Auttakaa mua löytämään talvitakki!

Vierailija

Olen lähdössä Lempäälän Idiotparkiin ja sieltä pitäisi löytyä jonkunlainen takki. Haluaisin parka-mallisen. Maksimihinta 200 e. Partioaitan valikoimat katselin, kaikki olivat liian kalliita. Auttakaa ja ehdottakaa!

Kommentit (5)

Vierailija

Ei kun ihan oikeesti. Mulla ei oo hirveän kauaa siellä shoppailla. Jos joku tuntisi kauppoja paremmin ja tietäisi, mitä merkkejä jossain tietyssä kaupassa myydään. Kun ei huvittaisi mennä sinne Henkkamaukalle, vaan ostaa joku vähän laadukkaampi takki.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tilaa netistä. Laajempi valikoima ja todennäköisesti saat halvemmalla kuin suomalaisesta ostoshelvetistä.

Mä haluan sovittaa ja katsoa peilistä. Inhoan palauttelua. Ei se sen nopeampaa hommaa ole, kun ei voi edes katsoa, onko tuo mulle tai mun vartalolle sopiva takki, tai onko tarpeeksi pitkät hihat (mulla on tosi pitkät käsivarret). Kuvassa kuitenkin näyttää tosi erilaiselta kuin luonnossa, eikä voi materiaalinkaan perusteella hylätä heti kättelyssä.

Ap

Vierailija

cubuksella on ihan kivan näkösiä parka takkeja hinta tais olla n. 80e.  Mää en kyllä ymmärrä tota netistä tilaamisen kauhua ku mikäs siinä ku sovittaa kämpillä ja pallauttaa vaa jos ei oo hyvä. Mää mielummin tilaan ite netistä ku alan pörrää kaupoissa jossa vaan alkaa vituttaa ne pukukopit :D Mutta nii, cubuksella ainaki. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat