Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusin Seiska: Karalahden salalapsen äiti näkee nälkää, Nanna vaati

Vierailija
12.11.2015 |

katkaisemaan välit. " -Jere hylkäsi lapsensa kuin olisi vienyt roskat ulos, Karalahden eksä Oksana lataa". -- Jere ei välitä tyttärestään tippaakaan. Häntä ei kiinnosta onko Stellalla ruokaa tai katto päänsä päällä".
Aiemmin Jere oli luvannut huolehtia lapsesta taloudellisesti. Uuden liiton myötä asiat muuttuivat, Jere ei vastannut enää puheluihin ja eristi Oksanan sosiaalisesta mediassa. Yhtäkkiä Nanna soitti Oksanalle takaisin, ja ilmoitti ettei hänen miehensä halua olla enää ikinä missään tekemisissä. "Nannan mukaan se, että luotin Jereen, oli oma syyni".

Aika rajua.
Ja tuohon kuvioon nyt uusi lapsi Nannukan kanssa.

Kommentit (553)

Vierailija
221/553 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D

Mä en usko karmaan (kuten Nanna ilmeisesti), joten se siitä. Mä uskon siihen, että kuplassa elävälle paskalle ihmiselle on syytä sanoa suoraan silloin, kun se toimii harvinaisen paskalla tavalla. Tosin nämä oikeasti umpipaskat narsistit eivät tietenkään koskaan näe omassa toiminnassaan mitään vikaa, koska heiltä puuttuu aito kyky empatiaan.

Mutta niille käy aina huonosti.

Siinä on kyse enemmän syy/seurausjutuista kuin ns. karmasta.

Eilen juuri luin narsistien kasvattamien lasten keskustelua siitä mitä niiden vanhemmille sitten kävi, suurin osa on nähnyt vanhempansa kerjäämässä kodittomina, kenelläkään niiden narsistivanhemmista ei käynyt hyvin jne.

Syy/seuraus ja vaikka narsisti ei ymmärräkään miksi niille käy huonosti, niin ei se estä niitä huonoja asioita kasaantumasta niille.

Vierailija
222/553 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh. Nannan instagramissa kuva/teksti karmasta - Tee hyviä tekoja, niin ne tulevat sinulle takaisin. Noin vapaasti suomennettuna. Niin Nanna - mikä olikaan se sun viimeisin "hyvä" tekosi? Ottaa silikonit niillä rahoilla, jotka on pois ukkosi lapsen ruoka- ja vaaterahoista? Soittaa se puhelu lapsen äidille ja ilmoittaa, ettei hän ikinä saa olla enää missään yhteydessä?

Oksettava, oksettava ihmisen irvikuva. Ja tuosta itsekkäästä bimbosta on nyt tulossa muka äiti. Jippii.

Mitäs luulet, kerryttääkö tuo sinun positiivista vai negatiivista karmaasi?

Mä en usko karmaan (kuten Nanna ilmeisesti), joten se siitä. Mä uskon siihen, että kuplassa elävälle paskalle ihmiselle on syytä sanoa suoraan silloin, kun se toimii harvinaisen paskalla tavalla. Tosin nämä oikeasti umpipaskat narsistit eivät tietenkään koskaan näe omassa toiminnassaan mitään vikaa, koska heiltä puuttuu aito kyky empatiaan.

Sen kyllä huomaa, että karmaan et usko. vaikka aika hyvä esimerkki olet siitä, kuinka negatiivisuus ruokkii negatiivisuutta. Mikä on sitä karman toimintaa nykyhetkessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/553 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh. Nannan instagramissa kuva/teksti karmasta - Tee hyviä tekoja, niin ne tulevat sinulle takaisin. Noin vapaasti suomennettuna. Niin Nanna - mikä olikaan se sun viimeisin "hyvä" tekosi? Ottaa silikonit niillä rahoilla, jotka on pois ukkosi lapsen ruoka- ja vaaterahoista? Soittaa se puhelu lapsen äidille ja ilmoittaa, ettei hän ikinä saa olla enää missään yhteydessä?

Oksettava, oksettava ihmisen irvikuva. Ja tuosta itsekkäästä bimbosta on nyt tulossa muka äiti. Jippii.

Nanna itse vai av:lla aiemminkin riehunut siskonsako se tätä alapeukuttaa? :D Kuka muu voisi puolustaa tuollaista ihmissaastaa? Kuka aikuinen, normaalilla empatiakyvyllä varustettu nainen painostaa, tai edes tukee, miestä hylkäämään oman lapsensa?? Säälin syvästi sitä biologistakin lasta tuon halvan itsekkään haaskan kynsissä, tuosta ei ole äidiksi. Yäk.

Kuka normaalilla tunne-elämällä varustettu ihminen voi suoltaa nettiin tuollaista tekstiä, kuin sinä. Huh huh.

Todellakin normaalilla tunne-elämällä varustettu aikuinen, hyväitsetuntoinen nainen, kolmen äiti ja yhden äitipuoli, joka häpeäisi silmät päästään jos oma mies hylkäisi lapsen edellisestä suhteestaan, samoin häpeäisin jos kukaan ystävistäni käyttäytyisi noin kun tää Nannuli, mä ja mun tissit ja laukut ja minäminäminä, viis siitä ahdingossa olevassa 2-vuotiaasta (joka muuten on Nanna-hyvä sen oman kersasi isosiko, halusit tai et).

Eikö noita ihmisiä yhtään hävetä? Joku olennainen palikka puuttuu, ei tuota muu selitä.

Vierailija
224/553 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee nälkää? Vyääh, menis vittu töihin.

Vierailija
225/553 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, oletko sanonut suoraan, vai uhoatko vain vauva-av:lla. Oksanan toiminta netissä ei ainakaan ollut suoraan sanomista nähnytkään, silkkaa valehtelua hästäkeissä.

Vierailija
226/553 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Nanna vaikutti sen Fitnesspäiväkirjan pohjalta todella jalat maassa-tyypiltä. Tykkäsin tosi paljon ja musta Jere ja Nanna sopii hyvin yhteen. Enemmänkin mua ärsyttää toi Jeren "exä", joka on tahallaan pamahtanut paksuksi vain elatusmaksujen perässä. Jos ei oo varaa ruokkia edes itseänsä, niin ei kannata lapsiakaan hankkia. Mä uskon todella, että tämä lapsi ei ollut vahinko. Ainakaan sille naiselle.

Vierailija
227/553 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nanna itse vai av:lla aiemminkin riehunut siskonsako se tätä alapeukuttaa? :D Kuka muu voisi puolustaa tuollaista ihmissaastaa? Kuka aikuinen, normaalilla empatiakyvyllä varustettu nainen painostaa, tai edes tukee, miestä hylkäämään oman lapsensa?? Säälin syvästi sitä biologistakin lasta tuon halvan itsekkään haaskan kynsissä, tuosta ei ole äidiksi. Yäk.

Kuka normaalilla tunne-elämällä varustettu ihminen voi suoltaa nettiin tuollaista tekstiä, kuin sinä. Huh huh.

Todellakin normaalilla tunne-elämällä varustettu aikuinen, hyväitsetuntoinen nainen, kolmen äiti ja yhden äitipuoli, joka häpeäisi silmät päästään jos oma mies hylkäisi lapsen edellisestä suhteestaan, samoin häpeäisin jos kukaan ystävistäni käyttäytyisi noin kun tää Nannuli, mä ja mun tissit ja laukut ja minäminäminä, viis siitä ahdingossa olevassa 2-vuotiaasta (joka muuten on Nanna-hyvä sen oman kersasi isosiko, halusit tai et).

Eikö noita ihmisiä yhtään hävetä? Joku olennainen palikka puuttuu, ei tuota muu selitä.

No aika hyvin kyllä hämäät näillä sairailla kommenteillasi, ei uskoisi. Paranoijaakin osasit tähän viimeiseen lisätä höysteeksi.

Vierailija
228/553 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinuakin voisi auttaa, jos löytäisit oman kuplan.

Vierailija
229/553 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkee nälkää? Vyääh, menis vittu töihin.

Lue koko ketju tai ota muuten selvää realiteeteista ennen kuin teet itsestäsi kommenteillasi julkisesti typeryksen - tässäkin ketjussa on kerrottu jo vaikka kuinka monesti, ettei Oksana voi mennä töihin, koska ei ole ketään hoitamaan lasta, eikä Valko-Venäjällä lapsi pääse päiväkotiin kuin aikaisintaan 3-vuotiaana, eikä aina silloinkaan kaikki pääse, etenkään muun maan kansalaiset.

MIkä luuseriäijä vai kustannettu ilkeä idioottiäitipuoli se sinäkin olet, jos olet sitä mieltä, ettei lapsistaan tarvii miesparan elatuksia maksaa?

Kyllä tää maa kantaa päällään sellasta roskaväkeä, että pakko miettiä josko parit Isiksen tarkkaan tähdätyt pommit tekis vaan ihan hyvää.. :D

Vierailija
230/553 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta Nanna vaikutti sen Fitnesspäiväkirjan pohjalta todella jalat maassa-tyypiltä. Tykkäsin tosi paljon ja musta Jere ja Nanna sopii hyvin yhteen. Enemmänkin mua ärsyttää toi Jeren "exä", joka on tahallaan pamahtanut paksuksi vain elatusmaksujen perässä. Jos ei oo varaa ruokkia edes itseänsä, niin ei kannata lapsiakaan hankkia. Mä uskon todella, että tämä lapsi ei ollut vahinko. Ainakaan sille naiselle.

Tiedoksi sulle nanna, että kukaan ei ikinä, ikinä tule unohtamaan sitä millaisen maineen olet itsellesi luonut, et tule ikinä saamaan missään sympatiaa, tai mitään positiivista sua kohtaan.

Et varmaan ymmärrä sitä, mutta naisilta odotetaan paljon enemmän kuin miehiltä, sen takia se sun pirinisti itismies saa olla melko rauhassa, koska kukaan ei odota siltä mitään. Mutta sua ei odota sama kohtalo, koska et ole mies.

Katso vaikka nina mikkosen kohtalo, ei sekään saa mitään sympatiaa mistään, ja sä olet vielä kuvottavampi julkisuuskuvasi kanssa kuin se.

Vierailija
231/553 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se lapsi ollutkaan vahinko. Jere halusi sen lapsen, ja Oksana myöntyi. Jere halusi pojan, JACK Karalahden :D

Vierailija
232/553 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jere tuntuu aika kovalta ja kylmältä ihmiseltä. Pettää ja jättää mennen tullen. Ei taida osata välittää aidosti kenestäkään. Ja niin ne on aina Ronjankin elatusmaksut maksamatta, aika jännä. Eikö se ollut Jere joka halusi Susannan olevan kotiäiti ja -rouva ja sitten tyhjän päälle vaan. Nuokin elarit tulis aivan taatusti Ronjalle tarpeeseen (ei siis Susannalle huom.) mutta ei, ei kiinnosta. Pidetään peukkuja ettei Nanna uppoa myöhemmin yhtä tylysti ja pahasti...huhhuh...Niin ja Jeren tyyliset ihmiset osaa kääntää asiat niin että exä on aina syyllinen ja viallinen, kohtuuton, hullu ja milloin mitäkin ja Nanna langennut tuohon ansaan täysin, valitettavasti. En oikein usko että Nanna olis hirveän paha ihminen, nuori ja naiivi ehkä enemmänkin.

Vierailija
233/553 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en maksaisi penniäkään, jos lapseni äiti alkaisi revitteleemään julkisuudessa ja haukkumaan minua negatiivisesti. Oksanahan on alkanut panettelemaan jereä jo lähes puoli vuotta (?) sitten ja uskon että Jere on on kyllästynyt koko naiseen ja ei halua antaa rehaa ihan periaatteestakaan. Todella valitettava tilanne. Oksana raukka ollut lovena ja yrittänyt vauvalla kahlita miehen, muttei ole onnistunut. Toisaalta ihan inhimillistäkin. Uskon, uskon että on O. on himpan myös ansainnut kakkaa niskaansa koska ollut salasuhteessa ja käyttäytynyt huonosti Jeren aviovaimoa kohtaan. Tottakai ihmisen googlettaa, varsinkin julkkismiehen ketä tapailee. Netissä on tietoa että Jere ollut naimisissa ja paljon kuvia Susannasta Jeren kanssa. Sitä saa mitä tilaa voisi kuvata tätä tilannetta!

Vierailija
234/553 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi sulle nanna, että kukaan ei ikinä, ikinä tule unohtamaan sitä millaisen maineen olet itsellesi luonut, et tule ikinä saamaan missään sympatiaa, tai mitään positiivista sua kohtaan.

Et varmaan ymmärrä sitä, mutta naisilta odotetaan paljon enemmän kuin miehiltä, sen takia se sun pirinisti itismies saa olla melko rauhassa, koska kukaan ei odota siltä mitään. Mutta sua ei odota sama kohtalo, koska et ole mies.

Katso vaikka nina mikkosen kohtalo, ei sekään saa mitään sympatiaa mistään, ja sä olet vielä kuvottavampi julkisuuskuvasi kanssa kuin se.

Just näin.

"Helvetissä on aivan erityinen paikka naisille, jotka eivät auta muita naisia"

-M. Albright

..viattomista lapsista nyt puhumattakaan,

Että onnea vaan tiellesi, Nanna. Ei säälitä tippaakaan siinä vaiheessa kun sinä olet sen itkevän ja hylätyn osassa.

Vierailija
235/553 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein usko että Nanna olis hirveän paha ihminen, nuori ja naiivi ehkä enemmänkin.

Tottakai se on.

Ei karalahden älyllä manipuloida ihmisiä, tottakai se nanna tietää mihin se lähti.

Nanna on noista kahdesta se älykkäämpi, ja karalahti on ainoa, joka huoli sen, siis ainoa sellainen semijulkkis, jonka kautta se nanna voi yrittää itse julkisuuteen.

Vierailija
236/553 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi nyt on ihan normaalia nyxien käytöstä ikävä kyllä.

Vierailija
237/553 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en maksaisi penniäkään, jos lapseni äiti alkaisi revitteleemään julkisuudessa ja haukkumaan minua negatiivisesti. Oksanahan on alkanut panettelemaan jereä jo lähes puoli vuotta (?) sitten ja uskon että Jere on on kyllästynyt koko naiseen ja ei halua antaa rehaa ihan periaatteestakaan. Todella valitettava tilanne. Oksana raukka ollut lovena ja yrittänyt vauvalla kahlita miehen, muttei ole onnistunut. Toisaalta ihan inhimillistäkin. Uskon, uskon että on O. on himpan myös ansainnut kakkaa niskaansa koska ollut salasuhteessa ja käyttäytynyt huonosti Jeren aviovaimoa kohtaan. Tottakai ihmisen googlettaa, varsinkin julkkismiehen ketä tapailee. Netissä on tietoa että Jere ollut naimisissa ja paljon kuvia Susannasta Jeren kanssa. Sitä saa mitä tilaa voisi kuvata tätä tilannetta!

Oksanan Seiska jutussa oli myös paljon ristariitaisuuksia; esim. että Jere vaatinut Oksanaa luopumaan työssäkäynnistä. Suomalainen mies ei pyydä naista jäämään pois töistä. Tämä on joku itäblokin katsantokanta ja ehkä valehtee asiasta. Toisekseen väittää että Jere nimesi lapsen Stellaksi - Suomalainen mies ehdottaa Stella-nimeä lapselle.

Onkohan vähän luikuria lasketellut tämä nainen. Toivottavasti Seiskaa maksaa hyvin haastattelusta ja saa sillä katon päänsä päälle.  

Vierailija
238/553 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seliseli. Ja vaikka olisi ollut mitä, vain idiootti luuseri "mies" identifioi oman lapsensa sen äitiin - vastuu lapsesta pitää kantaa, vaikka äidistä olisi mitä mieltä tahansa.

Vierailija
239/553 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

katkaisemaan välit. " -Jere hylkäsi lapsensa kuin olisi vienyt roskat ulos, Karalahden eksä Oksana lataa". -- Jere ei välitä tyttärestään tippaakaan. Häntä ei kiinnosta onko Stellalla ruokaa tai katto päänsä päällä".

Aiemmin Jere oli luvannut huolehtia lapsesta taloudellisesti. Uuden liiton myötä asiat muuttuivat, Jere ei vastannut enää puheluihin ja eristi Oksanan sosiaalisesta mediassa. Yhtäkkiä Nanna soitti Oksanalle takaisin, ja ilmoitti ettei hänen miehensä halua olla enää ikinä missään tekemisissä. "Nannan mukaan se, että luotin Jereen, oli oma syyni".

Aika rajua.

Ja tuohon kuvioon nyt uusi lapsi Nannukan kanssa.

Asiasta en tiedä hevonhumppaa, kun hömppäuutisia seuraa. Karalahden tiedän, nannoista ja oksanoista, en tiedä hittojakaan, enkä myöskään sitä, mikä tässä on ongelma?

Jos Karalahti on todettu lapsen isäksi, eikä suostu elareita maksamaan, niin ei muuta kun saatavat perintään. Jos taas Karalahti ei ole isyyttään myöntänyt, niin kiekkoilija kipinkapin isyystestiin, vaikka sitten poliisivoimin, jos ei vapaaehtoisesti testiin suostu.

Vierailija
240/553 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen mies ei pyydä naista jäämään pois töistä.   

Kyllähän karalahti muuten on pyytänyt ensimmäistä vaimoaan myös jäämään pois töistä.

Hyvin tavallinen juttu narsisteille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi