Miksi jotkut miehet välillä katselee ja sitten käyttäytyy

Vierailija

yhtäkkiä ihan kummasti tai mulkaisee vaan. Ja sitten taas ei ole huomaavinaan, ja sitten taas hymyilee ja katselee. Ja seuraavalla kerralla kävelee ohi ja pyörittää silmiään? Kummaa käytöstä, mikä syy?

Kommentit (6)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Koska et ole näyttänyt heille vihreää valoa heidän tehdessään aloitteen. Jättäneet kohteliaasti sitten rauhaan...
Ootko varma? -ap

Vierailija

Koska ihmisillä vaihtuu fiilikset päivän ja tilanteen mukaan. Joskus etäämmältä on turvallisempaa hymyillä ja jossain intiimimmässä tilanteessa se tuntuisi kiusalliselta. Tai sitten on tunne että ei ole saanut vastakaikua ja siten ei viitsi alkaa hymyilemään sen vuoksi. Syitä on monia.

Vierailija

Suunnilleen noin minä toimin ihastuneena. Joskus jopa olen yrittänyt katsoa ihastusta silmiin ja lopputulos on se, että alkaa hymyilyttää, mutta koska en kehtaa hymyillä niin ilmeeni on lähinnä samanlainen kuin ummetuksesta kärsivällä murmelilla.

Syitä tuohon huomiotta jättämiseen on ujous, liian nopeasti eteen tuleva tilanne ja epävarmuus. Ja jos se nainenkaan ei anna mitään takaisin niin ei siinä huvita paljoa edes katsella ja nolata itseään.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Suunnilleen noin minä toimin ihastuneena. Joskus jopa olen yrittänyt katsoa ihastusta silmiin ja lopputulos on se, että alkaa hymyilyttää, mutta koska en kehtaa hymyillä niin ilmeeni on lähinnä samanlainen kuin ummetuksesta kärsivällä murmelilla.

Syitä tuohon huomiotta jättämiseen on ujous, liian nopeasti eteen tuleva tilanne ja epävarmuus. Ja jos se nainenkaan ei anna mitään takaisin niin ei siinä huvita paljoa edes katsella ja nolata itseään.

Terveisin Naispelko22

Toka virke sai mut nauramaan. Kiitos. Mutta näin se menee naisillakin. -ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat