Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anopin kanssa tuli pieni riita; kertoi monille

Vierailija

Sukulaisille :(

Anoppi oli tilittänyt värittyneen kertomuksen miehensä isosiskolle (eli mieheni tädille ), appiukolle, miehen serkulle ja miehen siskolle. Tämä tuli ilmi, kun miehen sisko kysyi mieheltäni miksi olen tehnyt näin ja näin jne... Kertomus ei ollut tosi vaan anoppi oli "unohtanut " kertoa mikä alunperin johti siihen että lähdin anoppilasta kesken kaiken, anoppi itse oli törkeä, ajattelematon . Anopin kertomuksesta puuttui hänen oma osuus tapahtumien kulkuun.

Minua harmittaa tuo muulle suvulle kertominen , oli ensimmäinen riita kuuteen vuoteen ja anoppi on aina mainostanut kuinka hänellä on elämänkokemusta ja hän kyllä tietää paremmin . Ei ole reilua mustamaalata toista ja kertoa vahvasti puolueellisia kertomuksia . Olin itse valmis sopimaan ja juttelemaan asian anoppini kanssa, joten minusta inhottavaa tuo joka puolelle juoruilu :(. Onko muille käynyt näin ?

Kommentit (8)

Vierailija

Pitäis päästä juttusille sen anopin kanssa. Et voi tietää millainen on vihoissa. Epävarma ainakin...herkkä hipiä. Kyllä sä voit kertoa niille muillekin sen mistä juttu oikeesti sai alkunsa. Hyvä. Kun tulee juttua. Ei jää auki.

Vierailija

anopit joskus on... :/

Omasta kokemuksesta neuvoisin, että käsitelkää asia ääneen nyt kun se on vielä tuore. Kaikki tuollaiset jutut taakse jätettynä tuppaavat räjähtämään käsiin vielä vuosienkin päästä, kun uusiakin kupruja on tullut mukaan. Ja niitähän tulee.

Älä kerää painetta tai alistu tuollaiselle-puhu nyt niin ettei maineesi jää luulojen mukaisesti kynnysmatoksi.

Vierailija

Huuda anopin korvaan kun olette kaksin jossain paikassa: "PERSEREIKÄ BLUES!!! ON JUTTU UUS!!!! PILLU PILLUTTAA, KOIRA KOIRATTAA, PASKA PASKATTAA JNE".

Sitten kun anoppisi menee tuota juoruamaan, niin kiistät kaiken ja kyseenalaistat hänen mielenterveytensä. Problem solved.

Vierailija

Mulle kävi noin usein exä kanssa. Hänen perheensä manipulointi oli suuri syy miksi erottiin, sillä jutut vain pahenivat ja pahenivat. Exäni oli mm syönyt masennuslääkkeitä nuoresta asti,mutta sain aina kuulla sitten syyttelyä sitäkin, kuinka minä olen syy noihin lääkkeisiin vaikka oltiin alle vuosi tunnettu. Kuulemma riidat aiheuttavat syyn. Niinpä niin - suosittelen sinua puhumaan anopille suoraan mutta jos ei usko niin vähennä kontaktia suoraan. Tuo tulee vain pahenemaan.

Vierailija

Ihmetyttää ihmiset, jotka tarvitsevat jokaiseen pikkuriitaan "peesailijoita" :(. Menee helposti toisen maine.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat