Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka yleistä on että uskovaisen perheen lapset kiroilevat

Vierailija

Eikö näiden pitäisi näyttää esimerkkiä näille ei-uskovaisille suun aukojille?

Kommentit (8)

Vierailija

Onpa kummallinen kysymys. Eihän se, että lapsi on kasvanut uskovaisessa perheessä, edes takaa sitä, että hän itse on uskovainen. Millaista vastausta sä tähän odotat, jotain prosenttilukua vai?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onpa kummallinen kysymys. Eihän se, että lapsi on kasvanut uskovaisessa perheessä, edes takaa sitä, että hän itse on uskovainen. Millaista vastausta sä tähän odotat, jotain prosenttilukua vai?

Kyllä nämä pienet alakouluikäiset ovat uskovaisia jos vanhemmatkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä pieni alakoululainen ymmärrä vielä, mitä kaikkea sinun mielestäsi kuuluu uskvaisen ihmisen käytökseen. Lopeta tuo kyttääminen. Lapsi on lapsi, vaikka olisi uskovaisestakin perheestä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä tiedän yhden uskovaisen perheen lapsen, joka kiroilee ja ryyppää ja varastelee.

Siis oo äm gee. Miten voi olla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä pieni alakoululainen ymmärrä vielä, mitä kaikkea sinun mielestäsi kuuluu uskvaisen ihmisen käytökseen. Lopeta tuo kyttääminen. Lapsi on lapsi, vaikka olisi uskovaisestakin perheestä.

Käytös voi usein olla päinvastaista mitä luulisi

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Käytös voi usein olla päinvastaista mitä luulisi

Miten niin "mitä luulisi"? Mistä on peräisin tämä ajatus, että uskovaisen perheen lapset käyttäytyisivät jollain tietyllä tavalla?

Vierailija

Olen uskovasta perheestä ja itse uskova vanhemmat ei kiroile. Itse kiroilen harvoin mulla on temperamentti sellainen että joskus palaa käämit.olen siis tavallinen ihminen vikoineen jumala ymmärtää puuttee ja luonnetyyppini.tällä kirjoituksella en ihannoi huonoa kielenkäytttöä

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat