Onko ok että kuorsaava suuttuu?

Vierailija

Olemme lähdössä kaverini kanssa pitkäksi viikonlopuksi Pariisiin ensi keväänä. Nyt matkaa ja majoitusta varatessamme on käynyt ilmi minusta tosi kummallinen juttu eli ettei kaverini osoita minkäänlaista ymmärtämystä sitä kohtaan, etten pysty olemaan hänen kanssaan samassa huoneessa, vaan meillä on oltava eri huoneet. Hän kuorsaa niin kovaa, että se on verrattavissa erittäin kovaääniseen puheeseen. En pysty nukkumaan hänen kanssaan samassa huoneessa.

Kaverini loukkaantui kun sanoin siitä. Onko se jotain hirveää jos sanoo toisen kuorsauksesta? En ala matkaani pilaamaan väsymyksellä. Ehkä on ihmisiä, jotka pystyvät nukkumaan todella kovaa kuorsaavan (karjumiseen rinnastetavissa) ihmisen viressä, minä en!
Eikö tällaisestä voi sanoa?

Kommentit (6)

Vierailija

En mä itse ainakaan loukkaantuisi, ymmärtäisin täysin. Me nukutaan miehen kanssa aina eri huoneessa, koska en yksinkertaisesti pysty nukkumaan samassa.

Vierailija

Älä pilaa matkaasi. Olen yrittänyt nukkua kuorsaavan mieheni kanssa samassa huoneessa matkoilla ja vaikka minulla on oman korvan muotilla tehdyt kalliit korvatulpat, ei nukkumisesta tule mitään. Suosittelen eri huoneiden varaamista.

Vierailija

Anna suuttua ihan rauhassa, hän on idiootti. Varaat tietenkin oman huoneen! Uni on tärkeä asia, ja riita on varsinkin varma sitten, jos monta yötä menee valvoessa toisen kuorsaamisen takia.

Vierailija

Kuorsaaja ei halua myöntää, että hänellä on sellainen tapa. Monet häpeävät taipumustaan. Olen täysin varma siitä, että miehelläni on uniapnea, mutta hän ei suostu menemään tutkimuksiin. Suuttuu vaan minulle ja kieltää kaiken. Olen siis sellaisessa ammatissa, että tunnistan uniapnean.

Vierailija

Et tietenkään ala matkaasi pilaamaan kuorsaajan takia. Me nukumme miehen kanssa eri huoneissa mutta matkoilla olemme samassa huoneessa säästösyistä. Mutta on se kyllä ihan tuskaa. Ensi kerralla kyllä ajattelin varata erilliset huoneet.

Vierailija

Säästöstä tässäkin on kyse. Onhan hotellit kalliita Pariisissa, myönnän sen toki. Olisi minustakin ihan kiva olla samassa huoneessa. Vielä sängyissä loikoillessa jutella jne. Mutta kun ei siitä nukkumisesta tule kertakaikkiaan mitään, kun kuorsaus alkaa heti hänen nukahdettua ja jatkuu tuntikausia tauotta.
Exäni ei myöskään tajunnut, miten kuorsaus voi muka häiritä toista? Laittaa silmät kiinni ja nukkuu vaan!
-ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat