. :( Minua on huiputettu useaan kertaan saman ihmisen taholta kieroin tavoin, yksityisyyttäni on loukattu. Ennen jaksoin löytää valon jostain, minussa eli sitkeä huumorintajukin, se oli ja eli, mutta nyt tiedän, ymmärrän ja käsitän. Ymmärrän kaiken. Jokin meni monta vuotta sitten niin rikki, sitten olin vain puolielossa mutta nyt käsitän kaiken. Säästäkää sananne. Ne ovat turhia.

Olisi varmaan korkea aika sinun vaihtaa seurapiiriä.

Esimerkiksi varmaan jossain Jamaikalla on aika positiivisen oloista porukkaa ja nenien muotoja löytyy joka lähtöön niin ei sun tarvitse sitäkään kritiikkiä hautoa. Lopeta vikinä ja ala säästämään. Now.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos vaan vaihtaisit tuollaiset ihmiset pois läheisyydestäsi?

Vierailija

Kuulostaa pahalta. Yleensä ihmiset haluavat haukkua kateudesta silloin kun ihminen on jotenkin noussut esille joko kauneuden rahan tai muun menestuksen vuoksi.
Eihän oikeasti tavanovaista kovin paljoa kommentoida tai huomioida mitenkään.

Mikähän sun kohdalla on saanut aikaan noin negatiivisen palautteen...?

Nyt on kyllä ihan älyttömän masentava vuodenaika ja talousuutisetkin on ikäviä.

Mulla oli tänään surkea päivä. Kaikki ovat jotenkin negatiivisia ja kateellisia.
Nuoret miehet töissä lähtökohtaisesti vihaavat minua. Olen jotenkin heidän uraputkensa tukkeena.

Vierailija

Nyt alkoi kiinnostaa. Osaatko vihjata että mikä tai minkätyyppinen on ammattisi ?
Oletko lappuliisa, yleinen syyttäjä, isännöitsijä, kiinteistön välittäjä, avioerojuristi, prostituoitu vai mikä ?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat