Onko miehen vaikea katsoa kaunista naista silmiin?
Eikä mitään kaksimielisiä juttuja nyt.
Onko miehen vaikea katsoa kaunista naista silmiin? Jos naisella peittävä paita.
Kommentit (28)
Kyllä minä otan sen aina henkilökohtaisena loukkauksena ja osoituksena silmieni rumuudesta/kasvojen epäviehättävyydestä, jos joku mies alkaa välttelemään silmiin katsomista esim. työpaikalla parin kuukauden jälkeen :D
Mun mies ei kato ketään silmiin, en itsekään usein.
Ap hakee todisteita että se mies on ihastunut häneen.
Vierailija kirjoitti:
Ap hakee todisteita että se mies on ihastunut häneen.
Itse asiassa nyt ei ole kyse siitä.
Aloin vaan ihmetellä kun samana päivänä minua kehuttiin jälleen kauniiksi ( tuntematon mies ) ja sitten huomasin että huoltomiehet joiden kanssa jouduin olemaan tekemisissä eivät katsoneet minua silmiin kertoessaan mitä aikovat tehdä. Eivät olleet kuitenkaan ollenkaan töykeitä, ujostelivat selvästi.
Ap
Mies 29v kirjoitti:
Miehen ei pitäisi ujostella naista. Jos näin tapahtuu, kyse on huonosta itseluottamuksesta. Mies on normaalisti vahvempi, rohkeampi ja energisempi kuin nainen ja on naurettavaa ujostella naista.
-Mies 29v + 1v-
Kaikki väärin. Suomalainen mies on arka kuin mikä
Olen huomannut myös mm.työpaikalla että monet miehet eivät oikein katso minua silmiin ja hymyilevät lattiaan päin kun kommunikoidaan.
Ap
On se, joskaan ei enää, olen jo niin paatunut.
Aiemmin nuorempana jos sattui vastakkain ihana kaunis tyttö (nainen), niin se hetki kun katsoi toista silmiin ja havaitsi toisenkin katsovan oli, kuin olisi katsonut aurinkoon tai kuin olisi heitetty hiekkaa silmiin. Yksinkertaisesti ei voinut katsoa toista silmiin kun tämä oli niin häikäisevän ihana.
Jos mies on ihastunut tai viehättynyt naisesta ja haluaa salata sen, niin silloin on. Muutoin silmiin katsominen ei aiheuta ongelmaa.