Mitä mä keksin tuolle poikaystävälleni lahjaksi kun sillä on jo kaikkea

Vierailija

Harrastaa musiikkia ja pelaamista mutta sillä on jo kaikkea, en keksi mitään :(

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Lahjan ei aina tarvitse olla tavara, kokeile jotain "elämyslahjaa": lippuja konserttiin ym. muuhun mieleiseen tapahtumaan, ravintolaillallista tai jos budjetti sallii niin vaikka pientä yllätysmatkaa :)

Vierailija

Osaatko piirtää? Tee muotokuva hänestä. Vaikka valokuvan avulla, jos et muuten. 

Tai osaatko säveltää, kiva hänelle omistettu biisi. Sellainen tosi henkilökohtainen lahja, jossa on nähty vaivaa on minusta aina se sykähdyttävin. Tavara on niin.... no vain tavaraa. 

Juhlailallinen, johon todella olet panostanut itse. Teet jotain hänen herkkuruokaansa huolella ja vaivalla, tarjoilet hyvän viinin kera ja seksiä tietysti jälkiruuan jälkiruuaksi. 

Vierailija

Elämyslahjaa ei tarvitse välttämättä keksiä itse, mä oon ostanu monet lahjat Elämyslahjat-nimiseltä firmalta. :) Viime jouluna ostin lentolahjakortin poikaystävälleni.

Vierailija

Et ainakaan voi ostaa mitään sellaista, jota hän tarvitsee. Tee lahja itse omin käsin ihan sen mukaan, mikä sinulta luonnistuu parhaiten.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Anaalia?

Mä niiiiin arvasin että joku wannabe-homo ehdottaa tätä... Onko se persereiän tuputtaminen ihan pakkomielteistä joka ketjussa? Ymmärtäkää jo, että kaikki miehet eivät sitä himoitse.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anaalia?

Mä niiiiin arvasin että joku wannabe-homo ehdottaa tätä... Onko se persereiän tuputtaminen ihan pakkomielteistä joka ketjussa? Ymmärtäkää jo, että kaikki miehet eivät sitä himoitse.

Wannabe-homo? Kuulostaa ahdistuneen miehenkörilään pelokkaalta puheelta.

Vierailija

Pukeudu seksikkäästi ja anna sellainen suuhoito jonka muistaa lopun ikäänsä. Tiedätkö miksi miehet ehdottaa usein seksiä lahjaksi? Me tiedetään että se on hyvä ja haluttu lahja.

Kysy vasiten poikakaveriltasi haluaako jonkin tavaran vai spesiaalin suikkarin. Lyön vetoa että valitsee suikkarin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pukeudu seksikkäästi ja anna sellainen suuhoito jonka muistaa lopun ikäänsä. Tiedätkö miksi miehet ehdottaa usein seksiä lahjaksi? Me tiedetään että se on hyvä ja haluttu lahja.

Kysy vasiten poikakaveriltasi haluaako jonkin tavaran vai spesiaalin suikkarin. Lyön vetoa että valitsee suikkarin.

Sitten pitäisi keksiä jotain tosi spesiaalia kun ei me ollaan aika estottomia arkenakin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat