Kenellä seinä-wc? auttakaa minua sen anatomiassa...

Vierailija

Tää blondi ei ymmärrä seinä wc:n anatomiaa... Pystyykö joku viisaampi (mieluummin sellainen kuka on vierestä seurannut kun seinä-systeemi on rakennettu) selittämään minulle. Olen yrittänyt tutkia netistä ohjeita seinä-wc:n asennukseen ja tiedän että pitää vesieristää, pitää olla vuotoputki jne. Mutta tästä vesieristyksestä meni mulla ja remppamiehellä sukset ristiin: Hän koteloisi tekisi kotelon vanerista ja vesieristäisi sen, mutta mun mielestä fyysisesti ei ole mahdollista vesieristää tuollaista koteloa tiiviiksi. Eli takaseinän ja takakulmat vielä saa eristettyä (ja tästä systeemistä on kyllä paljon kuvia), mutta sitten pitäisi laittaa seinälevy paikoilleen, niin eihän etukulmia saa tiivistettyä eikä sitä seinää mikä tulee seinäksi eli sen takaosaa mihin pönttö jää ja mikä kaakeloidaan. Ymmärtääkö joku mitä yritän selittää....?
Tämä pönttö olisi siis tulossa ihan seinän sisään, ei mihinkään ulkoiseen koteloon.
En haluais että vuodon sattuessa kaikki valuu rakenteisiin koska telineen etuosaa ei pystytty eristämään.

Kommentit (3)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En nyt ymmärrä. Miten se pönttö voi mennä seinän sisään? Onko se joku piilopönttö?

siis se KOTELO/ TELINE jää seinän sisään.

AP

Vierailija

Vesisäiliö on siis seinän sisällä.

Se etuseinä on tarkoituskin jättää vesieristämättä, jotta havaitset seinän sisäisen vuodon heti. Eli "lattia" jatkuu pytyn alta seinän alle ja vesisäiliön alle. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat