Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menenkö tapaamaan pitkäaikaista nettituttua?

Vierailija

Olen kirjoitellut eräällä netin deittisivustolla kolme vuotta miehen kanssa, jota olen menossa tapaamaan. Mies on kiinnostanut koko ajan mutta olen pitänyt välimatkaamme (250 km) liian suurena. Jostain syystä törmään tähän mieheen deittipalstalla yhä uudelleen vaikka hänkin sanoo käyvänsä siellä vain harvakseltaan. Onko mies kohtaloni? Nyt tekisi mieli ottaa selvää? Kannattaako matka tehdä?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Hyvät miehet eivät roiku kolmea vuotta deittisaiteilla. Todnäk hän on varattu, ja piristää siellä itseään

Vierailija

Kai olet 100% varma ettei mies ole esimerkiks varattu ja haluaa vaan sitä yhtä asiaa..? Noilla deittisivuilla kun valitettavan paljon näkee myös tätä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hyvät miehet eivät roiku kolmea vuotta deittisaiteilla. Todnäk hän on varattu, ja piristää siellä itseään

Totta. Hyvät miehet totevat muutaman kuukauden jälkeen "voi vittu mitä paskaa" ja poistuvat paikalta. 

Vierailija

Olen ajatellut, että lähempää pitäisi löytyä. Ei vaan ole löytynyt. Lisäksi meillä on erilainen koulutustausta ym. Ajatukset menevät kyllä hyvin yksiin. Olen myös pettynyt useasti näihin nettituttavuuksiin tavatessa. Ehkä se vaikuttaa taustalla. Ap

Vierailija

250km ei ole mikään maailman pisin välimatka, jos muuten synkkaa. Käy tapaamassa. Sittenpä tiedät kantsiiko unohtaa vai pohtia teidän mahdollisuuksia uudestaan.

Vierailija

Hän ei roiku siellä vaan käy omien sanojen mukaan harvakseltaan kuten minä. Olin itse viimeksi kuukauden ja hän tuli palstalle viimeisellä viikolla. Tuntui ihmettelevän, että miksi taas törmäämme. Enkö itse ole "hyvä" nainen kun "roikun" samalla tavalla siellä kolme vuotta? Ap

Vierailija

Ihan oikeesti nyt, jos mies olis kaikinpuolin normaali ja hyvä mies se ei olis sielä deittisivulla kolmea vuotta pyörinyt. Järki käteen.

Vierailija

Ai oletkin niitä ihmisiä jotka pilaavat kaiken jos esim. koulutustausta ei ollutkaan juuri se mitä toivot. Hänellä? Vai siis sinulla itselläsi? No älä mene.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeesti nyt, jos mies olis kaikinpuolin normaali ja hyvä mies se ei olis sielä deittisivulla kolmea vuotta pyörinyt. Järki käteen.

Miksi muuten ihmisen pitäisi olla kaikin puolin normaali? Epänormaaliko ei voi olla ns. hyvä? Pitää siis olla normaali, jotta voisi elää kaikin puolin kiihkottoman ja sellaisen tavattoman normaalin elämän, jonka jälkeen joutuu normaalilla tavalla normaaliin tuhkapurkkiin ja kaikki muistavat, tai kukaan ei muista, kuinka normaali, hajuton ja mauton henkilö hän aina olikaan.

Vierailija

Oletko esim tän miehen fb-kaveri? Oletteko vaihtaneet puhnro ja jos niin oletko tarkistanut numeropalvelusta että se ei ole mikään prepaid liittymä salasuhteiden ylläpitoa varten? Tiedätkö miehen kokonimen? Itse vahingosta viisastuneena suhtaudun todella varauksella nykyään noihin deittipalvelu miehiin kun suurin osa siellä tuntuu olevan varattuja miehiä piristämässä tylsää työpäivää.

Vierailija

En toivo mitään erityistä koulutustaustaa. Totesin vain, että meillä on eroavaisuuksia esim. koulutustaustan suhteen. Harva duunarimies kestää akateemista naista. Minä en arvostele ihmisiä koulutuksen suhteen. Ap

Vierailija

Tiedän miehen fb-sivun ja koko nimen, asuinpaikan ja puhelinnumeron. En ole ottanut häntä vielä fb-kaveriksi koska en ota vieraita ihmisiä. Myöhemminkin ehtii. Ap

Vierailija

Oletko miettinyt vara suunnitelmia huijarin varalle? Menetkö julkisella kulkuneuvolla ? Yöpymispaikka ? Ensimmäinen tapaaminen jossain julkisella paikalla ettei pääse tekeen mitään tyhmää

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat