Voi saatana, tukkaa on lähtenyt vaikka kuinka paljon

Vierailija

"Minulla on pitkät, paksut ja hyväkuntoiset hiukset" - eiku. Sain toisen lapseni puolitoista vuotta sitten. Ensimmäisen lapsen kohdalla hiustenlähtö alkoi välittömästi synnytyksen jälkeen ja kesti puoli vuotta. Leikkasin hiukset lyhyiksi. Kasvatin taas hiukset pitkiksi. Toisen lapsen jälkeen hiustenlähtö alkoi vasta kuukausi - kaksi synnytyksen jälkeen ja kesti pari kuukautta. Ei tarvinnut leikata hiuksia, vaikka hieman ohenivatkin. Mutta uusi sulkasato tuli kuin varkain. Nyt se on (kai) ohi, mutta hiukset näyttävät omiin silmiini aika ohuilta. Lisäksi joka puolella hapsottaa eri pituisia lyhyitä hiuksia, joko vuoden takaisesta karvanlähdöstä (yli 10 cm pitkiä) tai tästä tuoreemmasta (1-2 cm pitkiä). Näytän tosi kivalta! Jee!

Kommentit (4)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä sä apina kiroilet? Rääväsuu wt-ämmäkö se siellä?

Vastauksesi oli ilmeisesti jonkinlaista ironiaa?

Ap

Vierailija

Ei tuo kovin pahalta kuullosta. Syö biotiinia niin saat boostia hiusten kasvuun. Mulla lyhyet, luonnostaan ohuet hiukset. Imetin lasta pitkään ja sen lopettamisen jälkeen hiukset ohenivat. Sitten iski stressi, olin huolissani lähiomaisestani ja lapseni kehityksestä. Varsinkin päälaelta hiuksia lähti paljon ja päälaki paistoi. Tilanne on nyt parempi mutta ennalleen tilanne ei kyllä koskaan palaudu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei tuo kovin pahalta kuullosta. Syö biotiinia niin saat boostia hiusten kasvuun. Mulla lyhyet, luonnostaan ohuet hiukset. Imetin lasta pitkään ja sen lopettamisen jälkeen hiukset ohenivat. Sitten iski stressi, olin huolissani lähiomaisestani ja lapseni kehityksestä. Varsinkin päälaelta hiuksia lähti paljon ja päälaki paistoi. Tilanne on nyt parempi mutta ennalleen tilanne ei kyllä koskaan palaudu.

No ei se kuulosta, mutta ärsyttää silti, kun tukasta on hyvää vauhtia tulossa liru. Mä luulen, että keho ei tykkää yhdistelmästä imetys (vaikka imetän tosi vähän), kuukautiset ja huono ruokahalu.

Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat