Miksi kaikki mun suosikkinäyttelijät rupeavat ikääntyessä sekoilemaan? Esim. Bill Cosby ja Rowan Atkinson? :-(

Vierailija

Mä niin tykkäsin molemmista, mutta nykyään ei voi enää sanoa samaa.

Yhyy, Mr. Bean oli ihana! :`(

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä Atkinson on tehnyt?
Palstan huomioon ottaen ei yllättäisi, jos ap:ta vituttaisi Atkinsonin nuori naisystävä. Nuori toki vain Atkisonin ikään verrattuna.

Vierailija

Mitäs sekoilua toi Atkinsonin touhu muka on. Ehkä jonkun ikäkammoisen mielestä, mutta mistäs sinä tiedät mitään noista suhteista tai ihmisistä. Katsot vain ne numerot jutusta ja tuomitset sen perusteella. 

Vierailija

Niin voisi olettaa, että Atkinson ei ole repinyt niitä pultteja ihan ilman mitään syytä. Ihmiset ei tavallisesti poksahtele huligaaneiksi sattumanvaraisesti.

Vierailija

Siis ai mitä Rowan teki sen ex-vaimolle? Otti eron koska rakastui toiseen naiseen. Eikös se ole kuitenkin reilumpaa kuin esim olla vuosikaudet salasuhteessa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis ai mitä Rowan teki sen ex-vaimolle? Otti eron koska rakastui toiseen naiseen. Eikös se ole kuitenkin reilumpaa kuin esim olla vuosikaudet salasuhteessa?
Ei saa, kun se on niinku selkeesti ihan liian nuori se uus nainen! Ja rumakin vielä! Kyllä minä tiedän Rowania paremmin!

Vierailija

No hieman jos sitä suhteellisuudentajua peliin, mammat. Vaikka teitä ahdistaa ja pelottaa mahdollisuus siitä, että teidät vaihdetaan nuorempaan, oli se sitten nätimpi tai rumempi tai tyhmempi, sen ei pitäisi kuitenkaan sumentaa sitä tosiasiaa, et nämä Atkinsonit ja Harrisonit ovat kuitenkin eri asia kuin tällaiset cosbyt, savillet ym. raiskari- ja pedoniljakkeet,

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Harrison Ford kuuluu samaan kastiin. Teki aivan saman tempun kuin Rowan.
Niin mitä sitten, hetkauttaa sinun elämääsi varmaan vitun paljon mitä joku Harrison Ford tai Atkinson tekee.

Vierailija

Tää oli huvittava

"Ex-vaimo Sunetra Sastrylle myönnettiin avioero vain 65 sekunnissa Atkinsonin ”kohtuuttoman käytöksen” perusteella".

Kauanko siinä yleensä sitten menee, 68 sekuntia? 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat