Miehet on ihania!
Ilman miehiä elämällä ei olisi mitään annettavaa.
Kommentit (6)
Itselleen mieluisia vastauksia saa, kun kirjoittaa ne itse omaan aloitukseensa.
t. Aaveen oraakkeli
Niin te naisetkin olette <3
Sinkku25
Niin totta! Miehet on elämän suola💜 Mitä tästä elämästä oikeasti tulisikaan, jos joutuisi sen vain naisten seurassa viettämään? Pelottavaa edes ajatella. Seksistä nyt tietty puhumattakaan. Kyllä miehet on vaan niin ihania, sekä yläpäästä että alapäästä:)
N32v
Vierailija kirjoitti:
Niin totta! Miehet on elämän suola💜 Mitä tästä elämästä oikeasti tulisikaan, jos joutuisi sen vain naisten seurassa viettämään? Pelottavaa edes ajatella. Seksistä nyt tietty puhumattakaan. Kyllä miehet on vaan niin ihania, sekä yläpäästä että alapäästä:)
N32v
😘
M24
Vierailija kirjoitti:
N32v
Samaa mieltä tosin ajattelen sen naisista. M 44 v joka todella tykkää naisista. Vaikka saisin suunnitella itse en muuttaisi naisissa mitään. Okei välillä aika hankalia mutta niinhän sitä on itsekkin. Jos nyt miehet on elämän suola niin naiset on sokeri. Yhdessä me saadaan kaikesta maistuvampaa.
Olen niin häkeltynyt, että en tiedä mitä sanoa. 1000 avausta lukenut miehistä, tämä on yksi harvoista jossa sanotaan jotain positiivista miehistä. Yllättävä avaus.