Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Entinen miesystävä alkanut pitää yhteyttä

Vierailija

Ja nyt kysyy voidaanko tavata. Meidän erosta on 10 vuotta ja edelleen sydän hyppää kurkkuun kun kuulen siitä jotain. Oon EDELLEEN rakastunut siihen. Mitä mä teen? Annanko mahdollisuuden ja (ehkä) särjen mun sydämen uudestaan vai annanko palaa? Miten sitä edes pystyy sanomaan ei elämänsä rakkaudelle?

Kommentit (11)

Vierailija

Anna palaa. Enemmän sä sitten mietit häntä (ja olisiko pitänyt tavata hänet) jos torppaat kutsun. Ihmiset muuttuu 10 vuodessa, osa edukseen, osa ei. Varaudu myös siihen että tuumitkin tapaamisen jälkeen "Mitä ihmettä näinkään tässä tyypissä?" Se ei välttämättä olisi kannaltasi ollenkaan huono vaihtoehto sekään.

Eli rohkeasti vaan tapaamaan, eihän se ole vielä lupaus mistään!

Vierailija

Ite olin samassa tilanteessa. Ex halusi nähdä ja tavattiin. Mun unelmat hänestä katos sen jälkeen. Esim piereskelyt sängyssä. Ei vaan ollutkaan enää mun unelmien mies... En vaan ollutkaan enää kiinnostunut

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ite olin samassa tilanteessa. Ex halusi nähdä ja tavattiin. Mun unelmat hänestä katos sen jälkeen. Esim piereskelyt sängyssä. Ei vaan ollutkaan enää mun unelmien mies... En vaan ollutkaan enää kiinnostunut

Ei olla varattuja kumpikaan. Oon ollut silloin kauan aikaa tän miehen kanssa suhteessa ja elin vähän aikaa tota normiarkeakin. Olin ja OLTIIN umpirakastuneita. Eron syitä on melkein mahdotonta selittää. Hyvin se mua kohteli loppuvaiheita lukuun ottamatta. Lopussa teki aika paskan tempun, jota on pyydellyt anteeksi monet kerrat tässä vuosien varrella. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jospa se haluaa tavata jostain muusta syystä.

Edellisessä piti sanoa "kauan aikaa sitten".. Ja tuosta tapaamisesta niin kyllä se jotain haluaa lämmitellä kun kysyi lähtisinkö vaikka katsomaan jotain keikkaa yhdessä tms. Ei siis sanonut tyyliin "meidän pitää tavata". ap

Vierailija

Mitä sä ite haluat? Elää pilvissä vai uskaltaa tähän hetkeen? Sun kai pitää ite ilmaista itsesi? Jos SÄ oot koonnostunut, niin sun ite se pitää ilmaista....eikä odottaa, että toinen sen kaivaa. Rohkeesti vaan. Mitä sä voit menettää...no sen sun pilvilinnan...ja mitä sä voit saada...jotain hienoa... Elämää ja kokemusta.

Vierailija

Itse seurustelin reilun vuoden "unelmieni miehen" kanssa, kunnes suhde päättyi. Ei rakkauden loppumiseen, mutta muihin syihin. Olin pitkään todella paskana, kunnes mies alkoi lämmitellä suhdetta uudelleen, oli tajunnut ettei halua mitään muuta kuin mut jne. Uskoin tietysti ja ajattelin ihan samoin, että voin joko saada todella pahasti sydämeni rikki TAAS, tai parhaassa tapauksessa tällä kertaa loppuelämäni suhteen rakkaani kanssa.

No, en saanut kumpaakaan. Alussa meni hienosti ja olin onnellinen - josta syystä en kadu yhteen paluuta, se oli ihanaa aikaa, mutta aika pian ne samat ongelmat palasi suhteeseen kuin mistä eka kerran erottiin. Ja erottiin toisen kerran. En saanut sydänsuruja enkä saanut loppuelämän suhdetta. Toisaalta mietin, että se kaikki olisi saanut jäädä yhteen kertaan ja mulle kauniinkipeä muisto menetetystä rakkaudesta, toisaalta olen iloinen että se tie tuli todellakin katsottua loppuun asti. Ei meistä ollut yhdessä eläjiksi eikä se rakkauskaan loppujen lopuksi niin vahvaa ollut, kuin ensimmäisen eron jälkeen kuvittelin. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat