Auttakaa drinkin kanssa! Nimeltään Bluudimery tms.
Eli meillä on tulossa kaveriporukan kesken pikkujoulut, joissa jokaisella on jokin pieni homma. Minulle osui drinkkien teko. Kaverit ehdottivat tuota drinkkiä (Bluudimery) koska on kuulemma punaista, mutta en löydä netistä mistään sen ohjetta. Osaisiko joku neuvoa siihen tulee ja kuinka se tehdään?
Kommentit (23)
Bloodymary. Vodkaa ja tomaattimehua. Juon sitä aina lentokoneessa. Sopii vatsalle.
Googleta Bloody Mary (jos nyt olit tosissasi :)).
Vierailija kirjoitti:
Bloodymary. Vodkaa ja tomaattimehua. Juon sitä aina lentokoneessa. Sopii vatsalle.
Ja chiliä. Kiva potku. Vatsa voi vähän kärsiä...
Bloody Mary drinkkiä kun googletat niin luulis löytyvän.Tomaattimehua ja vodkaa siihen ainakin tulee.Mun juomat on ollu aina niin suolaisia että olen seuraavana aamuna näyttännyt ihan Denny Cranelta niin epäilen että siihen lisätään myös suolaa.
Mene vessaan ja hoe peilin edessä viisi kertaa "bluudimery" ja drinkit ilmestyy.
Vierailija kirjoitti:
Bloody Mary drinkkiä kun googletat niin luulis löytyvän.Tomaattimehua ja vodkaa siihen ainakin tulee.Mun juomat on ollu aina niin suolaisia että olen seuraavana aamuna näyttännyt ihan Denny Cranelta niin epäilen että siihen lisätään myös suolaa.
Jatketaan hoono enklanti siihen tulee worsesterkastiketta ja voi laittaa sellerin varrer. Jotkut laittavat tapascoa, mutta oikea mauste on tuo worsesterkastike
Tän ketjun paras oli ehdottomasti toi että näyttää Denny Cranelta:-DDAion ottaa sen omaan käyttöön!
No tuota ajattelin nyt vielä ilmoittaa että tuli todella tyhmä olo. Siis todella. Kyllä minä Bloody Marysta olen kuullut, mutta jotenkin en osannut yhdistää sitä tuohon kuulemaani ''bluudimeryyn''. Uskomatonta. Ap
Bluu viittaa ehdottomasti siniseen, mustikkalikööri. Dimery on vähän vaikeempi, jos vaikka sävellät rohkeasti maitoa ja pontikkaa. Pirtukin käy.
Bloody Mary