Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut miehet välillä katselee ja sitten käyttäytyy

Vierailija
12.11.2015 |

yhtäkkiä ihan kummasti tai mulkaisee vaan. Ja sitten taas ei ole huomaavinaan, ja sitten taas hymyilee ja katselee. Ja seuraavalla kerralla kävelee ohi ja pyörittää silmiään? Kummaa käytöstä, mikä syy?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska et ole näyttänyt heille vihreää valoa heidän tehdessään aloitteen. Jättäneet kohteliaasti sitten rauhaan...

Vierailija
2/6 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska et ole näyttänyt heille vihreää valoa heidän tehdessään aloitteen. Jättäneet kohteliaasti sitten rauhaan...

Ootko varma? -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihmisillä vaihtuu fiilikset päivän ja tilanteen mukaan. Joskus etäämmältä on turvallisempaa hymyillä ja jossain intiimimmässä tilanteessa se tuntuisi kiusalliselta. Tai sitten on tunne että ei ole saanut vastakaikua ja siten ei viitsi alkaa hymyilemään sen vuoksi. Syitä on monia.

Vierailija
4/6 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen noin minä toimin ihastuneena. Joskus jopa olen yrittänyt katsoa ihastusta silmiin ja lopputulos on se, että alkaa hymyilyttää, mutta koska en kehtaa hymyillä niin ilmeeni on lähinnä samanlainen kuin ummetuksesta kärsivällä murmelilla.

Syitä tuohon huomiotta jättämiseen on ujous, liian nopeasti eteen tuleva tilanne ja epävarmuus. Ja jos se nainenkaan ei anna mitään takaisin niin ei siinä huvita paljoa edes katsella ja nolata itseään.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
5/6 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suunnilleen noin minä toimin ihastuneena. Joskus jopa olen yrittänyt katsoa ihastusta silmiin ja lopputulos on se, että alkaa hymyilyttää, mutta koska en kehtaa hymyillä niin ilmeeni on lähinnä samanlainen kuin ummetuksesta kärsivällä murmelilla.

Syitä tuohon huomiotta jättämiseen on ujous, liian nopeasti eteen tuleva tilanne ja epävarmuus. Ja jos se nainenkaan ei anna mitään takaisin niin ei siinä huvita paljoa edes katsella ja nolata itseään.

Terveisin Naispelko22

Toka virke sai mut nauramaan. Kiitos. Mutta näin se menee naisillakin. -ap

Vierailija
6/6 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykiikö miehellä nenä ylöspäin, se on paha merkki!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan