Ahdistaa mennä huomenna neuvolaan

Seuraa 
Liittynyt7.9.2015

Terveydenhoitajassa ei ole mitään vikaa, hän on ihan mukava.

Mutta. Olen ollut tuolla terveysasemalla alkukesästä työharjoittelussa ja voi luojani, mikä juoruämmäkööri siellä kahvihuoneessa on aina tauoilla (ja vähän muulloinkin) koolla. Kyllä he lähes joka asiakkaasta jotakin tietävät ja niistä asioista sitten juorutaan. Mitä mehevämpi juttu, sen parempi. Valitettavasti yksi työntekijöistä asuu samassa rapussa joten epäilemättä häneltä saa meikäläisiin liittyen (hänen omasta mielestään) varmaa tietoa.

On oikeasti tosi ikävä käydä tuossa paikassa kun tietää puheiden määrän (ei silti, tuota se taitaa olla melkein missä vain).

"You are more like Wraith than you know."
"I'm not sure I like the sound of that."
"There is much about Wraith that you do not know, Sheppard."

Kommentit (8)

Lihvakoff
Seuraa 
Liittynyt15.10.2015

Auts! Hurjan ahdistavalta kuulostaa. Akkavaltainen työpaikka, niin kyllähän siellä juorutaan. Ainakin siitä, jota ei kiinnosta juoruilu. Eikä tuo ole vaan reilua, vaikka itse eläisi kivasti ja kaikki on ok, niin nehän juoruu. Kato nyt sen tukkaa, huomasitteko sen housut?! yms

Olisko mahdollista käydä toisessa neuvolassa? vaikkei sekään takaa sitä, ettei tuttuja tule vastaan.

WraithTodd
Seuraa 
Liittynyt7.9.2015

Täytyy sanoa, että sitten ovat kyllä erehtyneet henkilöstä koska viimeksi olen ollut humalassa vuonna 2005 ja tuolloin asuin melkein toisella puolella Suomea :D

Mutta joo, minun onnekseni noita raskausajan neuvolakäyntejä on tällä suunnalla ainakin vähennetty joten kovin usein ei tuossa puljussa ole tarvinnut asioida. Kun on tarvinnut mennä lasten kanssa lääkärille, ollaan suosiolla menty yksityiselle koska tuolla ei ole ainuttakaan lääkäriä, joka puhuisi suomea ymmärrettävästi. Toki sitten tulee vielä vauva-ajan neuvolakäynnit. Niiden osalta harkitsin ihan yksityisiä neuvolapalveluja

Olen ollut parissa muussakin naisvaltaisessa paikassa töissä (mm. päiväkoti) mutta tuo terveysasema vie kyllä voiton aivan kirkkaasti. Tuo samassa rapussa asuva ei ole juoruämmä pahimmasta päästä mutta kyllä siellä silti monen muun talon asukin asioita käytiin läpi. Pienet on piirit (valitettavasti) tällä suunnalla.

Oli kyllä mukavampaa silloin kun en tiennyt tuota juoruilun määrää. 

"You are more like Wraith than you know."
"I'm not sure I like the sound of that."
"There is much about Wraith that you do not know, Sheppard."

Uunotar Jokivarresta
Seuraa 
Liittynyt7.10.2015

WraithTodd kirjoitti:
Täytyy sanoa, että sitten ovat kyllä erehtyneet henkilöstä koska viimeksi olen ollut humalassa vuonna 2005 ja tuolloin asuin melkein toisella puolella Suomea :D

Mutta joo, minun onnekseni noita raskausajan neuvolakäyntejä on tällä suunnalla ainakin vähennetty joten kovin usein ei tuossa puljussa ole tarvinnut asioida. Kun on tarvinnut mennä lasten kanssa lääkärille, ollaan suosiolla menty yksityiselle koska tuolla ei ole ainuttakaan lääkäriä, joka puhuisi suomea ymmärrettävästi. Toki sitten tulee vielä vauva-ajan neuvolakäynnit. Niiden osalta harkitsin ihan yksityisiä neuvolapalveluja

Olen ollut parissa muussakin naisvaltaisessa paikassa töissä (mm. päiväkoti) mutta tuo terveysasema vie kyllä voiton aivan kirkkaasti. Tuo samassa rapussa asuva ei ole juoruämmä pahimmasta päästä mutta kyllä siellä silti monen muun talon asukin asioita käytiin läpi. Pienet on piirit (valitettavasti) tällä suunnalla.

Oli kyllä mukavampaa silloin kun en tiennyt tuota juoruilun määrää. 

Onhan minustakin puhuttu ja juoruiltu. Ihan jokaisesta on. :)

Lihvakoff
Seuraa 
Liittynyt15.10.2015

Se on kyllä totta, että kaikista juorutaan. Sitten vaan otsa ylhäällä kohti uusia pettymyksiä.

Eihän juoruilussa mitään, jos pysytään tosiasioissa. Paskan puhuminen kismittää, mutta puukot selässä etiäpäin. Ei ne opi - ikinä.

Vierailija

Tämä kyllä selittää osaltaan terveyskeskusten jonot! Eli henkilökunta istuu päivät pitkät juoruilemassa. No onhan tämä jo ollutkin tiedossa, vaikkei siitä julkisuudessa puhuta. Siskon kanssa juuri viimeksi eilen ihmeteltiin sitä terveyskeskusten touhua kun henkilökunta ei tunnu tekevän mitään. Yksi hoitaja ottaa potilaat vastaan ja muu henkilökunta mukaanlukien lääkäri haahuilee ympäriinsä kahvikuppi kädessä tai istuu taukohuoneessa. No onneksi tämä loppuu kun sote tuo enempi valinnanvapautta ja useammat menevät yksityiselle puolelle. Juoruämmät pääsee kilometritehtaalle :)

Vierailija

Ei kai terkkarit saa asiakkaan asioista keskenään puhua, mikäli hän ei ole molempien asiakas? Ainakaan tunnistettavasti ei saa puhua?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat