Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäköhän naiselle on tapahtunut,että hän inhoaa ruumistaan?

Vierailija
12.11.2015 |

Esim.vaalea nainen inhoaa valkoista ihonväriään,tai normaali nainen kokee itsensä epämuodostuneeksi tms.Mistä voi juontua ko.asiat?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumistaan? Miten kuollut voi inhota?

Vierailija
2/10 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on istuttanut sen idea hänen päähänsä. Eli kiusattu! Piilovittuilu, ikävät kommentit jne, puolihuolimattomat heitot

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartalo on parempi ilmaisu, huomattavasti parempi. Ihan vain vinkkinä vastaisuuden varalle.

Vierailija
4/10 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun ihmisen pitäisi oppia arvostamaan itseään, on annettu ymmärtää, että pitäisi olla toisenlainen. Tämän kokoee nykään valtaosa nuorista tytöistä.

Toinen on, että myöhemmässä ja vähemän herkässä vaiheessa sattuu jotain tuhoisaa. Raiskaus, alistava parisuhde, pysyvä epäonnistuminen jossain tärkeässä fyysisessä (tai joskus henkissäkin) asiassa. Näitä vi olla esi kohtukuolemat, lapsen synnytyskuolema, jne

Vierailija
5/10 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskuntamme suorastaan kannustaa ihmisiä inhoamaan itseään. Jokainen, joka ei osta tuotteita x ja y ja sovi muottin z on ruma. Haluatko olla ruma ja toisten pilkan kohde? Muista, että ulkonäkö on tärkeintä. Vaikka ihminen olisi kuinka lahjakas hyvänsä, hän ei ole mitään ilman edustavaa ulkokuorta. No, haluatko olla ruma? Haluatko todella? Sitähän minäkin.

Vierailija
6/10 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bunny Boy kirjoitti:

Yhteiskuntamme suorastaan kannustaa ihmisiä inhoamaan itseään. Jokainen, joka ei osta tuotteita x ja y ja sovi muottin z on ruma. Haluatko olla ruma ja toisten pilkan kohde? Muista, että ulkonäkö on tärkeintä. Vaikka ihminen olisi kuinka lahjakas hyvänsä, hän ei ole mitään ilman edustavaa ulkokuorta. No, haluatko olla ruma? Haluatko todella? Sitähän minäkin.

Totta ja meille syötetään jatkuvia mielikuvia täydellisistä ihmistä. Ei ihme, jos Arska tai Liisa ei ole tyytyväisiä, kuka helvetti pystyy näyttämään samalta kuin täydelliset tai photoshopatut ihmiset, ehkä alle prosentti koko maailman väestöstä.

Ja minusta on myös mennyt yhä sairaammaksi mitä me vaadimme myös toisiltamme mitä tulee ulkonäköön, perusarskan ja Lissun vaatimustaso hipoo pilviä.

Vierailija
7/10 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla syynä raiskaus kun olin teini-ikäinen. Inhosin vuosia naisellisuutta itsessäni ja koitin aitä piilottaa, saaden silti huomiota miehiltä. Sairastuin anoreksiaan koska halusin kontrollia ja piiloutua. Nykyään olen tyttyväimen itseeni ja kauniiseen kroppaani ja naiseuteeni. Vuosia vei päästä tähän pisteeseen.

Vierailija
8/10 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry kirjoituavirheet oon mobiililla. Nro 8

Vierailija
9/10 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hottikset on hyvä esimerkki kuinka sekaisin jotkut on nykyään, elämä pelkkää pinnallista höpönlöpöä ja sen ympärillä koko elämä pyörii. 

Vierailija
10/10 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli syynä kodin kuritusväkivalta, siis todella oikeaa väkivaltaa.