Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi neitsyitä kiusataan ja halveksutaan?

Vierailija

Jos joku aikuinen nainen sanoo olevansa neitsyt, niin muut naiset eivät yleensä tästä tykkää. Miten jonkun neitsyys voi häiritä noin paljon? Onko se kateutta, ettei itse ole enää neitsyt, mutta joku on pysynyt neitsyenä niinkin pitkään? Kaikkihan me menetetään neitsyys eri aikoina. Ei ole mitään yhtä ikää, mihin mennessä neitsyys pitää olla menetetty. Ja toiset haluavat pysyä pitkään neitsyinä, miten se on muilta pois?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Vähän sama se taitaa olla miestenkin kesken. Jos kertoo olevansa neitsytpoju niin alkaa vittuilu. Eikö porukka tajua, että se oma kelpaamattomuus saattaa olla monelle arka paikka? Vai pitääkö taas nostaa sitä omaa itsetuntoaan toisen kustannuksella?

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Myös miehet vihaa neitsyitä. Neitsyellä on arvoa miehelle vasta sitten, kun mies haluaa nopeasti naimisiin "puhtaan" naisen kanssa. Normaali mies ei saa neitsyestä mitään irti, koska ei saa pillua. Normaali mies myöskin haluaa siltä neitsyeltä pillua ennen naimisiinmenoa. Ideana kuitenkin on, että naisen pitää olla neitsyt, mutta antaa vain tälle yhdelle miehelle ja antaa mahdollisimman pian.

Vierailija

Mua ainakaan haittaa jos joku on neitsyt? Mun mieskin oli ennen kuin alettiin seurustella ja hänellä ikää 24v

Vierailija

Itse en halveksi tai kiusaa neitsyitä, mutta pidän sitä suuressa arvossa. Aikuisen neitsyen kohdatessa jotenkin harmittaa, että itse menetin neitsyyteni jo 19-vuotiaana. Minusta se on vaan jotenkin niin hieno asia ja arvostan sitä suuresti, mikäli kyseessä on oma päätös eikä se, ettei ole saanut ketään panemaan itseään yrityksistä huolimatta.

Vierailija

Minua ei voisi vähempää kiinnostaa, seksi niin ylimainostettua paskaa, että en ymmärä mistä ihmiset edes vaahtoaa.

Vierailija

Missä yhteyksissä tuosta edes puhutaan? Keskustelupalstoillako olet pahoittanut mielesi? Pysy poissa noilta nuorten miesten (ja naisten) älykääpiöpalstoilta, niin ei tarvitse osallistua hölmöihin kiusaamisrinkeihin.

Minä olin neitsyt 21-vuotiaaksi asti, eikä kukaan ole koskaan missään yhteydessä kysynyt minulta asiasta tai edes maininnut sitä.

Vierailija

Mikähän taas pakottaa kertomaan yksityisasioitaan? Eivätkö ihmiset osaa mistään pitää suutaan kiinni, kun oma naimisen tilakin pitää kuuluttaa ympäristölle?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hassuja molemmat
Kuinka asia tulee puheeksi....

Sitä minäkin ihmettelen. En ole koskaan ko asiasta kenellekään avautunut ja kukaan ei ole minulle kertonut olevansa vielä neitsyt. Missä piireissä ko asiaa käsitellään?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikähän taas pakottaa kertomaan yksityisasioitaan? Eivätkö ihmiset osaa mistään pitää suutaan kiinni, kun oma naimisen tilakin pitää kuuluttaa ympäristölle?

Kyllähän naiset puhuvat paljon panemisistaan keskenään. On aika selkeää, että jossain vaiheessa selviää, ettei se yksi ole ikinä pannut. Tuskin kukaan nyt huvikseen rupeaa neitsyydestään puhumaan vaan se tulee esille muiden seksikeskustelujen lomassa, kun yhdeltä ruvetaan tivaamaan lempiasennosta tai viimeisestä seksikerrasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Täsmälleen samoin ajattelin vastata. Pakkoko on ympäriinsä pildensä tilanteesta huudella? :D Kerrotko samalla tapaa myös peräpukamistasi tai nännien mahdollisista karvoista? Hauskasti vetäisit sekaan myös kateellisuuden - sehän se tottakai on syypää tähänkin ongelmaasi. Huokaus.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllähän naiset puhuvat paljon panemisistaan keskenään. On aika selkeää, että jossain vaiheessa selviää, ettei se yksi ole ikinä pannut. Tuskin kukaan nyt huvikseen rupeaa neitsyydestään puhumaan vaan se tulee esille muiden seksikeskustelujen lomassa, kun yhdeltä ruvetaan tivaamaan lempiasennosta tai viimeisestä seksikerrasta.

Missä porukoissa oikein liikut jos tuollaisia puhutte? Emme puhuneet moisia edes opiskeluaikoina silloin parikymppisinä saati nyt 30+.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tuota noin... Missä piireissä sinäkin liikut? Ja ikää taitaa olla peräti 16 vuotta. XD

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat