synnytys ja kotona kissat

Vierailija

Oon ensisynnyttäjä, ja ilmeisesti siellä sairaalassa pitäs jaksaa olla useampi päivä. Mulla on kaks kissaa ja nyt on alkanu mietityttää et mitenhän ne pärjää sen aikaa täällä yksin? Mulla ei oo ketään joka vois niitä tulla ruokkimaan sillä aikaa, sairaalaan ei tietenkään saa eläimiä ottaa eikä oo ketään joka ne vois hoitoonkaan ottaa. Yhen yön uskallan niitten antaa olla täällä keskenään, mutta kaks yötä on jo liikaa, ja jos jotkut on ollu sairaalassa lähes viikonkin niin huhhuh...

Kommentit (15)

Vierailija

Onko sinulla miestä?

Missäpäin asut? Itse asun Helsingissä ja voisin kyllä hoitaa kissojasi jos asut lähellä etkä saa ketään muuta?

Vierailija

Voisitko kysellä hoitajaa alueesi eläinsuojeluyhdistyksen fb sivuilta? Esim pirkanmaan esyn sivuilla silloin tällöin on kyselijöitä hoitajille ja useampia innokkaita on noihin ilmoittautunut.

Vierailija

Pakko sun on joku hoitaja niille keksiä. Kevyesti voit joutua sairaalassa olemaan useamman yön. Itsekin olin viikon ja mies hoiti kissoja sen aikaa.

Vierailija

Facebookin kautta kannattaa laittaa esim löytöeläintalon sivulle ilmoitus tarpeesta. Sieltä tulee yleensä suosituksia kuka voisi hoitaa. Aina löytyy ihmisiä jotka tekevät tuommoista hommaa lisätienestinä :)

Vierailija

Minäkin voisin tulla hoitamaan sun kissoja, jos asut Helsingissä. Ja voisin tulla sun seuraksi myöhemmin vauvaa hoitamaan. Haluaisin olla "kummi" jollekin pienelle.

Vierailija

Entä ap naapurisi? Olisiko joku heistä sopiva ja halukas käymään ruokkimassa kissoja , vaihtamassa juomavedet sekä putsaamaan hiekkalaatikon, muuten kisut kyllä pärjäävät.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Täytyy koittaa johonkin fb ryhmään pistää kyselyä.. Ja ei oo miestä, aika yksin tässä ollaan kaiken kanssa :o
ap.

Kai sulla naapurit on? Tyokavereita? Tuttavia? Vaikka ei olisikaan sydanystavia niin pienta korvausta vastaan luulisi jonkun ei taysin tuntemattoman suostuvan pieneen hommaan.

Vierailija

Kyllähän ne kissat pärjää muutaman päivän, turhaan vaivaa päätäsi. Anna kattien olla muutama päivä laita reippaasti vaan ruokaa. I okei ongelma ratkaistu

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat