ihminen jonka asunto on hamstraaja läävä sanoo, että mun pitäisi siivota

Vierailija

Kyseessä juuri tuollainen ihminen. Hänen asunnossa on käynyt sossutkin ja kehottaneet siivoamaan, koska siellä asuu alaikäinen lapsi ei siivonnut ja lapsi asuu nyt isällään.
No kuitenkin olen juuri muuttanut ja siivosin koko aamun ja nyt tuo henkilö tuli kylään ja sanoi, että mun pitää siivota täällä! Ärsyttää sanoin siivoappa ihan itse... Joo olemme sukulaisia siksi suorat puheet. Ärsyttää siksi, että ei ole eka kerta kun sanoo noin. Joudun joka kerta siivota täältäkin sen jälkiä. Että mua ottaa päähän.

Kommentit (11)

Vierailija

Onko teidän pakko olla tekemisissä? Vaikka onkin sukulainen. Yleensä noilla hamstraamisen ammattilaisilla on jotain psyyken ongelmia, elämässä on sattunut jotain, joka on vienyt tasapainottamaan tilaan.
Kai sellaista ihmistä pitäis ymmärtää, olla välittämättä sen kommenteista, jos voi olla välittämättä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei se, että sanojan kämppä on likainen muuta sitä faktaa, että sunkin kämppäsi on. Siivoamaan!

Juuri muuttaneen asunto tuskin on likainen, mutta sotkuinen voi olla. Likainen ja sotkuinen on kaksi eri asiaa.

Vierailija

täällä ei todellakaan ole sotkua kaksi muovikassia on eteisessä odottaa vielä purkua. Ei tää mun mielestä ole kivaa, että keittiön tasot jynssäsin ja tämä tyyppi kävelee hitaasti ja sanoo tossa on jotain ja alkaa raaputtaa kynnellä. Siinä oli ihan pieni kolhu.
t AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hän tietää omasta kokemuksesta mihin tilanne voi johtaa eli hän haluaa estää, ettei sinusta tule hänen kaltaistaan.

Tai sitten hän haluaa päästä pätemään. Haluaa huomauttaa että sinulla on sotkuista jotta hän ei kokisi alemmuuden tunnetta omasta kyvyttömyydestään siivota. Huonoa käytöstä tuo jokatapauksessa on. 

Vierailija

No eikai se välttämätöntä ole olla tekemisissä, mutta en oikein voi välejäkään katkaista. Voihan se olla, että jokunen vuosi menee ennenkuin palaa hermo lopullisesti. Ja kerron vielä, että hän ostaa tavaraa tännekkin sis jotain turhanpäivästä krääsää, rasioita jossa voi säilyttää sen ostamaa krääsää ja kerran osti Jeesus posliini jonkun veistoksen kaikki nää on menny varaston kautta roskiin eikä toi ole edes huomannut tai kysellyt missä sen ostamat rojut on. t ap

Vierailija

Yritä päästää toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Se vika lienee siinä että hän varmaan tajuaa ongelmansa muttei voi sille mitään (koska oikea hamstraus on mt-ongelma), eli teillä on sellainen "tee kuten sanon äläkä kuten teen" -asettelu. Tai sitten hän vain haluaa päteä ja tuntea itsensä paremmaksi sinun kustannuksellasi.

Anyway. Yritä suhteuttaa hänen kommenttinsa siihen mikä hän ja hänen taustansa on ja olla ottamatta itseesi. Ei säästääksesi häntä vaan ihan itseäsi, jos ei ole mahdollisuutta katkaista välejäkään.

Tsemppiä.

Vierailija

Älä välitä. Tiedät itse ettei ole sotkuista. Sukulaisuussuhteen ja teidän välien takia välität hänen sanoistaan enemmän kuin pitäisi. Arvaan, että hän on sinun äiti tai sisko. Näiden sanat sattuvat enemmän kuin muiden.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Älä välitä. Tiedät itse ettei ole sotkuista. Sukulaisuussuhteen ja teidän välien takia välität hänen sanoistaan enemmän kuin pitäisi. Arvaan, että hän on sinun äiti tai sisko. Näiden sanat sattuvat enemmän kuin muiden.

Juuri samat sukulaissuhteeet kävi omassakin mielessä! :D Että ei oikein voi olla tapaamattakaan, ja sitten ehkä hetki menee paremmin ja sitten taas tulee kuin märkä rätti naamaan se päteminen. Juuri kun on ehtinyt toivoa että ehkä tää tästä vielä. Ja kyseiselle ihmiselle ei voi sanoa mitään kun hän loukkaantuu pyhästi.

Samanlaista asetelmaa täällä, mutta aiheena ei ole siivous. Toisesta korvasta sisään, toisesta ulos, hengittelyä ja hymyä. Älä vain anna hänen lytätä sinua, koska kuten edellinenkin kommentoija sanoi, sinä tiedät itse millaista sinun luonasi on.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat